Juujuu mutta kerran nuokin niin kätevästi rysähti niin kyllä wc-tornitkin menis.Eihän nuo ollut kuin jotkut vanhat kerrostalot jossain Karjalan kunnailla
Juujuu mutta kerran nuokin niin kätevästi rysähti niin kyllä wc-tornitkin menis.Eihän nuo ollut kuin jotkut vanhat kerrostalot jossain Karjalan kunnailla
Sieltä en vielä katsonutkaan, kiitos vinkistäMeillä jos jokin on hukassa niin se löytyy useimmin sohvan välistä. Ootko kattonu sieltä?
Me keitettiin kans iltakahvit vähä aika sitten, nyt ois jostain syystä nälkäTossa sarjassa joivat kahvia ja nyt munkin tekee mieli sitä
Tai ei me ihan niin romanttisia oltu että ois kahvia yhdessä keitetty, minä sen keitinMe keitettiin kans iltakahvit vähä aika sitten, nyt ois jostain syystä nälkä
---löytyikö ostajaa?"Helmikuussa kuolleen laulaja Olli Lindholmin koti on myynnissä. Tampereella Ryydynpohjan asuinalueella sijaitseva rivitaloasunto..."
Huomenta!Huomenta ja *huokaus*.
Herättiin puoli viideltä, ajettiin kalasatamaan toteamaan että vettä tulee ihan liikaa ja ajettiin takaisin kotiin.
Melkis neljä tuntia tuossa ja ihan turhaan.
Palkitsen itseni pannullisella kahvia.
Huomenta!
Tuo on kurja puoli kun työt on sään armoilla Kun on varautunut hoitaan homman ja joutuukin palaan tyhjin käsin
Mut saitkos nyt sit peräti vapaa päivän?
Mä heitin esikon kouluun ja kömmin kotona takasin peiton alle Väsyttää koko ajan ihan älyttömästi eikä tänään ole mitään extrahommaa
mulla oli hyvää ja huonoa tuuria: hyvää oli kun sain kävästyä ampuradalla sadekuurojen välissä niin että en kastunut
huonoa oli se, että lataamani koe-erä patruunoita osoittautui sudeksi
Koe-erä? Millä tavalla ne osoittautui sudeksi? *kyselee ihminen joka ei ole ampunut kuin lapsena ilmakolla ja on autuaan tietämätön kaikesta aseisiin liittyvästä*mulla oli hyvää ja huonoa tuuria: hyvää oli kun sain kävästyä ampuradalla sadekuurojen välissä niin että en kastunut
huonoa oli se, että lataamani koe-erä patruunoita osoittautui sudeksi
päivää, kello on jo yli yheksänHöh ja huomenta.
Niin haittapuoli toki sekin että kun ne hommat on kuitenkin tehtävä niin ne kertyy Toivottavasti huomena pääsetteVapaapäivä joo. Mut huomiseksi on sit ihan hitosti duunia. Ellei silloinkin sada.
Väsyttää juu. Ehkä otan torkut myöhemmin.
kun lataa itse kiväärinpatruunoita, on tehtävä uutta patruunatyyppiä suunnitellessaan aluksi pieni koe-erä jotta ei tule tehneeksi suurta määrää patruunaa jolla ei tee mitäänKoe-erä? Millä tavalla ne osoittautui sudeksi? *kyselee ihminen joka ei ole ampunut kuin lapsena ilmakolla ja on autuaan tietämätön kaikesta aseisiin liittyvästä*
Onko kiljukaulat valvottaneet yöllä?Päätä särkee Siihen malliin et kohta joutuu varmaan pakosti ottaan särkylääkettä....
Okkun lataa itse kiväärinpatruunoita, on tehtävä uutta patruunatyyppiä suunnitellessaan aluksi pieni koe-erä jotta ei tule tehneeksi suurta määrää patruunaa jolla ei tee mitään
ne oli sutta koska a) paineet alkoi nousta niin että nallin muoto alkoi muuttua b) eivät ryökäleet osuneet 100 metrin päästä 70x70cm tauluun
et ostais .284 paksuja ja 10,4 grammaa painavia hirviluoteja?
osta osta, saat halvallaOk
Hmmm....Niistähän vois askarrella jotain
Tarkemmin ajatellen, en taida kuitenkaan
Tarkotatko mukuloita vai naapurin mummoa? Naapurin mummo hiljeni 23 aikaan, Toinen mukuloista huuteli kerran, hän huutelee oikeastaa joka yö, kun on kova ääninen ja mm. tappelee unissaan sisarensa kanssa tms. Mut tuohon mä oon heräilly viimeset 4,5 vuotta et tuskin juuri tuo on tämänpäivän päänsäryn syyOnko kiljukaulat valvottaneet yöllä?
Hmmmmm.....En Myy tori.fissäosta osta, saat halvalla
Tarkotatko mukuloita vai naapurin mummoa? Naapurin mummo hiljeni 23 aikaan, Toinen mukuloista huuteli kerran, hän huutelee oikeastaa joka yö, kun on kova ääninen ja mm. tappelee unissaan sisarensa kanssa tms. Mut tuohon mä oon heräilly viimeset 4,5 vuotta et tuskin juuri tuo on tämänpäivän päänsäryn syy
Mä veikkaan matalapainetta tai niskajumeja
Pyyhit persees siihen.Kerokaa nyt, mitä mä teen vanhalle puusohvalle!
Koetin jo kaupata torissa, yksi oli kiinnostunut mutta mitat eivät olleet passelit.
Siitä saisi ihan hienon, jos hioisi ja vahaisi ja väsäisi ja värkkäisi ja ostaisi mittoihin tehdyn futon-patjan ja... siis ihan v.itusti duunia eikä kovin edullistakaan.
Pilkon ja pistän pesään? Nyt se vie aivan liikaa tilaa autotallissa.