P
"Piste"
Vieras
En ole vieläkään 32 elinvuoteni ja lukuisten pettymysten jälkeenkään oppinut/tajunnut sitä, että mun on määrä olla yksin tämän typerän elämän ajan. Alan olla jo katkerakin asian takia, lähinnä itselleni. Miksi hel*vetissä mun pitää kerta toisensa jälkeen ihastua ja kuvitella että joku muka ois musta kiinnostunut, kun niin ei ikinä ole?! :headwall:
Miks mun pitää olla näin idiootti ja kovapäinen, etten usko jo että näin se vaan menee. Miten tän idioottimaisen toivon saa tapettua, toivon siitä että joskus kokisin rakkauden?
Mä niin vihaan itseäni, kun olen näin hemmetin typerä idiootti. Kerta toisensa jälkeen saan kerätä sydämeni rippeitä, enkä opi siltikään. Miten tyhmä voi nainen olla?
Miks mun pitää olla näin idiootti ja kovapäinen, etten usko jo että näin se vaan menee. Miten tän idioottimaisen toivon saa tapettua, toivon siitä että joskus kokisin rakkauden?
Mä niin vihaan itseäni, kun olen näin hemmetin typerä idiootti. Kerta toisensa jälkeen saan kerätä sydämeni rippeitä, enkä opi siltikään. Miten tyhmä voi nainen olla?