K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä luulen, että K ei Joksuja paljon kuuntele. 😄 Taitaa olla enemmän Kuumaa ja Johanneksen lyriikoiden fani. En ihmettele, kun Johannes on todella taitava sanoittaja ja luo oikeasti kauniita ja syvällisiä kielikuvia. 💚💙

vierailija
Instassa taisi olla noihin aikoihin ainakin joku pari vuotta vanha kuva S:tä katsomassa Romeota ja Julieta. Löytyykö jostain uudempikin kuva?
Mä näin alkuviikosta kahta eri kuvaa, toisessa oli hiukset kiinni ja toisessa auki, ja seuralainenkin oli ehkä eri. Toista jaettiin ainakin saatteella "sadie tonight" tms mutta eihän niistä tiedä millon ne on kuvattu

vierailija
Niin tässä taas kävi.
Ottakaa huomioon, että liveissä esim. nyt Discord-live on suuri määrä suomalaisia faneja paikalla. Totta helkatissa Suomi ja K. tulee puheeksi, jos kaikki suomalaiset fanit lähettävät kysymyksiä suomalaisista suosikkimuusikoista, -kirjailijoista, yhteistyöcollabeista K:n kanssa. Näihin vastaaminen on sitten varmaan sitä hyväksikäyttöä? 🤨

vierailija
Siis koska B ei opiskele duolingossa suomea, on hän taas teidän mielestänne pyrkyri ja hyväksikäyttäjä? Eli B:llä ei saisi olla mitään muuta elämää ja kiinostuksenkoteita kuin K ja Suomi? Just joo.
Miten joku kieli tähän liittyy? Eiköhän nuo puheet johdu siitä, että B alkaa nostaa K yhteyttä julkisesti aina sopivasti kun biisin, keikan tai nyt levyn julkaisu lähenee. Yksityisesti varmaan ovat yhteydessä muutenkin. Ja mikäs siinä jos muistuttaa K:n faneja olemassa olostaan, mutta onhan se aika läpinäkyvän laskelmoitua.

Yhteistyössä