s*taanan mies!Nyt isot halit taksikuskille kannelmäen prismassa!!

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
Alkuperäinen kirjoittaja muhvi:
Todella paska tempaus mieheltäs :kieh:

Onneksi sait tarvitsemaasi apua ja selvisit kotia asti :hug:

kyllä mulla kiehuis |O
mä en tiedä pitäskö mun kiehuu vai itkee..tai no,molempia tässä vuorotellen! :'( |O :'( |O
Todella p.aska temppu kyllä sun ns. "mieheltäsi".
Mun neuvo olis tässä vaiheessa se, että lähtisit kotoa tosiaan johonkin yöksi jos vaan pääset ilmoittamatta sille yhtikäs mitään. Laitat puhelimen kiinni ja avaat vasta huomenna kun meet kotiin. Siinäpähän miettis hetken aikaa... :(

hmm outoa..käytöstä :headwall: ja voin sanoo et taas samassa veneessä ollaan,mullakin välillä yhtä typerä mies ja täyttää myös ensvuonna 24..hoh hoijaa,välillä mietinkin et vanhempi varmaan parempi,ainakin kypsempi (yleensä) :|

piip
Voi taivas... Todella ärsyttävää..
mun äijä "huijas" mut kavereilleen ryyppykuskiks kun olin aikalailla samoilla viikoilla. Piti mennä KAHESTAAN treelle leffaan,ystävä pariskunta tuli mukaan viime hetkillä.Se nyt vielä meni mut sit piti men raflaan istuun parille ENNEN leffan alkuu ja leffan jälkeen.. Kotona oltiin kello 4 ja olin ihan poru kurkus koko ajan (ne hormoonit) mut en kehannu alkaa ihmisten aikan raivoon..kotimatkal (n.45min) alko sataa ränät ihan sairaasti ja äijä viel tietää et vihaan ajaa huonoilla säillä..ja kumminki oli alusta saakka huonot ilmat,lunta tuli jne...
Voi taivas et mua ärsytti..
Ne on kyl välil niin vajaita noi miehet. jaksuja sulle

sympatiaa
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Mä en jaksanut lukea kaikkia vastauksia, mutta en voi sanoa kuin :eek: (tai kirjaimellisesti toi ei ole sanomista...)

Siis kyllä mä sen voin ymmärtää, että joskus sitä voi pinna palaa ...vaikka vaan kaupassa (köhöm.. joku kuulemma on jonkin verran äikäinen joskus väsyneenä ja nälkäisenä :xmas: ) Mutta siis: HALOO! ei sieltä kaupasta mihinkään lähdetä! Vähäksi aikaa voi kävellä kauemmas rauhottumaan, mutta eihän aikuiset noin tee. (no joo, ton varmaan tiesit itsekin, että ei auta yhtään).

Voi hyvä isä, olis kyllä melekosen äkänen akka kotona miestä vastassa kun tulis meillä kotiin. :xmas: ..mä tunnustan mun pahimman piirteeni samalla, mutta täytyypä sanoa, että mulla ei miehelle olis kovin montaa sanaa sanottavana varmaan aika pitkään aikaan.. |O |O
joo munkin mielestä on ok että jos tulee sanaharkkaa missä tahansa niin mennään etäämmälle ja rauhotutaan.
mutta onhan se meillä kotonakin että jos tulee riitaa niin useesti toi ukko lähtee menemään..useemmin äitinsä luokse jossa onkin sitten sen yön.
tai sitten niinkun nytkin tokas että "voitasko puhuu jostain muusta?"
siis täh,pitäskö mun olla nyt ihan kun mitän ei olis tapahtunukkaan?
ja eipä oo miestä näkyny..
Ai että muusta? ...vastaisinpa, että ei voi. :kieh: Tosin joo... tossa vaiheessa mun pahin piirteeni ois varmaan jo ihan valloillaan ja ukko sais puhua vaikka lumiukoista, mutta mulla ei olis sanaakaan sanottavaa ennen kuin itse olen sen verran rauhottunut, että tiedän voivani sanoa muuta kuin pahoja sanoja. ...siihen voi mennä päiviä. Eli ei tosiaan voida puhua sitten muustakaan. En sillä ylpeile (tosiaankaan), mutta meillä ukko onkin oppinut, että nyt tuli tehtyä ja pahasti, jos akka hiljenee. (en siis harrasta mykkäkoulua huvikseni vaan kun oikein pahasti jostain suutun, mulla vaan ei ole mitään sanottavaa ja jos sanoisin väkisin jotain, se ei ainakaan parantais tilannetta. Joten katson parhaammaksi olla hiljaa). Siinä sitten voi mennä parikin päivää, että en menoistanikaan kerro ukolle ja sekös se sitä rassaa, kun yleensä meillä a) jutellaan koko ajan b) kerrotaan mihin mennään.

