en usko, olis varmaan helpottunu
en usko, olis varmaan helpottunu
No, se voi aina pahimman puutteessa soittaa Neiti Ajalle.en usko, olis varmaan helpottunu
eikös se ole jo eläkkeellä?No, se voi aina pahimman puutteessa soittaa Neiti Ajalle.
Panitteko?Nonih.
Rämmittiin metsässä pari tuntia. Nyt saanee laiskotella.
Kahvia siis.
Jaa häh? Märässä metsässä? Hyttysten, hirviökärpästen ja muiden öttiäisten keskellä?Panitteko?
Joo, tyhmä kysymys. Unohda koko juttu, paitsi se paneminen?Jaa häh? Märässä metsässä? Hyttysten, hirviökärpästen ja muiden öttiäisten keskellä?
Voi olla. Eikä varmaan enää ole neiti.eikös se ole jo eläkkeellä?
Lisäkiihoketta klitorikselle kun hirviökärpänen kävelee sen päällä.Jaa häh? Märässä metsässä? Hyttysten, hirviökärpästen ja muiden öttiäisten keskellä?
No on sulla huvit.Lisäkiihoketta klitorikselle kun hirviökärpänen kävelee sen päällä.
Pilko ja pistä pesään
Neiti aika on nykyään toissukupuolinen hetki."Lihonut ja Kanarialla päivettynyt eläkeläisrouva Aika".
Ketkä kaikki mukana?
no miten sillä pakastimella nyt voi seistä?Intialaista kukkakaalista, porkkanasta, pakasteseistä ja herneistä.
Tosin ensiksi sauna.
Mitä mausteita siihen tulee?Intialaista kukkakaalista, porkkanasta, pakasteseistä ja herneistä.
Tosin ensiksi sauna.
Kusta & paskaa.Mitä mausteita siihen tulee?
Mitä mausteita siihen tulee?
Mä sain kaverilta sellasta vahvempaa currya ja olen miettinyt, että tekis mieli tehdä jotain intialaisruokaa kanssa.Garam masalaa paljon. Suolaa toki. Ja lopuksi saa tirauttaa sitruunaa tai limeä.
jännä yhdistelmäMä sain kaverilta sellasta paksumpaa kullia ja olen miettinyt, että tekis mieli tehdä jotain intialaisruokaa kanssa.