diabeetikko äidit

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
kertokaapa juttuja millaista on olla diabeetikko ja raskaana? syntyikö lapsi normaalisti vai keisarileikkauksella? olen kuullut, että useiden diabeetikoiden raskausaikana lapsi kasvaa liian suureksi niin sitten tehdään keisarileikkaus..onko tämä totta??
 

Yhteistyössä