Saanko mä vielä tän päivän huijata itseäni, vai pitäiskö samantien palata todellisuuteen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja päätä seinään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

päätä seinään

Vieras
Juttu on nyt niin, että mun romantiikan saralla on ollut kuollutta jo varmaan ainakin puoli vuotta. Ei ihastuksia, ei flirttiä, ei treffejä, ei yhtään mitään. Sinkkuus on jatkunut jo niin monta vuotta, että olen hyväksynyt ajatuksen loppuelämän yksinolosta.

Mutta viime viikolla töissä yksi miespuolinen työkaveri flirttaili vähän, ehkä vähän enemmänkin eilen. Ehkä. Saanko mä nyt sitten vielä tän päivän huijata itseäni kuvittelemalla että se ois kiinnostunut musta ja tuntea taas niitä perhosia vatsanpohjassa.. vai oisko inhimillisempää lopettaa moinen typerä haaveilu ja tajuta nyt samantien että se mies ei todellakaan tarkoittanut yhtään mitään eikä todellakaan ole musta kiinnostunut.

Ainoa mikä pelottaa on se, että tää mun typerä haihattelu karkaakin käsistä ja kohta mä jo ootan joka hemmetin aamu töihin menoa sen miehen takia.. ja nopeasti huomaankin että mä olen kuvitellut kaiken, sen miehen kiinnostuksen ja flirtin. Just niin typerä mä olen.

No kun en mä halua ihastua ennenkuin olen varma että se ei ole yksipuolista.. :(
Ja tällähetkellä mä oon varma siitä, että se mies ei ole kiinnostunut musta, kunhan mä vaan kuvittelen kaiken typeryyksissäni.

Pieni flirtti piristää vain. Ei sitä tarvitse edes kuvitella, eikä pitää typeränä haihatteluna. Ei sitäkään, että kuvittelee enemmäksi ja ottaa siitä aineksia oman mielensä tarpeisiin. Ihan viatontakin se usein kuitenkin on, mutta yleensä myös helpottaa työkavereiden/muuten tuntemattomien oloa ja työssäviihtyvyttä. Satunnaisissa kohtaamisssa, kaupan kassalla, kahvilassa, ruokalassa jnpp. Kyllä minä ainakin annan aidon viehätyksen kokemukseni näkyä, jos toinen miellyttää silmää, tai toisen sielu ja suhtautuminen, ja asenne elämän edessä ja kanssaihmisiin viehättää. Usein se on small talkia, kohteliaisuutta, kiusoittelua ym. Sosiaalista silmää pitää toki harjoittaa.

Kyllä minä näkisin, että se flirtti on tarkoitettu juuri sinulle ja sinua ehkä piristämäänkin. Kuulostaa vain hyvälle, jos sen seurauksena on helpompi jopa mennä työmaalle.

Ei sinulta mikään karkaa käsistä! Nauti täysin rinnoin nyt vain ja anna virran viedä. Se virta on elämän virtaa ja elinvoimaa suonissasi. Se virta voi johdattaa sinut aivan muuallekin, ei vain siihen mitä juuri nyt osaat nähdä.

Näkisin myös, että tarvitsekin vähän rentoa asennetta tämä asian ympärille, niin olosi vapautuu ja alat hehkua, ei vain nyt tälle eräälle, vaan kaikille muillekin. Ja lopulta se hehku johdattaa luoksesi sen yhden ja ainoankin.

Jossain. Joskus. Sitä hetkeä ei tiedä.