Mutta mun käyrä nousis jo aika korkeelle pelkästään siitä, että ukko meni sitten äitinsä luo... Sais olla siellä just niin kauan kuin tahtoo. Minä en sitä sieltä kotiin soittas tai näyttäs muutenkaan merkkiä, että nyt ois jo "turvallista" tulla kotiin. :kieh: (hmm.. hyvinkin mahdollista, että olen jo vihainen sun puolesta.. :ashamed: )

joo täällä aika sama,minä alan lakkoon,mutta sitten käykin niin että mies suuttuu,vaikka itse on mykkäkoulun aiheuttanut ja selviäisi siitä pyytämällä anteeksi ja hyvittämällä,mutta hänpä rupeaa niin vihaiseksi että lopulta se olen minä joka lepyttää ja pyytää anteeksi......

sellainen asia että naisia on tästä asiasta ihan turha syyttää!! että miten on voinut tuollaisen miehen ottanut ja vielä lapsia tehnyt,kun ihminen muuttuu elämän varrella!! ei sitä rakastuessaan tiedä miten ihminen käyttäytyy 5 vuoden päästä.tai jos se vaikka masentuu.... niin kuin meillä on käynyt.ihan samankuulosia tapauksia meillä on,tosin vielä ei mua ole kyydistä jätetty,tosin uhkailtu on....tavarat lentää siitä kun sanon yhden sanan väärään sävyyn ja miehestä tuntuu niiin vääryydeltä se tai jotain....MUTTA MITÄS KUN KÄYTÖS JOHTUU MASENNUKSESTA,JOHON LIITTYY VAKAVAA ITSETUHOISUUTTA;VOIKO SITÄ LÄHTEÄ SUHTEESTA?? kannattaako jäädä odottamaan että parantuu jos parantuu......ja eikö sitä toinen osapuoli saisi ollenkaan käyttäytyä normaalin ihmisen tavoin ja loukkaantua ja kimpaantua väärästä kohtelusta ja vaatia toista tekemään oman osuutensa kotihommista,tai edes siivoamaan omat jälkensä,vain ettei toinen nyt vaan ottaisi itteensä ja saisi raivaria.......????? tämän asian kanssa itse kamppailen.käytöstä en siedä enkä halua lasten(toinen tulossa) näkevän ja tuntevan itseään syypääksi tai oloaan turvattomaksi,mutta voinko jättää ottamatta mahdollisuutta että mies paranee normaalin tasolle? vai voinko erota vain kun hän sitä ehdottaa? isoja asioita,vaikeita ratkaisuja........ja ilmenee juuri tälläisinä isoina riitoina vähäpätöisistä asioista.

ap:lle vielä hurjasti jaksuja ja voimia jättää mies.

Alkuperäinen kirjoittaja sympatiaa:
Mä en jaksanut lukea kaikkia vastauksia, mutta en voi sanoa kuin :eek: (tai kirjaimellisesti toi ei ole sanomista...)

Siis kyllä mä sen voin ymmärtää, että joskus sitä voi pinna palaa ...vaikka vaan kaupassa (köhöm.. joku kuulemma on jonkin verran äikäinen joskus väsyneenä ja nälkäisenä :xmas: ) Mutta siis: HALOO! ei sieltä kaupasta mihinkään lähdetä! Vähäksi aikaa voi kävellä kauemmas rauhottumaan, mutta eihän aikuiset noin tee. (no joo, ton varmaan tiesit itsekin, että ei auta yhtään).

