Mä olen nyt saanut hitaasti mutta varmasti tiputettua painoa 5,5kg. Ensimmäiseen välietappiin matkaa vielä 2kg. Tavoitepaino häämöttää vasta 12kg:n päässä mutta uudella kymmenluvulla jo kuitenkin ollaan.... 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Mahtavaa! Saanko vielä udella paljon meni aikaa pudottaa tuo 5,5 kiloa?
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Siksi kysyin kun oma lähtöpaino melkein sama ja 2 viikossa ei ole paino tullut kuin puol kiloa alas. Karkit ja herkut olen kokonaan jättänyt. No ehkä tämä tästä.. Jaksamisia!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:Tosi hienoa!! :flower:
Hitaasti mutta varmasti hyvä tulee.
Itse olin 1,5 vuotta sitten 20 kg painavampi kuin nyt.
Nyt kesällä " annoin " ekan kerran painon hieman nousta ( 3kg ), joka tarkoittaa että loman jälkeen on tiedossa 5 kg pudotus vuoden loppuun mennessä.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Olen 164cm pitkä ja painan 73,5 kiloa. Eli tavote olis tohon 65 kiloon päästä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja PuhuksääMulle:Mä olen nyt saanut hitaasti mutta varmasti tiputettua painoa 5,5kg. Ensimmäiseen välietappiin matkaa vielä 2kg. Tavoitepaino häämöttää vasta 12kg:n päässä mutta uudella kymmenluvulla jo kuitenkin ollaan....![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ASD:Alkuperäinen kirjoittaja PuhuksääMulle:Mä olen nyt saanut hitaasti mutta varmasti tiputettua painoa 5,5kg. Ensimmäiseen välietappiin matkaa vielä 2kg. Tavoitepaino häämöttää vasta 12kg:n päässä mutta uudella kymmenluvulla jo kuitenkin ollaan....![]()
MIEHET TYKKÄÄ JA PALVOO LIHAVIA! JA KURVIKKAITA JA LÄSKEJÄ.
ÄLÄ LAIHDUTA!! USKO KAKSPLUSSAN LIHAVIA NAISIA, NIILLÄ RIITTÄÄ VIENTIÄ JA OLOKIN ON LIHAVANA MAINIO!
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Kiitos tsemppauksesta!!Aionkin onnistua! Kesän jatkoja ja onnea painon pudotukseen sinulle!!
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ASD:MIEHET TYKKÄÄ JA PALVOO LIHAVIA! JA KURVIKKAITA JA LÄSKEJÄ.
ÄLÄ LAIHDUTA!! USKO KAKSPLUSSAN LIHAVIA NAISIA, NIILLÄ RIITTÄÄ VIENTIÄ JA OLOKIN ON LIHAVANA MAINIO!