V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Enkä minä näitä yksipuolisia tunteita. Mutta ei minusta ole muuhun.En jaksa kantaa surua yms.
Sanoisin, että ällä kuuntele näitä kuluneita, kliseisiä ja latistuneita sanontoja ja löpinöitä vaan elä.Anna itelles anteeksi menneisyyden asiat, mitä tahansa ne onkin. Ajattele mitä sanoisit vastaavassa tilanteessa ihmiselle, jota rakastaisit eniten maailmassa, miten neuvoisit miten lohduttaisit
Ei se tuo kaivattua yhtään lähemmäksi. Hän elää omaa elämäänsä jossain ja minä ikävöin sitä mikä olisi voinut olla.Anna itelles anteeksi menneisyyden asiat, mitä tahansa ne onkin. Ajattele mitä sanoisit vastaavassa tilanteessa ihmiselle, jota rakastaisit eniten maailmassa, miten neuvoisit miten lohduttaisit
Ogelle osoitinEi. Enkä edes koe olevani.
Se olikin vain haaveYhteisiä jouluja ei tule, ja syynkin tiedät. Ihan turha elää itsepetoksessa.
Kiitos.Anna itelles anteeksi menneisyyden asiat, mitä tahansa ne onkin. Ajattele mitä sanoisit vastaavassa tilanteessa ihmiselle, jota rakastaisit eniten maailmassa, miten neuvoisit miten lohduttaisit
Minulle ei. Minulle todellinen toive ja sydämeni rukous.Se olikin vain haave![]()
Ei etukäteen tarvitsekaan.En jaksa kantaa surua yms.
Mitä tarkoitat?Kiitos.Aiotko jättää kaiken näin, vaikka minun olisi aika mennä?