Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mun oli kans pakko keittää kahvit kun ei tuolta isolta kirkolta saa edes hyviä kahveja. Erikoissumppiloita on kyllä joka lähtöön, mutta kunnon styrkkaa juhlamokaa ei oo juuri missään!:cautious:
 
Huppista, nukahin istualleni kahvikuppi käjessä.:sleep:
Mä painun pehkuun nyt!
Kauniita unia ja hattaran kuvia kun meette nukkumaan!:love:
 
Huomenta!:coffee:
Eipä se joulupeto oikein eilen vielä irronnut, oli niin veto pois etten jaksanut kun perushommat hoitaa, toivottavasti tänään tai sit joulu on pilalla(n)
Vähän joutuu buranalla sitä esiin houkutteleen, olo on aikasta hirveä koska flunssahan se sitten iski päälle. Ihan kuumeinen olo, hengästyin jo rappusissa ja nenäkin alko yöllä falskaamaan:unsure:

Toivottavasti teillä muilla flunssapotilailla aletaan olla jo voiton puolella!:)
 
vierailija
Huomenta!:coffee:
Eipä se joulupeto oikein eilen vielä irronnut, oli niin veto pois etten jaksanut kun perushommat hoitaa, toivottavasti tänään tai sit joulu on pilalla(n)
Vähän joutuu buranalla sitä esiin houkutteleen, olo on aikasta hirveä koska flunssahan se sitten iski päälle. Ihan kuumeinen olo, hengästyin jo rappusissa ja nenäkin alko yöllä falskaamaan:unsure:

Toivottavasti teillä muilla flunssapotilailla aletaan olla jo voiton puolella!:)
Poppareista sie oot tullu kippeeksi.
 
Poppareista sie oot tullu kippeeksi.
Mä oon poppareita syönyt kesällä lapsen synttäreillä viimeksi, joten en jaksa uskoa niiden olevan syyllisiä. Enkä sipsejä tms muutakaan herran aikoihin... Veikkaan että stressin helpotus on tän laukassut, lapsilla ja miehellä oli pientä flunssaa viimeviikolla ja nyt kun alkoi itselläkin joululoma niin omakin kroppa antoi periksi.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
vierailija
Jahans, burana puras joten nyt joululaulut raikaan ja työn touhuun!:X3::LOL::cautious:
Kyllä mä sen joulun tänne viritän, vaikka sitten väkisin!:D
Eiku nyt sun pitää levähtää. Joululauluja toki voit kuunnella mutta mikä kumma jolussa on niin pakollista, et ei voi jättää tekemättä edes kipeänä? Ja en ole tehnyt itse mitään perinteistä vieläkään - en usko et tulee sellaista buumia, vaikka tervekin olen.
 
mikä kumma jolussa on niin pakollista, et ei voi jättää tekemättä edes kipeänä?
Tää on varmaan melkolailla kaikilla ihmisillä mielessään joka joulunseutu...siis myös joulusiivoojilla.:D
Mun äiti siivos aina apinanraivolla ja karjui muille naama punaisena, jos uskallettiin olla liian iloisia hänen aikanaan...niistä hetkistä oli jouluilot kaukana:eek:

Itte olen tehnyt ihan vaan kevyesti kaikkea siivoilua tänä vuonna ja aattelin ottaa aaton rauhallisin mielin vastaan, jos suinkin voin.
 

Yhteistyössä