M
minä
Vieras
olen kuullut että loppuraskaudesta ei saisi nukkua selällään, voi vauvalle tulla happivajaus tai jotain sellaista. Pitääkö paikkansa, ja miksi sitä ei voi tulla jos äiti nukkuu kyljellään?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:Painaa jotenkin noi laskimot tukkoon jos o selällään tai jotain..sillä ei suositella selällään oloa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:Painaa jotenkin noi laskimot tukkoon jos o selällään tai jotain..sillä ei suositella selällään oloa.
miltä viikoilta asti tällainen vaara sitten on?