vierailija
Meillä salamoi yöllä. Antti Tuisku oli sadan salaman kanssa.
Meillä salamoi yöllä. Antti Tuisku oli sadan salaman kanssa.
Ellu unikouluun. Menen syyslomalla hänen luo enkä anna nukkua päivällä.kyllä tuo eltsunen sietäis laittaa kuriin ja herran nuhteeseen että oppis heräämään aamulla aikaseen ja menemään illalla nukkumaan heti kymppiuutisten jälkeen
eikä mitään päikkäreitä
Meninhän mä eilenkin nukkumaan kuuden jälkeen illalla, samaan aikaan kuin nunnatkyllä tuo eltsunen sietäis laittaa kuriin ja herran nuhteeseen että oppis heräämään aamulla aikaseen ja menemään illalla nukkumaan heti kymppiuutisten jälkeen
eikä mitään päikkäreitä
Ellu unikouluun. Menen syyslomalla hänen luo enkä anna nukkua päivällä.
Aah kahvia. *nappaa elimaarin kahvimukin* KiitosPäivää
sittehän ne rytmit vasta sekasin meneekinEllu panokouluun. Mene syyslomalla hänen luo äläkä anna nukkua yöllä eikä päivällä.
Kikattelette kuitenkin siellä pitkin yötäEllu unikouluun. Menen syyslomalla hänen luo enkä anna nukkua päivällä.
Ei nukuta ennen ysiä.Meninhän mä eilenkin nukkumaan kuuden jälkeen illalla, samaan aikaan kuin nunnat
Ollos hyvä! Sitä piisaa.Aah kahvia. *nappaa elimaarin kahvimukin* Kiitos
Hyvä. Sitä sietääkin vahtia.Ellu unikouluun. Menen syyslomalla hänen luo enkä anna nukkua päivällä.
Eli sulla on ns. esidiabetes. Ainoa keino estää diabeteksen puhkeaminen oikeasti, on muuttaa elintapoja. Sori kanaemomainen paasausuhri
Onhan mulla diabetestä tutkittu tämän tästä, mutta onneks ei ole arvot ylittäneet rajoja vielä..
Valvoin viimeyönä pari tuntia ja menin takasin nukkumaan, siinä sulle unikoulua...nainen
no tirahuta puol kuppiaOllos hyvä! Sitä piisaa.
Haluuks muut? *heiluttelee kaffepannua*
Ei mene. Jos aikoo nukkua päivällä niin kutitan ja puristelen ellua. Ellu juoksee karkuun pitkin kämppää.sittehän ne rytmit vasta sekasin meneekin
Koittakaa nyt päättää millon saa nukkua ja millon eiEi nukuta ennen ysiä.
Klo 18? Ihan sekasi koko Ellu-triplaseiskanen.Meninhän mä eilenkin nukkumaan kuuden jälkeen illalla, samaan aikaan kuin nunnat
22:30 - 6:30 nukutaan, muulloin eiKoittakaa nyt päättää millon saa nukkua ja millon ei
Kissa yrittää kampata aina jos täällä joku yrittää juosta, luulee sitä jonkin sortin leikiks ja yrittää kietoa ittensä jalkojen ympäriEi mene. Jos aikoo nukkua päivällä niin kutitan ja puristelen ellua. Ellu juoksee karkuun pitkin kämppää.
no tirahuta puol kuppia
23-07 on arkena hyvä, viikonloppuna 23-09.Koittakaa nyt päättää millon saa nukkua ja millon ei
Juuh,eikä aina tiiä mikä siinä viestissä mättää,miksi.Mä oon huomannu välillä saman. Kun tietäis edes varmuudella että tuleeko ne viestit kun välissä saattaa mennä tuntejakin ettei ne tule sit ne yhtäkkiä ilmestyy johonkin 3 sivun taakse kun joku on vastannut. Meille rekkautuneille sentään tulee ilmoitus jos joku meidän viestiin vastaa mut jos harmaille vastaa niin eihän he tiedä käydä pitkin päivää kurkkimassa koko ketjua läpi onko johonkin väliin tullut vastaus
Arkisin herään 6-15 ja menen nukkumaan yleensä 23-122:30 - 6:30 nukutaan, muulloin ei
Mä sulle pullat näytän!!23-07 on arkena hyvä, viikonloppuna 23-09.
*myhäilee kun saa kostaa Ellun pullasaarnat*
Duuni ei anna nukkua 6.30. Kun olin duunissa niin piti herätä 5.30 ja menin sänkyyn viim. 21.00. Työ alkoi 7.00.tirektiivien mukaan oikeaoppinen nukkumisaika on 22:30 - 6:30