Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Kerokaa nyt, mitä mä teen vanhalle puusohvalle!

Koetin jo kaupata torissa, yksi oli kiinnostunut mutta mitat eivät olleet passelit.

Siitä saisi ihan hienon, jos hioisi ja vahaisi ja väsäisi ja värkkäisi ja ostaisi mittoihin tehdyn futon-patjan ja... siis ihan v.itusti duunia eikä kovin edullistakaan.

Pilkon ja pistän pesään? Nyt se vie aivan liikaa tilaa autotallissa.
Liekö oikein muuta vaihtoehtoa, jollei tosiaan sit mikään työttömien paja tms. ottais vastaan ja entisöi...
 
vierailija
Juu, tuo on sellainen et sillä tulee kaikki mahdolliset, niin hyvät kuin huonotkin heti uniin, äänekkäästi. Ja on siis todella kova ääninen lapsi. Vauvana kun hän itki niin kirjaimellisesti tuntu että tärykalvot puhkee. Isänsä puolen sukuun tullut, heillä kaikki on kovaäänisiä.
Huonosti valittu isä :D
Ehkö lapsi oppii isompana säätelemään äänenkäyttöään.
 
Huonosti valittu isä :D
Ehkö lapsi oppii isompana säätelemään äänenkäyttöään.
Juu:ROFLMAO:, äänekkyyden lisäksi tuo on älykäs, huumorintajuinen, itsevarma, rohkea ja äärimmäisen omatoiminen, menestyvän ihmisen ainekset siis mutta näin lapsena meille vanhemmille "välillä" haastava:D Toistaseks vaikuttaa kasvavan ihan oikeaan suuntaan(y)
 
Kerokaa nyt, mitä mä teen vanhalle puusohvalle!

Koetin jo kaupata torissa, yksi oli kiinnostunut mutta mitat eivät olleet passelit.

Siitä saisi ihan hienon, jos hioisi ja vahaisi ja väsäisi ja värkkäisi ja ostaisi mittoihin tehdyn futon-patjan ja... siis ihan v.itusti duunia eikä kovin edullistakaan.

Pilkon ja pistän pesään? Nyt se vie aivan liikaa tilaa autotallissa.
mulla vois olla tarvetta

yyvee ja aavee ja mitä näitä nyt oli
 
  • Tykkää
Reactions: r0s
vierailija
Kerokaa nyt, mitä mä teen vanhalle puusohvalle!

Koetin jo kaupata torissa, yksi oli kiinnostunut mutta mitat eivät olleet passelit.

Siitä saisi ihan hienon, jos hioisi ja vahaisi ja väsäisi ja värkkäisi ja ostaisi mittoihin tehdyn futon-patjan ja... siis ihan v.itusti duunia eikä kovin edullistakaan.

Pilkon ja pistän pesään? Nyt se vie aivan liikaa tilaa autotallissa.
Jos sielläpäin on joku hyväntekeväisyysliike, esim punaisen ristin kontti niin eikös ne hae lahjoitustavaraa ihan kotonta pakettiautolla...lahjoita se sinne niin ei tarvitse itse raahata sitä mihinkään.
 

Yhteistyössä