Veikkauksia kehiin :)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Joo mä jo valmiiksi myönnän että tää on ihan älytöntä. Ja valmiiksi myönnän että saattaa (taas) jäädä puhumisen asteelle. Mutta siis. Mä olen äärimmäisyyksien ihminen. Siksi ainoa millä olen koskaan saanut painoa tiputettua, on äärimmäinen laihistelu. Joskus paino on pysynyt kurissa vähän aikaa, joskus pidempään.

Mä olen joskus osallistunut yhden lehden järjestämään laihdutuskilpailuun. Siinä oli 3 kk aikaa laihduttaa ja mä laihduin muistaakseni 13 kg. Kerran olen ollut samaisen 3 kk kuurilla: ei lihaa,kalaa,kanaa, eikä mitään karkkia. Silloin laihduin 30 kg.

Nyt aion koittaa taas jollain extreme-tavalla. Sama 3 kk. Miten mun käy? Veikkauksia? :)

Muoks. eli 1.1. alkaen 3 kk eteenpäin.
 
Kyllä mullakin on itsellä vahva tunne onnistumisesta. Eikä yhtään vähennä tunnetta se tosiseikka että myös mies intoutui kuntokuuriin. Onhan se helpompaa kun molemmat ollaan samassa veneessä :).

Mutta kuten moni tietää, niin tähän mennessä on aika heikot olleet tulokset tuon laihtumisen saralla. Tai no, onhan sitä tippunut, mutta huomattavasti enemmän olis voinut tippua. Että eväät on kyllä myös siihen että suureen ääneen taas huutelen täällä :ashamed: :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kahvipannu porisee:
Imetätkö vielä? Jos et niin onnistut, mulla ainakin imettäminen lisää syömistä. Onnea, ja aluksi on vaikeaa sitten se helpottaa :) :flower:

Se tässä just onkin hyvä etten enää imetä. Ja tänään huomasin lenkillä että sisuskalutkin on jo näemmä paikoillaan. Eli nyt olen vihdoinkin ihan oikeesti parantunut synnytyksestä. Sikäli siis hyvä tilanne. Ja kiitos tsempityksestä :)
 
Veikkaan että paino ei tipu ja maito loppuu alkuunsa. Ei siksi, ettei sussa ois sisua, vaan siksi että kroppa ei kestä tuollaista noin pian synnytyksen jälkeen. Tai ainakaan mun kroppani ei kestänyt ja siitä alkoi 2 vuoden jumi. :headwall: Mutta parempaa onnea sulle! :D
 
Kyllä mäkin uskon että onnistut, joten tsemppiä kehiin =) :flower:

Mut hei, pitäiskö huomenna kuitenkin olla lisänä nakkeja ja perunasalaattia? Tein ite viime vuonna perunasalaatin ja se oli aika herkkua kaupansalaatteihin verrattuna,mutta nyt olin unohtanut koko perinteen :(
Ja sorry, meni niin ohi aiheen, en vaan jaksa alkaa enää näpytellä luuria :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
Kyllä mäkin uskon että onnistut, joten tsemppiä kehiin =) :flower:

Mut hei, pitäiskö huomenna kuitenkin olla lisänä nakkeja ja perunasalaattia? Tein ite viime vuonna perunasalaatin ja se oli aika herkkua kaupansalaatteihin verrattuna,mutta nyt olin unohtanut koko perinteen :(
Ja sorry, meni niin ohi aiheen, en vaan jaksa alkaa enää näpytellä luuria :ashamed:

No sopii sekin, tietty :). Jaksatko sä sit tehdä semmosta vielä? Mitä jos mä sit väsäisin siihen tuoresalaatin? Ja voisin vaikka vääntää vielä lihapullia. Kun ainakin meillä tykätään niistä(kin).

Mies on kyllä motivoitunut jo nyt laihistelemaan, mutta toisaalta huomenna on viimeinen herkuttelupäivä :saint: .
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ehkä sun kannattaisi edelleen miettiä jotain muuta tapaa, kun et kuitenkaan noin sitä pysyvää lopputulosta näytä saavuttavan. Itse aion testata karppaamista.

Kyllä mä silloin ekalla kerralla sain. Tai no, sain pidettyä painoni yli vuoden kurissa kunnes sitten tulin raskaaksi. Toisella kertaa ilo oli todella lyhyt, repsahdin ja lihosin todella nopeasti takaisin.

Nyt mietinkin niin että tuo 3 kk olis semmoinen tehostartti. Ja siitä sitten järkevöittäis syömiset silleen normaalin terveelliseksi...tai jotain.

