Saanko ihmetellä?! (ihmettelen silti) MIKSI jo viikolla 38 ja jotain tuskaillaan ja kauhistellaan ja naristaan?

• Viestiketjun aloittaja valivali
  • Ensimmäinen viesti
Ja siis korostan etten varmasti turhia valittanut kummassakaan raskaudessa, päin vastoin ihmiset vatsojani katsoessa ihmettelivät miten jaksan ja miksen valita niin kuin muutkin. En tiedä, en vain osannut, vaikka tuskaista ja pelkoja olikin. kuitenkin omalla tavallani nautin suunnattomasti raskauksistani. Minulle todella se iso vatsa, turvonneet jalat ja yöunia häiritsevät potkut olivat pienimpiä huolia. Voi kuinka olisinkaan niitä potkuja kaivannut esikoisen loppuraskaudessa... :/ Ei ollut kivaa sekään kun hiljaista vatsaa kuunnellen sai jatkuvasti vain toivoa vauvan olevan vielä hengissä.

Ymmärrän kuitenkin hyvin näitä valittajia. Omasta kokemuksestani tiedän että olo voi olla tuskallinen ja joku sitten purkaa sitä ahdistustaan valittamalla, ei se sen ihmeellisempää ole.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eikö tullut vielä tarpeeksi rautalangasta väännettynä? Ne jotka ovat kokeneet oikeasti vaikean raskauden, eivät takuulla tule vittuilemaan ja naureskelemaan niille jotka valittavat raskaudestaan vaan ymmärtävät pitää suun kiinni. Tuliko tarpeeksi selvästi?
:D

Mikäs valittaja se siellä inisee? :D

vieras
Ai, täällähän on juttu muuttunut. Ensin puhutaan valittamisesta, nyt ollaankin jo menossa siinä että valitetaan jatkuvasti kaikille vastaantuleville. Mihinhän juttu seuraavaksi muuttuu :whistle:
Jos sä olisit kokenut vaikean raskauden niin ymmärtäisit kyllä.
Eli kaikki jotka EIVÄT VALITA ovat kultalusikka perseessä odottavia? :D
Ei, vaan ne jotka ovat kokeneet oikeasti vaikean raskauden tajuavat pitää sen suunsa kiinni, toisin kuin sinä.
VÄITÄTKÖ SINÄ, ETTÄ KAIKKI JOTKA E I V Ä T VALITA,että heistä kukaan ei ole kokenut vaikeaa raskautta?
Eikö tullut vielä tarpeeksi rautalangasta väännettynä? Ne jotka ovat kokeneet oikeasti vaikean raskauden, eivät takuulla tule vittuilemaan ja naureskelemaan niille jotka valittavat raskaudestaan vaan ymmärtävät pitää suun kiinni. Tuliko tarpeeksi selvästi?
On olemassa myös niitä, joilla on vaivoja, mutta jotka eivät koko ajan tuo niitä tapetille ja valita niistä ;).

Mulla on kylmä. Ja nälkäkin alkaa olla. Mulla ei oo vielä edes kaikki joululahjat ostettuna ja autokin vittuilee. Mä en oo kyllä paksuna ollut enää pariin vuoteen, mut kai mä saan silti valittaa? Lonkka vihloo ja eilen meni taas polvi ja hiusväriäkin pidin eilen vahingossa liian kauan.. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Lumentuva:
Varmaan siksi, että rv 38 lapsi on jo valmis tähän maailmaan ja eräillä paino arvioksi on heitetty jo vajaa 4 kiloa rv 38, niin jostain syystä lapsi tuntuu kovin isolta tässä persjalkaisessa kropassa! Ja muutenkin, ei loppu raskaus herkkua ole, sano mun sanoneen. :headwall:
Pakkoko sitä oli hankkiutua siihen tilaan? :whistle:
No sähän sen sanoit. Mitenkäs nyt sitten... pitäiskös keskeyttää koko touhu. Onko jotain neuvoja kun valittaakkaan ei saa ? :xmas:
Uudelleen ei saa ainakaan siihen tilaan hankkiutua :D. Pitäisi kerrasta oppia perkele.
No mutta, ens kerralla mä aionkin synnytttää jo rv 37! :D Enpä valita raskaudesta enää 38 viikolla. Sillon mun valituksen aiheena on unettomat yöt... unettomat päivät... :)

