Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Mikset ota vauvaa mukaan? Mikäs sen parempi vauvalle kun nukkua vaunuissa ulkona. Saa koiraparkakin vähän pidemmän ja paremman ulkoilun kun pikaisen pissan takapihalle...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja äippä:Asun toisessa kerroksessaolisikin oma piha! *huokaus Niin kun mietin että pitäähän sitä käydä suihkussa,ja vessassa ja sielä saattaa hyvin mennä 10 minuuttia niin entäs onko se sama asia jos käy ihan pikaisesti siis ulkona että koira saa pissattua...? Piti vissiin alkaa hankkiin rivaria...tai sitä kyllä etsitään mutta kun ei löydy...
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Olivia83:[.
Jos pentu ja vauva tulee kesällä niin silloin kannattaa tuota rintareppua harkita, jolloin vauvan saa mukaan nopeasti vaikka nukkuisikin.
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Alkuperäinen kirjoittaja Olivia83:[.
Jos pentu ja vauva tulee kesällä niin silloin kannattaa tuota rintareppua harkita, jolloin vauvan saa mukaan nopeasti vaikka nukkuisikin.
Siis jos vauva tulee vasta kesällä, niin pentu kannattaa ottaa nyt, niin se on sisäsiisti jo kesällä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ota mukaan:Ei saisi jättää. JOS jotakin tapahtuisi, äitiä odottaisi syyte heitteille jätöstä. Tämän tiedän ihan faktana. Monet käyvät esim pyykkejä ripustamassa, mutta niin vain on, että jos tuona aikana jotain sattuu, se on äidin vika lain mukaan, koska on jättänyt lapsen yksin.
Kokeile vaikka kantoreppua, siihen menee ihan vastasynytynkin. Tai sitten otat vain vauvan toppapuvussa kainaloon, kyllä se siinä pärjää ja jaksat kantaa sen 5 minuuttia.
Mistä tiedät että tuo on fakta? Hieman kyllä epäilyttää..
Alkuperäinen kirjoittaja Tinii:mä en missään tapauksessa hommais koiraa ennenkuin vauva on 6kk!
meille piti tulla pentu kun vauva oli 2kk, siis oli suunnitteilla raskausaikana mutta ONNEKS ei tullut sillä ei oltais millään pärjätty saatikaan kun vauvalla oli kauhea koliikki ja huusi 24/7.
Mulla oli just mun äidin koira hoidossa 3viikkoa ja tyttö on nyt 7kk ja huomasin että ei me vieläkään oltais valmiita koiraan koska ei vaan yksinkertaisesti ehtis antamaan sille koiralle sitä huomiota jonka se ansaitsee!
Alkuperäinen kirjoittaja sama.:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ota mukaan:Ei saisi jättää. JOS jotakin tapahtuisi, äitiä odottaisi syyte heitteille jätöstä. Tämän tiedän ihan faktana. Monet käyvät esim pyykkejä ripustamassa, mutta niin vain on, että jos tuona aikana jotain sattuu, se on äidin vika lain mukaan, koska on jättänyt lapsen yksin.
Kokeile vaikka kantoreppua, siihen menee ihan vastasynytynkin. Tai sitten otat vain vauvan toppapuvussa kainaloon, kyllä se siinä pärjää ja jaksat kantaa sen 5 minuuttia.
Mies on poliisi, ja siellä on yllättävän paljon tällaisia juttuja. Useiimiten ei tietenkään satu mitään, mutta vahinkoja sattuu yllättävän paljon. Esim pinniksen pohja romahtanut (vaikka kukaan ei ole koskenut ja uusi sänky) tai kissa jotenkin saanut vaunut kaadettua, jossa vauva. Toki nämä samat vahingot olisivat sattuneet jos äiti vaikka vieressä. Mutta JOS äiti silloin ulkona ja vauva yksin kotona: Se on heittelle jättö ja ilmoitus lastensuojeluun.
