vierailija
oletpas yksi varsinainen panopirkko... aina se mielessä...Tässä rupes ajatukset harhailemaan. Eikä ole miestä lähettyvillä.
oletpas yksi varsinainen panopirkko... aina se mielessä...Tässä rupes ajatukset harhailemaan. Eikä ole miestä lähettyvillä.
JuuSitä se tekee kun lueskelet ruutiksen viestejä ja juot (mun) kahvia
ei siihen voi nojata
Mä olen nyt puutteessa.oletpas yksi varsinainen panopirkko... aina se mielessä...
Täällä on satanut.Sataa.
Onneksi hanskalokerosta löytyi Pandan lakritsaa.
*hyppää perässä ruutiksen päälle*
Ja niinku mä sua kehuin eilen m1es-ketjussa... turhaan meni sekin sormijumppa eli viestin näpyttely.
*virittelee koivikossa ansakuoppaa, lehtikasan päälle Jallu-lehtiä ja humps, Krut tippu sinne*
Sieltä se tais tänne siirtyä saderintama siis. Mut ilmeisesti ei oo hirmu pitkään kestävä, onneksi. Muuten meiän maakosteasta tulee valuvaa betonia.Täällä on satanut.
Kun vaan saiskin aina nukuttua tuon 7-8 h yö ja olis laadukasta unta mutta ku ei aina saa nukuttuaOikea unen pituus on 7-8 tuntia. Sitä enemmän tai sitä vähemmän tekee terveysriskiä.
Itse pelkään dementiaa sit joskus vanhana. Siihen altistaa nykytiedon mukaan unettomuus, alhainen hemoglobiini, liikunnan puute.
Mulla on nuo kaikki, yritän petrata noissa....
No eikös tiedossa ollut seksiviikonloppu mökillä...sitten helpottaaMä olen nyt puutteessa.
Apua nään niin mielessäni sen tulevan kikkelikortin kuvan, sinä lennät ansakuoppaan haarat levällään ja ruutis makaa jallulehtikasassa ainoa isompi uloke pystyssä*hyppää perässä ruutiksen päälle*
aake yrittää nylkyttää kaikkia*hyppää perässä ruutiksen päälle*
ei ookkaan ennen tullut pantua jallulehtikasassaApua nään niin mielessäni sen tulevan kikkelikortin kuvan, sinä lennät ansakuoppaan haarat levällään ja ruutis makaa jallulehtikasassa ainoa isompi uloke pystyssä
Echo on taas avoin
Ja niinku mä sua kehuin eilen m1es-ketjussa... turhaan meni sekin sormijumppa eli pimpukan näppäily
*virittelee koivikossa ansakuoppaa, lehtikasan päälle Jallu-lehtiä ja humps, Krut tippu sinne*
Juuri näin, sen takia en ressaakkaan...vaan otan päivän kerrallaanJos unesta ottaa stressinaiheen ni sit ei ihan taatusti saa nukuttua!
Huomenna saunan jälkeen.No eikös tiedossa ollut seksiviikonloppu mökillä...sitten helpottaa
No niin kyllä ootei ookkaan ennen tullut pantua jallulehtikasassa
ja minähän niin roisia lehtiä kattelen päivittäin
Tuli vaan mieleen...Et mistäs Echolla on jallulehtiä, ja ihan kasaks astiei ookkaan ennen tullut pantua jallulehtikasassa
ja minähän en niin roisia lehtiä kattele
Kaikki ketjun miehet käy. Hyi mua.aake yrittää nylkyttää kaikkia
Niinpä..Tuli vaan mieleen...Et mistäs Echolla on jallulehtiä, ja ihan kasaks asti
Echon lehtikeräilyharrastusTuli vaan mieleen...Et mistäs Echolla on jallulehtiä, ja ihan kasaks asti
enkä ooNo niin kyllä oot
Hyvää hyvyyttään varastanut ne rättikseltä, sitten keksi pelastaa ruutiksenkin pahoilta teiltä ja teki hälle niistä ansan...sai iskettyä kaksi pervoa yhdellä iskulla.Tuli vaan mieleen...Et mistäs Echolla on jallulehtiä, ja ihan kasaks asti