väärin nukuttu, alat noudattaa nyt kiltisti unitirektiiviäArkisin herään 6-15 ja menen nukkumaan yleensä 23-1
väärin nukuttu, alat noudattaa nyt kiltisti unitirektiiviäArkisin herään 6-15 ja menen nukkumaan yleensä 23-1
hyiMeillä salamoi yöllä. Antti Tuisku oli sadan salaman kanssa.
Päivää sinnePäivää
väärin laaditut työvuorolistat on juuri ja juuri hyväksyttävä syy poiketa tirektiivistäDuuni ei anna nukkua 6.30. Kun olin duunissa niin piti herätä 5.30 ja menin sänkyyn viim. 21.00. Työ alkoi 7.00.
21.00-7.00 välillä. Tuntien määrän voi itse valita.Koittakaa nyt päättää millon saa nukkua ja millon ei
kyllä minut sietäis laittaa kuriin ja herran nuhteeseen että oppisin panemaan aamulla aikaseen ja heti illallakin kymppiuutisten aikaan
sekä päikkäreillä
oikeaoppinen unen pituus on 8 tiimaa, siitä ei ole lupaa poiketa missään olosuhteissa21.00-7.00 välillä. Tuntien määrän voi itse valita.
Mä luin tuosta vikasta tuunauksesta että sekä päihteitä
ei vanha jaksa panna kolmea kertaa päivässä, ainakaan kovin monena päivänä peräkkäin
Joo, haluaisin mutta ei ole kahvia enkä muistanut ostaa sitä taaskaanOllos hyvä! Sitä piisaa.
Haluuks muut? *heiluttelee kaffepannua*
Se on 6-9 välillä. Mulla se on 9h.oikeaoppinen unen pituus on 8 tiimaa, siitä ei ole lupaa poiketa missään olosuhteissa
Joo, haluaisin mutta ei ole kahvia enkä muistanut ostaa sitä taaskaan
Sokeriyliherkkyys kuulema, sen takia välttelen sokeria.Eli sulla on ns. esidiabetes. Ainoa keino estää diabeteksen puhkeaminen oikeasti, on muuttaa elintapoja. Sori kanaemomainen paasaus
8 unta ja 1 panoa on ihan sallittu määräSe on 6-9 välillä. Mulla se on 9h.
EstejuoksuaKissa yrittää kampata aina jos täällä joku yrittää juosta, luulee sitä jonkin sortin leikiks ja yrittää kietoa ittensä jalkojen ympäri
Tossa piti kylläkin lukea maitoa, mulla ei ole maitoa siis...m a i t o a...MAITOA!!!Joo, haluaisin mutta ei ole kahvia enkä muistanut ostaa sitä taaskaan
Mitä hittooArkisin herään 6-15 ja menen nukkumaan yleensä 23-1
Eikun toi aamuaika oli väärin!väärin nukuttu, alat noudattaa nyt kiltisti unitirektiiviä
nukut liian vähänMitä hittoo
Siis arkisin kello soittaa klo 6.15 mutta saatan nousta ylös jo ennen sitä
No tuon nyt tietää naapurin Pirkkokinnukut liian vähän
jos herää 6:15 niin pitää laittaa /cesilmä syrjälleen jo 22:15
..Eikun tänään aamukakka oli väärän väristä!