Saanko mä ihan vähän kehua?

26.06.2010
360
0
16
Mä olen nyt saanut hitaasti mutta varmasti tiputettua painoa 5,5kg. Ensimmäiseen välietappiin matkaa vielä 2kg. Tavoitepaino häämöttää vasta 12kg:n päässä mutta uudella kymmenluvulla jo kuitenkin ollaan.... :D
 
Saanko kysyä et mistä alotit ja paino nyt ja se lopullinen tavoitepaino? Ja pituus? Mä oon 163 ja tällä hetkellä painoo 73,5kg, 5kg on pudotettu ja eka tavote olisi siellä normaalipainon puolella eli jossain 67kg:n tienoilla.
 
Kiitos. :D

Lähtöpaino oli 72,5, tänä aamuna 67kg. Pituutta mulla on 159cm. :whistle:

Olen säännöllistänyt syömisiäni, opetellut syömään muutaman tunnin välein jotain. Aiemmin kun saatoin olla päivän syömättä ja illalla vedin kaksin käsin kaikkea mitä käsiin sattui. Lisäksi muutin herkkutottumuksiani; olen ennen yrittänyt päästä karkeista/jätskeistä/sipsistä kerralla kokonaan mutta nyt olen sallinut itselleni joka päivä hieman.... ei ole kasvanut karkin himo liian isoksi. :)

En ole myöskään syönyt iltaisin muuta kuin hedelmää tai pari pientä palaa ruisleipää. Vettä olen juonut PALJON ja joka välissä.
 
Siksi kysyin kun oma lähtöpaino melkein sama ja 2 viikossa ei ole paino tullut kuin puol kiloa alas. Karkit ja herkut olen kokonaan jättänyt. No ehkä tämä tästä.. Jaksamisia!:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja :
Siksi kysyin kun oma lähtöpaino melkein sama ja 2 viikossa ei ole paino tullut kuin puol kiloa alas. Karkit ja herkut olen kokonaan jättänyt. No ehkä tämä tästä.. Jaksamisia!:)

Mulla on tippunut viimeiset kaksi kiloa parin viikon aikana. Tsemppiä sullekin painon tiputtamiseen; mikä sun pituus on? :)
 
Tosi hienoa!! :flower:

Hitaasti mutta varmasti hyvä tulee.

Itse olin 1,5 vuotta sitten 20 kg painavampi kuin nyt.
Nyt kesällä " annoin " ekan kerran painon hieman nousta ( 3kg ), joka tarkoittaa että loman jälkeen on tiedossa 5 kg pudotus vuoden loppuun mennessä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
Tosi hienoa!! :flower:

Hitaasti mutta varmasti hyvä tulee.

Itse olin 1,5 vuotta sitten 20 kg painavampi kuin nyt.
Nyt kesällä " annoin " ekan kerran painon hieman nousta ( 3kg ), joka tarkoittaa että loman jälkeen on tiedossa 5 kg pudotus vuoden loppuun mennessä.

:flower: Hieno saavutus sinulla, wau! Miten sait painoa tippumaan?
 
Alkuperäinen kirjoittaja PuhuksääMulle:
Mä olen nyt saanut hitaasti mutta varmasti tiputettua painoa 5,5kg. Ensimmäiseen välietappiin matkaa vielä 2kg. Tavoitepaino häämöttää vasta 12kg:n päässä mutta uudella kymmenluvulla jo kuitenkin ollaan.... :D

MIEHET TYKKÄÄ JA PALVOO LIHAVIA! JA KURVIKKAITA JA LÄSKEJÄ.

ÄLÄ LAIHDUTA!! USKO KAKSPLUSSAN LIHAVIA NAISIA, NIILLÄ RIITTÄÄ VIENTIÄ JA OLOKIN ON LIHAVANA MAINIO!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ASD:
Alkuperäinen kirjoittaja PuhuksääMulle:
Mä olen nyt saanut hitaasti mutta varmasti tiputettua painoa 5,5kg. Ensimmäiseen välietappiin matkaa vielä 2kg. Tavoitepaino häämöttää vasta 12kg:n päässä mutta uudella kymmenluvulla jo kuitenkin ollaan.... :D

MIEHET TYKKÄÄ JA PALVOO LIHAVIA! JA KURVIKKAITA JA LÄSKEJÄ.

ÄLÄ LAIHDUTA!! USKO KAKSPLUSSAN LIHAVIA NAISIA, NIILLÄ RIITTÄÄ VIENTIÄ JA OLOKIN ON LIHAVANA MAINIO!

HÖPÖ HÖPÖ!! Sanovat noin kun eivät onnistu laihduttamaan:(
 
Alkuperäinen kirjoittaja ASD:
MIEHET TYKKÄÄ JA PALVOO LIHAVIA! JA KURVIKKAITA JA LÄSKEJÄ.

ÄLÄ LAIHDUTA!! USKO KAKSPLUSSAN LIHAVIA NAISIA, NIILLÄ RIITTÄÄ VIENTIÄ JA OLOKIN ON LIHAVANA MAINIO!

Mulla on jo mies tykkäämässä ja palvomassa.... ;) Olisi kuitenkin kiva itsekin tykätä itsestään.... :whistle:
 

Yhteistyössä