Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Huomenta!:) Täällä päin on nyt suht nätti ilma mut pitäis kuitenkin sataa enempi tai vähempi koko päivä.

Mentiin muksun kanssa ostoskeskuksen hissillä, hän kysyi kellonkuvalla merkitystä napista että mikä se on. Kerroin että se on hälytysnappi jota pitää painaa jos hissi pysähtyy kesken matkan tai ovet eivät aukea. Muksupa pähkäili heti loistavan esimerkin tilanteesta: "niin eli jos joku survoo barbien sinne hissin väliin ja hissi hajoo niin sitä pitää painaa?" :ROFLMAO:
 
vierailija
Huomenta!:) Täällä päin on nyt suht nätti ilma mut pitäis kuitenkin sataa enempi tai vähempi koko päivä.

Mentiin muksun kanssa ostoskeskuksen hissillä, hän kysyi kellonkuvalla merkitystä napista että mikä se on. Kerroin että se on hälytysnappi jota pitää painaa jos hissi pysähtyy kesken matkan tai ovet eivät aukea. Muksupa pähkäili heti loistavan esimerkin tilanteesta: "niin eli jos joku survoo barbien sinne hissin väliin ja hissi hajoo niin sitä pitää painaa?" :ROFLMAO:
:D

Tuosta tulikin mieleen että asuin joskus korkeassa kerrostalossa melkein ylimmässä kerroksessa ja olin menossa bileillan jälkeen aamuyöllä kotiin, menin hissiin ja hetken päästä mietin että mikä hitto täällä kilisee ja soi ,onpas tosi paha ääni... sitten tajusin että nojasin kännissä vahingossa siihen hälytysnappiin...:oops:
 
:D

Tuosta tulikin mieleen että asuin joskus korkeassa kerrostalossa melkein ylimmässä kerroksessa ja olin menossa bileillan jälkeen aamuyöllä kotiin, menin hissiin ja hetken päästä mietin että mikä hitto täällä kilisee ja soi ,onpas tosi paha ääni... sitten tajusin että nojasin kännissä vahingossa siihen hälytysnappiin...:oops:
Ei hitto:ROFLMAO: Saitko puheyhteyttä niihin vai livahditko vaan kotiin?:D
 
Noo...oisko unikoulu mitään? :)

Ei nuo rytmit kovin terveelliseltä kuulosta. Vaikuttaa esim.insuliinitasoihin vaikket mikään diabeteksen uhri olisikaan.
uhri:D

Onhan mulla diabetestä tutkittu tämän tästä, mutta onneks ei ole arvot ylittäneet rajoja vielä..

Valvoin viimeyönä pari tuntia ja menin takasin nukkumaan, siinä sulle unikoulua...nainen:p:cautious:
 
uhri:D

Onhan mulla diabetestä tutkittu tämän tästä, mutta onneks ei ole arvot ylittäneet rajoja vielä..

Valvoin viimeyönä pari tuntia ja menin takasin nukkumaan, siinä sulle unikoulua...nainen:p:cautious:
No koitapa tämä päivä sinnitellä ilman päikkäreitä ja katso illalla, tuleeko uni. Huomenna sama homma, eli ei päiväunia.

Tai korkeintaan ne päikkärit puolen tunnin pituisia jolloin ne virkistää, mut ei vaikuta yöuniin...
 
vierailija
En näköjään voi vastata taas suoraan kenellekään. :rolleyes:

Ei onneksi hissin kaiuttimista kuulunut huhuilua että mikä hätänä...:D
Livahdin äkkiä kotiin. Hissin laitoin vielä menemään johonkin toiseen kerrokseen ettei kukaan huomaa mihin kerrokseen menin jos joku mummo pomppaa rappukäytävään tutkimaan mitä siellä tapahtuu... :oops:
 
:alien: hemmetin sensuuri. viestit ei ensin tule ja sitten tulee monta kertaa.
Mä oon huomannu välillä saman. Kun tietäis edes varmuudella että tuleeko ne viestit kun välissä saattaa mennä tuntejakin ettei ne tule sit ne yhtäkkiä ilmestyy johonkin 3 sivun taakse kun joku on vastannut. Meille rekkautuneille sentään tulee ilmoitus jos joku meidän viestiin vastaa mut jos harmaille vastaa niin eihän he tiedä käydä pitkin päivää kurkkimassa koko ketjua läpi onko johonkin väliin tullut vastaus(n)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais

Yhteistyössä