Hmm...mulla on menny joku juttu nyt ohi. Kuulostaa pahaenteiseltä...Mahdatko sä olla se Ellun kuuluisa äidinkielen opettaja.
Hmm...mulla on menny joku juttu nyt ohi. Kuulostaa pahaenteiseltä...Mahdatko sä olla se Ellun kuuluisa äidinkielen opettaja.
Toki. Mut sulla on vähän haastava kroppa kun pitää tehdä pussit selkäläskeillekin. Eli tissit molemmin puolin.ompelisikko mullekki?
Olikos se se jonka suosiossa miehet ei oikein oleMahdatko sä olla se Ellun kuuluisa äidinkielen opettaja.
No niinpä. Miesten tulisi käyttää löysiä housuja ja olla käyttämättä auton perslämmitintä, jos haluaa, että siimahännät on iskussa.Ei kai semmoset vällyt vekottimelle hyvästä ole
Sitä minäkin muistelisin, mahdollisimman paljon vapautta vaanNo niinpä. Miesten tulisi käyttää löysiä housuja ja olla käyttämättä auton perslämmitintä, jos haluaa, että siimahännät on iskussa.
Sääliksi käy tuota naista ...
Voi olla, että takatissit tasapainottaaSääliksi käy tuota naista ...
Mä mietin et voiko oikeasti olla todellinen tuommoinen? Ettei ole joku optinen harhaSääliksi käy tuota naista ...
Ihan ku pää ois ruuvattu väärälle puolelle.Mä mietin et voiko oikeasti olla todellinen tuommoinen? Ettei ole joku optinen harha
Jep. Tosi outo.Ihan ku pää ois ruuvattu väärälle puolelle.
Ihan ku pää ois ruuvattu väärälle puolelle.
Sain teidät näköjään ihan hämilleen. Pahoittelut.Jep. Tosi outo.
Sulla kohta myös kun pullaa syöt ja taitaa olla sun personalraineri taas simahtanut johonkin... se lepsuilee. Vai sidoitko sen jonnekin kiinni että pääset pullakaapilleSääliksi käy tuota naista ...
Mä oon sen verran rankka ja tuittupäinen asiakas että Ellun pitää päästä huilimaan välillä.Sulla kohta myös kun pullaa syöt ja taitaa olla sun personalraineri taas simahtanut johonkin... se lepsuilee. Vai sidoitko sen jonnekin kiinni että pääset pullakaapille
Ilmankos se nukahtelee tämän tästä.Mä oon sen verran rankka ja tuittupäinen asiakas että Ellun pitää päästä huilimaan välillä.
Onko pakko muistuttaa?kumpikohan meistä nai nykysin vähemmän?
Mun kuuluisa äidinkielen ope on sellanen vanhahko miesvihaaja joka ei taatusti pääsis enää koivikossa juoksemaan, saati sitten riukukakalle istumaanMahdatko sä olla se Ellun kuuluisa äidinkielen opettaja.
Sinne siis karkuun äkkiäMun kuuluisa äidinkielen ope on sellanen vanhahko miesvihaaja joka ei taatusti pääsis enää koivikossa juoksemaan, saati sitten riukukakalle istumaan
Heräsin just äsken, kävin vähän päiväunilla...eli nukahdin klo 18-19 välillä...hyvästit loppuyön unille, onneks huomenna on etäpvä.Mä oon sen verran rankka ja tuittupäinen asiakas että Ellun pitää päästä huilimaan välillä.
Heräsin just äsken, kävin vähän päiväunilla...eli nukahdin klo 18-19 välillä...hyvästit loppuyön unille, onneks huomenna on etäpvä.
Miksi?Sinne siis karkuun äkkiä
No ei sitten mennä karkuunMiksi?
Ei hän naisia vihaa.
Sä voit toki juosta, jos koet tarpeelliseks.No ei sitten mennä karkuun