Jos on ihan kauheen ihastunut mieheen..

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hmm

Vieras
Pitäiskö se tehä selväksi sille vai mennä hitaasti, eli kavereita ollaan, muutaman kerran nähty ( yön viettänyt samassa sängyssä ) ihan kiltisti kuitenkin. Saanut sen käsityksen, et hän olisi vähän ihastunut ja myöntänyt, että olen hänen ajatuksissa. Ei vaan uskaltaisi itse hypätä toisen syliin, vaikka olen niiiin ihastunut:) ihana tunne muuten :D Kohta oltaisi näkemässä taas toisemme, kysyin että jos vaikka kahvit juotais :) ihanaaa.. en ois kuvitellut, että vielä olen tässä tilanteessä, että perhosia vatsassa ja joku saa olemuksella jalat alta.. odotanko miehen tekevän kunnon aloitteen vai itsekkö sen tekisi? Olen kyllä niin tumpelo tälläisissä.. kauan aikaa kun ollut tälläisessä tilanteessa.
 
Mie oon kans ujo,kuulosti tuo tutulle..halus olla toisen lähellä muttei sitten oikeen tiennyt että miten olla ja lähestyä.Mie aattelin ettei mies oo ees kiinnostunut kunnes se kerran kysyi,että alatko seurustelee,se tuli ihan puskista..meinasin pudota penkiltä:)

Mut ensin oltiin kavereita..voithan koittaa jotenkin vihjasta että sinua kiinnostaisi olla enemmänkin?
 

Yhteistyössä