Alkuperäinen kirjoittaja Joojoo:Kyllä mä sellaisen vauvan joka ei taatusti itse osaa pinniksestä pois, niin voin jättää vaikka 10 minuutiksi yksin (nukkumaan siis). Eli haen klapit vajasta ja vien roskat. Just vein naapuriin mummolle ruoan LÄMPIMÄNÄ, meni varmaan 10 minsaa. Sit on tosiaan vielä toi itkuhälytinkin keksitty..
Mä oon vaan niin laiska etten koiraa jaksais ottaa vaikka täällä maalla sen vois vaan pistää ovesta pihalle. Mummoa lukuunottamatta naapureihin kun on puolisen kilsaa.
Alkuperäinen kirjoittaja sama.:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ota mukaan:Ei saisi jättää. JOS jotakin tapahtuisi, äitiä odottaisi syyte heitteille jätöstä. Tämän tiedän ihan faktana. Monet käyvät esim pyykkejä ripustamassa, mutta niin vain on, että jos tuona aikana jotain sattuu, se on äidin vika lain mukaan, koska on jättänyt lapsen yksin.
Mies on poliisi, ja siellä on yllättävän paljon tällaisia juttuja. Useiimiten ei tietenkään satu mitään, mutta vahinkoja sattuu yllättävän paljon. Esim pinniksen pohja romahtanut (vaikka kukaan ei ole koskenut ja uusi sänky) tai kissa jotenkin saanut vaunut kaadettua, jossa vauva. Toki nämä samat vahingot olisivat sattuneet jos äiti vaikka vieressä. Mutta JOS äiti silloin ulkona ja vauva yksin kotona: Se on heittelle jättö ja ilmoitus lastensuojeluun.
Alkuperäinen kirjoittaja Olivia83:Alkuperäinen kirjoittaja sama.:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ota mukaan:Ei saisi jättää. JOS jotakin tapahtuisi, äitiä odottaisi syyte heitteille jätöstä. Tämän tiedän ihan faktana. Monet käyvät esim pyykkejä ripustamassa, mutta niin vain on, että jos tuona aikana jotain sattuu, se on äidin vika lain mukaan, koska on jättänyt lapsen yksin.
Jos pinniksen pohja romahtaa ja oikein kasattu, on se valmistajan vika, ei kenenkään muu!
Alkuperäinen kirjoittaja No:Alkuperäinen kirjoittaja sama.:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ota mukaan:Ei saisi jättää. JOS jotakin tapahtuisi, äitiä odottaisi syyte heitteille jätöstä. Tämän tiedän ihan faktana. Monet käyvät esim pyykkejä ripustamassa, mutta niin vain on, että jos tuona aikana jotain sattuu, se on äidin vika lain mukaan, koska on jättänyt lapsen yksin.
Eikös sitten voi laittaa uloskaan nukkumaan - sama juttuhan se on jos ei vieressä ole. Siellä kun on kaikkia hirviä kettuja ja oravia jne? Kiinnostaa onko sekin heitteillejättö?
Alkuperäinen kirjoittaja No:Alkuperäinen kirjoittaja sama.:[Eikös sitten voi laittaa uloskaan nukkumaan - sama juttuhan se on jos ei vieressä ole. Siellä kun on kaikkia hirviä kettuja ja oravia jne? Kiinnostaa onko sekin heitteillejättö?
Usein ulkona nukutettaessa äidillä on suora näköyhteys vaunuihin. Ap:n kuvailemassa koiran pissatuskeikassa taas ei ole.
Alkuperäinen kirjoittaja No:Alkuperäinen kirjoittaja sama.:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ota mukaan:Ei saisi jättää. JOS jotakin tapahtuisi, äitiä odottaisi syyte heitteille jätöstä. Tämän tiedän ihan faktana. Monet käyvät esim pyykkejä ripustamassa, mutta niin vain on, että jos tuona aikana jotain sattuu, se on äidin vika lain mukaan, koska on jättänyt lapsen yksin.