Voi hyvä isä, olis kyllä melekosen äkänen akka kotona miestä vastassa kun tulis meillä kotiin. :xmas: ..mä tunnustan mun pahimman piirteeni samalla, mutta täytyypä sanoa, että mulla ei miehelle olis kovin montaa sanaa sanottavana varmaan aika pitkään aikaan.. |O |O
joo munkin mielestä on ok että jos tulee sanaharkkaa missä tahansa niin mennään etäämmälle ja rauhotutaan.
mutta onhan se meillä kotonakin että jos tulee riitaa niin useesti toi ukko lähtee menemään..useemmin äitinsä luokse jossa onkin sitten sen yön.
tai sitten niinkun nytkin tokas että "voitasko puhuu jostain muusta?"
siis täh,pitäskö mun olla nyt ihan kun mitän ei olis tapahtunukkaan?
ja eipä oo miestä näkyny..
Ai että muusta? ...vastaisinpa, että ei voi. :kieh: Tosin joo... tossa vaiheessa mun pahin piirteeni ois varmaan jo ihan valloillaan ja ukko sais puhua vaikka lumiukoista, mutta mulla ei olis sanaakaan sanottavaa ennen kuin itse olen sen verran rauhottunut, että tiedän voivani sanoa muuta kuin pahoja sanoja. ...siihen voi mennä päiviä. Eli ei tosiaan voida puhua sitten muustakaan. En sillä ylpeile (tosiaankaan), mutta meillä ukko onkin oppinut, että nyt tuli tehtyä ja pahasti, jos akka hiljenee. (en siis harrasta mykkäkoulua huvikseni vaan kun oikein pahasti jostain suutun, mulla vaan ei ole mitään sanottavaa ja jos sanoisin väkisin jotain, se ei ainakaan parantais tilannetta. Joten katson parhaammaksi olla hiljaa). Siinä sitten voi mennä parikin päivää, että en menoistanikaan kerro ukolle ja sekös se sitä rassaa, kun yleensä meillä a) jutellaan koko ajan b) kerrotaan mihin mennään.

Mutta mun käyrä nousis jo aika korkeelle pelkästään siitä, että ukko meni sitten äitinsä luo... Sais olla siellä just niin kauan kuin tahtoo. Minä en sitä sieltä kotiin soittas tai näyttäs muutenkaan merkkiä, että nyt ois jo "turvallista" tulla kotiin. :kieh: (hmm.. hyvinkin mahdollista, että olen jo vihainen sun puolesta.. :ashamed: )

joo täällä aika sama,minä alan lakkoon,mutta sitten käykin niin että mies suuttuu,vaikka itse on mykkäkoulun aiheuttanut ja selviäisi siitä pyytämällä anteeksi ja hyvittämällä,mutta hänpä rupeaa niin vihaiseksi että lopulta se olen minä joka lepyttää ja pyytää anteeksi......

sellainen asia että naisia on tästä asiasta ihan turha syyttää!! että miten on voinut tuollaisen miehen ottanut ja vielä lapsia tehnyt,kun ihminen muuttuu elämän varrella!! ei sitä rakastuessaan tiedä miten ihminen käyttäytyy 5 vuoden päästä.tai jos se vaikka masentuu.... niin kuin meillä on käynyt.ihan samankuulosia tapauksia meillä on,tosin vielä ei mua ole kyydistä jätetty,tosin uhkailtu on....tavarat lentää siitä kun sanon yhden sanan väärään sävyyn ja miehestä tuntuu niiin vääryydeltä se tai jotain....MUTTA MITÄS KUN KÄYTÖS JOHTUU MASENNUKSESTA,JOHON LIITTYY VAKAVAA ITSETUHOISUUTTA;VOIKO SITÄ LÄHTEÄ SUHTEESTA?? kannattaako jäädä odottamaan että parantuu jos parantuu......ja eikö sitä toinen osapuoli saisi ollenkaan käyttäytyä normaalin ihmisen tavoin ja loukkaantua ja kimpaantua väärästä kohtelusta ja vaatia toista tekemään oman osuutensa kotihommista,tai edes siivoamaan omat jälkensä,vain ettei toinen nyt vaan ottaisi itteensä ja saisi raivaria.......????? tämän asian kanssa itse kamppailen.käytöstä en siedä enkä halua lasten(toinen tulossa) näkevän ja tuntevan itseään syypääksi tai oloaan turvattomaksi,mutta voinko jättää ottamatta mahdollisuutta että mies paranee normaalin tasolle? vai voinko erota vain kun hän sitä ehdottaa? isoja asioita,vaikeita ratkaisuja........ja ilmenee juuri tälläisinä isoina riitoina vähäpätöisistä asioista.

ap:lle vielä hurjasti jaksuja ja voimia jättää mies.
kuulostat ihan mun serkun tyttöystävältä :hug: tsemppiksiä

Salama McQueen
No voi perse, mikä veto "mieheltäsi"! |O

Mä en sano muuta kuin, että mieti tarkkaan, mitä olet tekemässä. Sen minkä sanot, sen pidät. Toteuta se nyt miehesi kanssa ja sama sitten aikanasi lapsen kanssa. ;) Haiskahtaa hyvin vahvasti siltä, että olet ukon kumipallo ja se kohtelee sua ihan niin kuin tahtoo, lellivauva taitaa olla. :whistle:

Jaksuja!