Karppaamaan mä en enää lähde, mutta luin yhdestä kuntolehdestä ns. kivikausidieetistä. Aika samanlaista kuin karppaaminen, mutta kuitenkin rasvoissa suositaan pehmeitä rasvoja jne. Sitä meinasin itse noudattaa, pelkäksi kasvissyöjäksi musta ei varmaan enää ole.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
Kyllä mäkin uskon että onnistut, joten tsemppiä kehiin =) :flower:

Mut hei, pitäiskö huomenna kuitenkin olla lisänä nakkeja ja perunasalaattia? Tein ite viime vuonna perunasalaatin ja se oli aika herkkua kaupansalaatteihin verrattuna,mutta nyt olin unohtanut koko perinteen :(
Ja sorry, meni niin ohi aiheen, en vaan jaksa alkaa enää näpytellä luuria :ashamed:

No sopii sekin, tietty :). Jaksatko sä sit tehdä semmosta vielä? Mitä jos mä sit väsäisin siihen tuoresalaatin? Ja voisin vaikka vääntää vielä lihapullia. Kun ainakin meillä tykätään niistä(kin).

Mies on kyllä motivoitunut jo nyt laihistelemaan, mutta toisaalta huomenna on viimeinen herkuttelupäivä :saint: .


Eiku niitä tortilloja kyllä vielä niinkuin pitikin, mut ajattelin et jos lisänä noita nakkeja ja perunasalaattia? Mä en silti taida enää ehtiä tehdä sitä perunasalaattia... tai voin yrittää. Ja kato nehän vois olla kevytnakkeja niin sopis siihen kevyeen linjaan ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja paino/pituus:
riippuu vähän millane lähtö tilanne että miten lähtee eli saisko suuntia niin heitän veikkauksen

Niin siis mähän olen aivan tolkuttoman lihava. Mitat on jo karmivat: 175cm ja painoa about 104-105 kg tällä hetkellä. Tämän karmivuuden lisäksi mulla on lihakset surkastuneet kuukausia kestäneen pakkolevon ja kipuilun seurauksena, eli tuo paino on vieläpä puhtaasti ihraa...
 
Miulla tulee kivikausidieetistä mieleen semmoinen,että saa syödä vaan semmoista mitä saa ite metsästettyä/kerättyä tai muuten valmistettua.Kivikautisilla välineillä tietty:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
Kyllä mäkin uskon että onnistut, joten tsemppiä kehiin =) :flower:

Mut hei, pitäiskö huomenna kuitenkin olla lisänä nakkeja ja perunasalaattia? Tein ite viime vuonna perunasalaatin ja se oli aika herkkua kaupansalaatteihin verrattuna,mutta nyt olin unohtanut koko perinteen :(
Ja sorry, meni niin ohi aiheen, en vaan jaksa alkaa enää näpytellä luuria :ashamed:

No sopii sekin, tietty :). Jaksatko sä sit tehdä semmosta vielä? Mitä jos mä sit väsäisin siihen tuoresalaatin? Ja voisin vaikka vääntää vielä lihapullia. Kun ainakin meillä tykätään niistä(kin).

Mies on kyllä motivoitunut jo nyt laihistelemaan, mutta toisaalta huomenna on viimeinen herkuttelupäivä :saint: .


Eiku niitä tortilloja kyllä vielä niinkuin pitikin, mut ajattelin et jos lisänä noita nakkeja ja perunasalaattia? Mä en silti taida enää ehtiä tehdä sitä perunasalaattia... tai voin yrittää. Ja kato nehän vois olla kevytnakkeja niin sopis siihen kevyeen linjaan ;)

No mutta. Onko sulla semmoista reseptiä olemassa? Vai pitäiskö netistä kurkkia? Jos tehdään sit niin, että te hoidatte ne tortillat ja me nakit ja perunasalaatti. Ja jos ehdin, niin sitten väännän vielä lihapullia.

Hei mä muuten muistin just hetki sitten että mä tapaan huomenna päivällä yhden kaverin kaupungilla. Eli ei oltais mekään sinne Kupittaalle ehditty :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
Kyllä mäkin uskon että onnistut, joten tsemppiä kehiin =) :flower:

Mut hei, pitäiskö huomenna kuitenkin olla lisänä nakkeja ja perunasalaattia? Tein ite viime vuonna perunasalaatin ja se oli aika herkkua kaupansalaatteihin verrattuna,mutta nyt olin unohtanut koko perinteen :(
Ja sorry, meni niin ohi aiheen, en vaan jaksa alkaa enää näpytellä luuria :ashamed:

No sopii sekin, tietty :). Jaksatko sä sit tehdä semmosta vielä? Mitä jos mä sit väsäisin siihen tuoresalaatin? Ja voisin vaikka vääntää vielä lihapullia. Kun ainakin meillä tykätään niistä(kin).