Eikös sitten voi laittaa uloskaan nukkumaan - sama juttuhan se on jos ei vieressä ole. Siellä kun on kaikkia hirviä kettuja ja oravia jne? Kiinnostaa onko sekin heitteillejättö?
Alkuperäinen kirjoittaja hyi sua:Alkuperäinen kirjoittaja Joojoo:Kyllä mä sellaisen vauvan joka ei taatusti itse osaa pinniksestä pois, niin voin jättää vaikka 10 minuutiksi yksin (nukkumaan siis). Eli haen klapit vajasta ja vien roskat. Just vein naapuriin mummolle ruoan LÄMPIMÄNÄ, meni varmaan 10 minsaa. Sit on tosiaan vielä toi itkuhälytinkin keksitty..
Mä oon vaan niin laiska etten koiraa jaksais ottaa vaikka täällä maalla sen vois vaan pistää ovesta pihalle. Mummoa lukuunottamatta naapureihin kun on puolisen kilsaa.
No, itse tietty päätät miten toimit. Mutta todella edesvastuuttomasti toimit. Kuten edellä sanottiin, se olis heitteillejättö ja lastensuojeluilmoituksen paikka jos joku vahinko sattuisi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Itellä kokemusta vauvasta ja koiranpennuista...ei välttämättä ihan toimivin idea...pentu kasvaa ja sitä täytyy kouluttaa yhteiskuntakelpoiseksi eli vie aikaa. onneksi asun maalla. en uskoisi, että pärjäisin kaupungissa tämän yhdistelmän kanssa. miehen tarvis kyllä sitoutua kanssa pentuseen.
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Alkuperäinen kirjoittaja No:Alkuperäinen kirjoittaja sama.:[Eikös sitten voi laittaa uloskaan nukkumaan - sama juttuhan se on jos ei vieressä ole. Siellä kun on kaikkia hirviä kettuja ja oravia jne? Kiinnostaa onko sekin heitteillejättö?
Usein ulkona nukutettaessa äidillä on suora näköyhteys vaunuihin. Ap:n kuvailemassa koiran pissatuskeikassa taas ei ole.
En mä, eikä kukaan muukaan varmasti istu keittiön pöydän vieressä tuijottamassa vaunuihin kun vauva nukkuu ulkona. Tietty joskus vilkaistaan ja hälytin on niinkuin silloin jos äiti lähtee itse ulos.
Alkuperäinen kirjoittaja joojoo:Alkuperäinen kirjoittaja hyi sua:Alkuperäinen kirjoittaja Joojoo:Kyllä mä sellaisen vauvan joka ei taatusti itse osaa pinniksestä pois, niin voin jättää vaikka 10 minuutiksi yksin (nukkumaan siis). Eli haen klapit vajasta ja vien roskat. Just vein naapuriin mummolle ruoan LÄMPIMÄNÄ, meni varmaan 10 minsaa. Sit on tosiaan vielä toi itkuhälytinkin keksitty..
No, itse tietty päätät miten toimit. Mutta todella edesvastuuttomasti toimit. Kuten edellä sanottiin, se olis heitteillejättö ja lastensuojeluilmoituksen paikka jos joku vahinko sattuisi.
Niinpä päätänkin. Musta ei oo yhtään sen paremmin apua oonko mä talon alakerrassa kun se pinnis rysähtää vai hälärin kanssa saman matkan päässä pihalla.
Alkuperäinen kirjoittaja sama:Alkuperäinen kirjoittaja No:Alkuperäinen kirjoittaja sama.:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ota mukaan:Ei saisi jättää. JOS jotakin tapahtuisi, äitiä odottaisi syyte heitteille jätöstä. Tämän tiedän ihan faktana. Monet käyvät esim pyykkejä ripustamassa, mutta niin vain on, että jos tuona aikana jotain sattuu, se on äidin vika lain mukaan, koska on jättänyt lapsen yksin.
Niinpä. Laki on outo, eikä se ole mun keksintö. Fakta vain on, että vauvaikäinen ei saa olla yksin kotona.