Veikkauksia kehiin :)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja paino/pituus:
riippuu vähän millane lähtö tilanne että miten lähtee eli saisko suuntia niin heitän veikkauksen

Niin siis mähän olen aivan tolkuttoman lihava. Mitat on jo karmivat: 175cm ja painoa about 104-105 kg tällä hetkellä. Tämän karmivuuden lisäksi mulla on lihakset surkastuneet kuukausia kestäneen pakkolevon ja kipuilun seurauksena, eli tuo paino on vieläpä puhtaasti ihraa...

voi minä olen samoissa lukemissa mutta en kehtaa niitä mustana ilmottaa. Mullakin ois tarkostus aloittaa kun vuosi vaihtuu. Mulla on vain niin saakelin huono itsekuri :( ja täyttä ihraa on tämäkin emäntä ja kunto täys nolla. Tsemppiä meille.

 
Alkuperäinen kirjoittaja ihanaa:
Jäin miettimään, että kannattaako aloittaa rysäyksellä? Meinaan että pystyykö sitten enää hilaamaan kaloreita normaalitasolle lihomatta?

No niinpä. Toisaalta mulla on vaan pakko tulla nopeasti tuloksia edes vähän. Muuten mä taas heti luovutan. Niin hemmetin kärsimätön :ashamed: .

Ja silloin kerran kun onnistuneesti tiputin, niin kyllä mulla pysyi paino sit kurissa. Siis just rysäyksellä tiputin painoa tosi paljon ja sitten siirryin suunnilleen normaaliin ruokavalioon. Jos paino lähti nousemaan, niin sitten taas kiristin vyötä. Aika kivuttomasti sain siis silloin painon pidettyä hallinnassa.

No, saas nähdä. Ei mulla ole suuria luuloja, mutta suuri toive on että nyt jo vihdoin mäkin onnistuisin...
 
Alkuperäinen kirjoittaja samassa veneessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja paino/pituus:
riippuu vähän millane lähtö tilanne että miten lähtee eli saisko suuntia niin heitän veikkauksen

Niin siis mähän olen aivan tolkuttoman lihava. Mitat on jo karmivat: 175cm ja painoa about 104-105 kg tällä hetkellä. Tämän karmivuuden lisäksi mulla on lihakset surkastuneet kuukausia kestäneen pakkolevon ja kipuilun seurauksena, eli tuo paino on vieläpä puhtaasti ihraa...

voi minä olen samoissa lukemissa mutta en kehtaa niitä mustana ilmottaa. Mullakin ois tarkostus aloittaa kun vuosi vaihtuu. Mulla on vain niin saakelin huono itsekuri :( ja täyttä ihraa on tämäkin emäntä ja kunto täys nolla. Tsemppiä meille.

Tsemppiä meille siis

:hug: . Mä jo kerran epäonnistuneen alun aikana perustin blogin, jota ajattelin taas aktivoida tämänkertaisen yrityksen aikana. Jos siis uskaltaudut mulle mustana yksärillä ilmoittautua (ja jos sua kiinnostaa seurata edistymistä), niin voin laittaa sulle osoitteen blogiin. En aio julkisesti tuota osoitetta mainostaa, ehkä sitten JOS saan jotain tuloksiakin aikaiseksi :)
 

Yhteistyössä