Mies on kyllä motivoitunut jo nyt laihistelemaan, mutta toisaalta huomenna on viimeinen herkuttelupäivä :saint: .


Eiku niitä tortilloja kyllä vielä niinkuin pitikin, mut ajattelin et jos lisänä noita nakkeja ja perunasalaattia? Mä en silti taida enää ehtiä tehdä sitä perunasalaattia... tai voin yrittää. Ja kato nehän vois olla kevytnakkeja niin sopis siihen kevyeen linjaan ;)

No mutta. Onko sulla semmoista reseptiä olemassa? Vai pitäiskö netistä kurkkia? Jos tehdään sit niin, että te hoidatte ne tortillat ja me nakit ja perunasalaatti. Ja jos ehdin, niin sitten väännän vielä lihapullia.

Hei mä muuten muistin just hetki sitten että mä tapaan huomenna päivällä yhden kaverin kaupungilla. Eli ei oltais mekään sinne Kupittaalle ehditty :)

Ei mulla muuten ole sitä reseptiä, tai on mutta se on toisessa koneessa. Täältä palstalta mä sen viime vuonna sain :D . Mut okei, tuokaa te ne, mutta jos et ehdi tekee niin ei haittaa kun näin myöhään tää mun mieleen vasta tulikin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pataässä:
mitä sit ap syöt? :xmas: onnee yritykseen :flower:

Niin tuota kivikausi-dieettiä ajattelin koittaa. Tai siis soveltaa. Eli pähkinänkuoressa: välttää mm. jauhoja yms. ja syödä mahdollisimman paljon marjoja, kasviksia ja juureksia. Ja hmm... mitäköhän siinä vielä oli. No lihaa tietty myös. Hitsi, en mä sen tarkemmin muista vielä.

Ja suunnitelmissa on myös kytätä pointseja ja niillä myös tiputella. Haluaisin vaan semmoisen rajun alun ja siks nuo painonvartijoiden pointsit tuntuu liian järkeviltä vielä. Niillä vois sitten jatkaa kyllä myöhemmin (kun semmoiset jo valmiina mulla onkin vielä, kiitos erään kiltin palstalaisen :) )
 
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
Kyllä mäkin uskon että onnistut, joten tsemppiä kehiin =) :flower:

Mut hei, pitäiskö huomenna kuitenkin olla lisänä nakkeja ja perunasalaattia? Tein ite viime vuonna perunasalaatin ja se oli aika herkkua kaupansalaatteihin verrattuna,mutta nyt olin unohtanut koko perinteen :(
Ja sorry, meni niin ohi aiheen, en vaan jaksa alkaa enää näpytellä luuria :ashamed:

No sopii sekin, tietty :). Jaksatko sä sit tehdä semmosta vielä? Mitä jos mä sit väsäisin siihen tuoresalaatin? Ja voisin vaikka vääntää vielä lihapullia. Kun ainakin meillä tykätään niistä(kin).

Mies on kyllä motivoitunut jo nyt laihistelemaan, mutta toisaalta huomenna on viimeinen herkuttelupäivä :saint: .


Eiku niitä tortilloja kyllä vielä niinkuin pitikin, mut ajattelin et jos lisänä noita nakkeja ja perunasalaattia? Mä en silti taida enää ehtiä tehdä sitä perunasalaattia... tai voin yrittää. Ja kato nehän vois olla kevytnakkeja niin sopis siihen kevyeen linjaan ;)

No mutta. Onko sulla semmoista reseptiä olemassa? Vai pitäiskö netistä kurkkia? Jos tehdään sit niin, että te hoidatte ne tortillat ja me nakit ja perunasalaatti. Ja jos ehdin, niin sitten väännän vielä lihapullia.

Hei mä muuten muistin just hetki sitten että mä tapaan huomenna päivällä yhden kaverin kaupungilla. Eli ei oltais mekään sinne Kupittaalle ehditty :)

Ei mulla muuten ole sitä reseptiä, tai on mutta se on toisessa koneessa. Täältä palstalta mä sen viime vuonna sain :D . Mut okei, tuokaa te ne, mutta jos et ehdi tekee niin ei haittaa kun näin myöhään tää mun mieleen vasta tulikin.

Jee, hyvä hyvä. Lähden metsästämään :). Ja saan siis tuoda jotain muutakin mukanani kuin valovoimaisen seurani, komean mieheni ja meidän 2 täydellistä lasta
=) :saint:
 

Yhteistyössä