Tossa piti kylläkin lukea maitoa, mulla ei ole maitoa siis...m a i t o a...MAITOA!!!
Oleppa hyvä
Tossa piti kylläkin lukea maitoa, mulla ei ole maitoa siis...m a i t o a...MAITOA!!!
Onhan se totta, mutta monen vuoden uniongelmat ei vaan hetkessä pois katoa...kovasti kyllä yritän petrata....tästä päivästä eteenpäin.Ota Ellu meidän varoitukset vakavasti. Pavellakin on aina ollu niin raskaat silmäluomet että voi pojat, tuo mies tietää mitä unettomuus on.
Nyt se jo pimahtaa unenpuutteesta.Tossa piti kylläkin lukea maitoa, mulla ei ole maitoa siis...m a i t o a...MAITOA!!!
Hyvä että saadaan sut kuitenkin täällä pidettyä kurissa ja nuhteessaFrederikin esimerkin innoittamana aloin väsäämään teille vonkausviestejä mutta sitten äkkäsin että semmoset on ellinooran mielestä ällöttäviä
pitäkää prkl tunkkinne
Nyt se jo pimahtaa unenpuutteesta.
Ok*pitää tunkkinsa, mitä ikinä se tarkoittaakaan*Frederikin esimerkin innoittamana aloin väsäämään teille vonkausviestejä mutta sitten äkkäsin että semmoset on ellinooran mielestä ällöttäviä
pitäkää prkl tunkkinne
se meinaa jotakuinkin että "ei sitten" tai "en olis tarvinnutkaan apua"Ok*pitää tunkkinsa, mitä ikinä se tarkoittaakaan*
Mulle voit antaa tai siis laittaa.Frederikin esimerkin innoittamana aloin väsäämään teille vonkausviestejä mutta sitten äkkäsin että semmoset on ellinooran mielestä ällöttäviä
pitäkää prkl tunkkinne
*yhtyy lauluun ja hoilaa sydämensä pohjasta voimakkaasti Echon pullantuoksuun nojaten**Syöttää koivikossa salaa pullaa Ellimaarin tyytyväiselle oravalle*
"Makeasti oravainen....pullaa syöpi koivikossa, sinnepä ei hallin hammas eikä metsämiehen ansa, eeeehtineet miiiilloinkaaaan...."
laitoin tulemaanMulle voit antaa tai siis laittaa.
Yks vetää mun maitokahvia kuin Simo hilloo
ei siihen voi nojata*yhtyy lauluun ja hoilaa sydämensä pohjasta voimakkaasti Echon pilluntuoksuun nojaten*
''Eiiiiii milloinkaaaaaaan....''
Ai se loppu jo
Sulla on kohta oksattomia koivuja kun 10 kiloiseksi syötetty onnellinen orava ryskää meneen siellä herkkupullien toivossa*Syöttää koivikossa salaa pullaa Ellimaarin tyytyväiselle oravalle*
"Makeasti oravainen....pullaa syöpi koivikossa, sinnepä ei hallin hammas eikä metsämiehen ansa, eeeehtineet miiiilloinkaaaan...."
Echo, hei Echooooo...jyhyy, tää yks kiusaa SUA täällä!!ei siihen voi nojata
Tunkkitarina meni jotenki näin, korjatkaa jos meni väärin.Ok*pitää tunkkinsa, mitä ikinä se tarkoittaakaan*
Ota vaan. Keitän lisää. Siinä on ikaffe kaurajuomaa.Yks vetää mun maitokahvia kuin Simo hilloo
Tänne se muki!*tärisee kofeiinin puutteessa*
Ihan uus juttu mulleTunkkitarina meni jotenki näin, korjatkaa jos meni väärin.
Miehellä puhkes autosta rengas. Mäen päällä oli talo, ja mies mietti että lainaiskohan heiltä tunkkia renkaan vaihtoon.
Sit se rupes pähkäilemään "äh, lainaakohan ne, mitäs jos ne ei lainaakaan, ne kuitenkin on niin ärsyttäviä ettei ne lainaa. Eivät muuten varmana lainaa".
Sit se suuttui, heitti kivellä sitä taloa ja huusi "Pitäkää tunkkinne!"
JättioravaSulla on kohta oksattomia koivuja kun 10 kiloiseksi syötetty onnellinen orava ryskää meneen siellä herkkupullien toivossa
No kato miten se kronklas sitä viestiä..heitä ees pullalla sitä päähän.Nojata...mihin??
Nyt se kissamuori sekos.
Sitä se tekee kun lueskelet ruutiksen viestejä ja juot (mun) kahviaTässä rupes ajatukset harhailemaan. Eikä ole miestä lähettyvillä.
Tai kun aqella rusikoi koivikossa.Sulla on kohta oksattomia koivuja kun 10 kiloiseksi syötetty onnellinen orava ryskää meneen siellä herkkupullien toivossa