Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Huomenta ja *huokaus*.

Herättiin puoli viideltä, ajettiin kalasatamaan toteamaan että vettä tulee ihan liikaa ja ajettiin takaisin kotiin.

Melkis neljä tuntia tuossa ja ihan turhaan.

:coffee: Palkitsen itseni pannullisella kahvia.
Huomenta!
Tuo on kurja puoli kun työt on sään armoilla:unsure: Kun on varautunut hoitaan homman ja joutuukin palaan tyhjin käsin(n)
Mut saitkos nyt sit peräti vapaa päivän?:)

Mä heitin esikon kouluun ja kömmin kotona takasin peiton alle:p Väsyttää koko ajan ihan älyttömästi eikä tänään ole mitään extrahommaa:)
 
r0s
Huomenta!
Tuo on kurja puoli kun työt on sään armoilla:unsure: Kun on varautunut hoitaan homman ja joutuukin palaan tyhjin käsin(n)
Mut saitkos nyt sit peräti vapaa päivän?:)

Mä heitin esikon kouluun ja kömmin kotona takasin peiton alle:p Väsyttää koko ajan ihan älyttömästi eikä tänään ole mitään extrahommaa:)

Vapaapäivä joo. Mut huomiseksi on sit ihan hitosti duunia. Ellei silloinkin sada.

Väsyttää juu. Ehkä otan torkut myöhemmin.
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
mulla oli hyvää ja huonoa tuuria: hyvää oli kun sain kävästyä ampuradalla sadekuurojen välissä niin että en kastunut

huonoa oli se, että lataamani koe-erä patruunoita osoittautui sudeksi
Koe-erä? Millä tavalla ne osoittautui sudeksi? *kyselee ihminen joka ei ole ampunut kuin lapsena ilmakolla ja on autuaan tietämätön kaikesta aseisiin liittyvästä*
 
Koe-erä? Millä tavalla ne osoittautui sudeksi? *kyselee ihminen joka ei ole ampunut kuin lapsena ilmakolla ja on autuaan tietämätön kaikesta aseisiin liittyvästä*
kun lataa itse kiväärinpatruunoita, on tehtävä uutta patruunatyyppiä suunnitellessaan aluksi pieni koe-erä jotta ei tule tehneeksi suurta määrää patruunaa jolla ei tee mitään

ne oli sutta koska a) paineet alkoi nousta niin että nallin muoto alkoi muuttua b) eivät ryökäleet osuneet 100 metrin päästä 70x70cm tauluun

et ostais .284 paksuja ja 10,4 grammaa painavia hirviluoteja?
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
kun lataa itse kiväärinpatruunoita, on tehtävä uutta patruunatyyppiä suunnitellessaan aluksi pieni koe-erä jotta ei tule tehneeksi suurta määrää patruunaa jolla ei tee mitään

ne oli sutta koska a) paineet alkoi nousta niin että nallin muoto alkoi muuttua b) eivät ryökäleet osuneet 100 metrin päästä 70x70cm tauluun

et ostais .284 paksuja ja 10,4 grammaa painavia hirviluoteja?
Ok:)
Hmmm....Niistähän vois askarrella jotain:geek:
Tarkemmin ajatellen, en taida kuitenkaan:D
 
Onko kiljukaulat valvottaneet yöllä?:sneaky::oops:
Tarkotatko mukuloita vai naapurin mummoa? Naapurin mummo hiljeni 23 aikaan, Toinen mukuloista huuteli kerran, hän huutelee oikeastaa joka yö, kun on kova ääninen ja mm. tappelee unissaan sisarensa kanssa tms. Mut tuohon mä oon heräilly viimeset 4,5 vuotta et tuskin juuri tuo on tämänpäivän päänsäryn syy:D
Mä veikkaan matalapainetta tai niskajumeja:)
 
vierailija
Tarkotatko mukuloita vai naapurin mummoa? Naapurin mummo hiljeni 23 aikaan, Toinen mukuloista huuteli kerran, hän huutelee oikeastaa joka yö, kun on kova ääninen ja mm. tappelee unissaan sisarensa kanssa tms. Mut tuohon mä oon heräilly viimeset 4,5 vuotta et tuskin juuri tuo on tämänpäivän päänsäryn syy:D
Mä veikkaan matalapainetta tai niskajumeja:)
:eek::eek::eek:
Kuulostapa kivalta...
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
r0s
Kerokaa nyt, mitä mä teen vanhalle puusohvalle!

Koetin jo kaupata torissa, yksi oli kiinnostunut mutta mitat eivät olleet passelit.

Siitä saisi ihan hienon, jos hioisi ja vahaisi ja väsäisi ja värkkäisi ja ostaisi mittoihin tehdyn futon-patjan ja... siis ihan v.itusti duunia eikä kovin edullistakaan.

Pilkon ja pistän pesään? Nyt se vie aivan liikaa tilaa autotallissa.
 
vierailija
Kerokaa nyt, mitä mä teen vanhalle puusohvalle!

Koetin jo kaupata torissa, yksi oli kiinnostunut mutta mitat eivät olleet passelit.

Siitä saisi ihan hienon, jos hioisi ja vahaisi ja väsäisi ja värkkäisi ja ostaisi mittoihin tehdyn futon-patjan ja... siis ihan v.itusti duunia eikä kovin edullistakaan.

Pilkon ja pistän pesään? Nyt se vie aivan liikaa tilaa autotallissa.
Pyyhit persees siihen.
 

Yhteistyössä