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
No sähän sen sanoit. Mitenkäs nyt sitten... pitäiskös keskeyttää koko touhu. Onko jotain neuvoja kun valittaakkaan ei saa ? :xmas:
Vielä ehtii salissa anella synnytyksen lomassa aborttia :saint: :D
Meinaat että sais vielä sellasenkin ? Pakko sitä on alkaa huomenna neuvolasta sitten jo tiedustelemaan... :whistle: Mä haluan nyt sitten abortin!

valitettava valittaja
Mulla on kylmä. Ja nälkäkin alkaa olla. Mulla ei oo vielä edes kaikki joululahjat ostettuna ja autokin vittuilee. Mä en oo kyllä paksuna ollut enää pariin vuoteen, mut kai mä saan silti valittaa? Lonkka vihloo ja eilen meni taas polvi ja hiusväriäkin pidin eilen vahingossa liian kauan.. :whistle:
No mulla on puolestani kuuma ja söin äsken ihan liikaa! Joululahjat on ostettu ja tili valitettavan tyhjä... Autokin on mökillä... Hiusväriä ei ollut varaa ostaa... ;)

Meinaat että sais vielä sellasenkin ? Pakko sitä on alkaa huomenna neuvolasta sitten jo tiedustelemaan... :whistle: Mä haluan nyt sitten abortin!
En mä sanonut että sitä sais, mutta voi sitä anella.. nimim. veepää kätilö ei antanut kivunlievityksiä.. :kieh:

vieras
Ai, täällähän on juttu muuttunut. Ensin puhutaan valittamisesta, nyt ollaankin jo menossa siinä että valitetaan jatkuvasti kaikille vastaantuleville. Mihinhän juttu seuraavaksi muuttuu :whistle:
Jos sä olisit kokenut vaikean raskauden niin ymmärtäisit kyllä.
Eli kaikki jotka EIVÄT VALITA ovat kultalusikka perseessä odottavia? :D
Ei, vaan ne jotka ovat kokeneet oikeasti vaikean raskauden tajuavat pitää sen suunsa kiinni, toisin kuin sinä.
VÄITÄTKÖ SINÄ, ETTÄ KAIKKI JOTKA E I V Ä T VALITA,että heistä kukaan ei ole kokenut vaikeaa raskautta?
On olemassa myös niitä, joilla on vaivoja, mutta jotka eivät koko ajan tuo niitä tapetille ja valita niistä ;).
Toki varmasti, mutta eivät takuulla vittuile ja narise niistä jotka valittavat vaan ymmärtävät. Ja tosiaan, onko maailma noin mustavalkoinen että ei valitusta tai sitten valittaa koko ajan?

Alkuperäinen kirjoittaja valitettava valittaja:
No mulla on puolestani kuuma ja söin äsken ihan liikaa! Joululahjat on ostettu ja tili valitettavan tyhjä... Autokin on mökillä... Hiusväriä ei ollut varaa ostaa... ;)
Vähän meillä on huonot elämät :'(

vieras
:D

Mikäs valittaja se siellä inisee? :D
Voisin sanoa jotakin, mutten viitsi alentua tuolle tasolle.

kukkis
mulla tosiaan meni sinne ens vuoden puolelle, laskettu oli joulun aikoihin, typy päätti syntyä vasta tammikuun alussa :D tosin en tuskaillut, raskaus oli ihanempaa ikaa kuin mikään muu! todella helppo raskaus, ei mitään vaivoja. tosin ymmärrän niitäkin jotka toivoisivat jo pian saavansa sen nyytin kainaloonsa, jos on vaikea raskaus takana. ja luonnollisesti toivoisi lapsensa syntyvän laskettuna aikana, onhan sitä jo niin kauan odotettu!

Alkuperäinen kirjoittaja valitettava valittaja:
Vähän meillä on huonot elämät :'(
No kieltämättä. Miten te jaksatte ? :eek: Paljon halauksia ja voimia sinne! :hug:

En mä sanonut että sitä sais, mutta voi sitä anella.. nimim. veepää kätilö ei antanut kivunlievityksiä.. :kieh:
Joo... mä luin just että kaikki v.pää kätilöt on lomautettu mun La:n tienoilla. B) Ja ei mulle nyt niin huono tuuri edes kävis että olis v.pää kätilö... nimim. en VIELÄ ole tavannut mukavaa kätilöä. :snotty:

Yhteistyössä