B
bella
Vieras
siis sitä haluan kysyä, kun olen kuullut että diabeetikkoäitien lapset kasvaa niin isoiksi että naisille tehdään keisarileikkaus..onko tämä totta?? synnyttääkö kaikki diabeetikot keisarileikkauksella?? pitääkö raskaana nukkua selällään vai kyljellään?