Alkuperäinen kirjoittaja Tiikerin päiväuni:
V.ittu mikä

|O Tai on kyllä eläimen loukkaamista verrata tuommoista idioottiukkoa siihen. Onneksi oli mukavia ihmisiä jotka auttoivat sinut kotiin :hug:
niin tuossa ensimmäisenä tuli mieleen että mites oliskaan käynyt jos kukaan ei olisi auttanut?

ja muuten,sain laukunkin takaisin.Anoppihan se sielä ovena takana kävi,oli laittanut laukun oven eteen ja painoi ovikelloa.kurkkasin ovisilmästä niin akka humahti rapusia alas hirveetä vauhtia.
raukkamaista,mieheltä siis.

sivullinen puuttuu asiaan
Sinuna yrittäisin saada levottoman ukkos saman pöydän ääreen keskustelemaan elämän perusasiat halki, olipa se sitten erokuviot tai muuten suhteen selvittäminen. Ei ne sillä hoidu, että sä täällä roikut kertomassa joka vinkeen ja haet haleja täältä virtuaalimaailmasta. Palaappas omaan elämääsi ja ota selvää kuuluuko tulevan lapsesi isä jatkossa kuvioihin vai ei. Ja päätös on sinun tehtävä, täältä ei kukaan pysty sinulle oikeaa vastausta siihen antamaan.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja sivullinen puuttuu asiaan:
Sinuna yrittäisin saada levottoman ukkos saman pöydän ääreen keskustelemaan elämän perusasiat halki, olipa se sitten erokuviot tai muuten suhteen selvittäminen. Ei ne sillä hoidu, että sä täällä roikut kertomassa joka vinkeen ja haet haleja täältä virtuaalimaailmasta. Palaappas omaan elämääsi ja ota selvää kuuluuko tulevan lapsesi isä jatkossa kuvioihin vai ei. Ja päätös on sinun tehtävä, täältä ei kukaan pysty sinulle oikeaa vastausta siihen antamaan.

Turha olla noin tyly.
Eiköhän AP ymmärrä asian itsekin. Vai pitäiskö hänen yksin istua sohvan nurkassa odottamassa jospa mies ilmaantuisi paikalle?

mä en yhtään yllättyis jos mun ukko tekis vastaavaa joskus. se kans tekee äkkipikaisena ihmisenä ties mitä tyhmää ja idioottimaista.onnex tähän asti se on vaan jättäny mut omiin kotijuominkeihini toissa jussina, palas takasi sitte ku lopetin välittämisen. niin joo jussina taas heitti mut pihalle kodistamme siksi koska mut toi kotiin yks sen kaveri.joka oli selvimpäin ja lessu, eli ei yrittäskään iskee mua (juu mua ei iske muut ku humalaiset pakanat;))

mutta tämän vihjeen taas annan sulle, tätä oonki jaellu muutamille täällä että ajattele,minkä neuvon antasit parhaalle kaverilles, jos ois samassa tilanteessa kuin sinä ja vauva nyt?? ää-ä? mikä on vastaus :)

jaksa yön yli niin olo on parempi ja voimakkaampi aamulla!

Alkuperäinen kirjoittaja sivullinen puuttuu asiaan:
häiritseekö sua jotenkin että vastailen täälä ihmisten näkemyksiin?
asia ei hoidu yhtään tän nopeemmin,ja miksi pitäis hoitua?eikö olekkin parempoi että saa yksin rauhassa nukkua yön yli ja kattoa mitä se äijä meinaa tullessaan?
asia selvinnee sitten kun tää yks ilmaantuu luultavimmin huomenna,enkä sitä aikasemmin tänne kaipaakkaan.
enkä mä täälä mitään haleja hae,kunhan puran sydäntäni.en sen takia että saisin täältä jotain mikä puuttuu omasta suhteesta.enkä pyydä neuvoja,vaan tukea.
ohhoh..

voi ei. sen koko perhe samanlainen. Ei anopiltakaan kovin hyvää käytöstä tuoda kassi oven taa ja juosta. :hug: sulle

Auton kannsa voit tehdä niin että maksat miehen puolen lainasta ja pidät sen tai myyt.. tai sitten annat auton miehelle. se voi myydä tai pitää mitä haluaa.
tietenkin miehen pitää maksaa sulle jos sä oot niitä lyhennyksiä jo maksanut

Mulla teki EX just noin kerran (tosin en ollut raskaana ). Mutta mulla ei ollut edes kotiavaimia. Suutuin ensin tosi paljon sit aloin jo huolestua kun rappukäytävässä odottelin, että onko jotain sattunut kun ei miestä näy. