T
Turkilmas
Vieras
Joo mä jo valmiiksi myönnän että tää on ihan älytöntä. Ja valmiiksi myönnän että saattaa (taas) jäädä puhumisen asteelle. Mutta siis. Mä olen äärimmäisyyksien ihminen. Siksi ainoa millä olen koskaan saanut painoa tiputettua, on äärimmäinen laihistelu. Joskus paino on pysynyt kurissa vähän aikaa, joskus pidempään.
Mä olen joskus osallistunut yhden lehden järjestämään laihdutuskilpailuun. Siinä oli 3 kk aikaa laihduttaa ja mä laihduin muistaakseni 13 kg. Kerran olen ollut samaisen 3 kk kuurilla: ei lihaa,kalaa,kanaa, eikä mitään karkkia. Silloin laihduin 30 kg.
Nyt aion koittaa taas jollain extreme-tavalla. Sama 3 kk. Miten mun käy? Veikkauksia?
Muoks. eli 1.1. alkaen 3 kk eteenpäin.
Mä olen joskus osallistunut yhden lehden järjestämään laihdutuskilpailuun. Siinä oli 3 kk aikaa laihduttaa ja mä laihduin muistaakseni 13 kg. Kerran olen ollut samaisen 3 kk kuurilla: ei lihaa,kalaa,kanaa, eikä mitään karkkia. Silloin laihduin 30 kg.
Nyt aion koittaa taas jollain extreme-tavalla. Sama 3 kk. Miten mun käy? Veikkauksia?
Muoks. eli 1.1. alkaen 3 kk eteenpäin.