0
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kiitos sanoistasi. Niin mielelläni unohtaisin, mutta se ei anna. Se ihminen on ja pysyy meidän elämässä niin kauan kun jommassa kummassa henki pihisee. Mä pääsin siltä jo kerran karkuun, pelastin itseni ja lapseni, ja luulin että se riittää. Jos joku olis kertonut mulle silloin, ettei tää helvetti lopu koskaan, olisin päätynyt silloin armollisempaan ratkaisuun minun ja lasteni osalta.
Mä oon taas loppu. Ymmärrätkö miten uskomattoman kamalaa on se, että se hyökkää.. ja just kun luulet ettet kestä enää, se lopettaa. Ja just kun henkäiset helpotuksesta, että selvisit, se aloittaa taas? Musta tuntuu etten mä saa happea, en pysty hengittämään, EN JAKSA!
Mun terapeutti sanoi että lasten isä on vaarallinen. Mä tiedän sen. Se on fyysisesti vaarallinen. Mutta terapeutti sanoi että se on myös psyykkisesti vaarallinen. Tämä sen peli on keino tuhota mut sisältä, niin että mä en näe kohta muuta vaihtoehtoa kuin jommankumman kuoleman. Ja siinä pisteessä alan olla. Kohta en enää jaksa tätä.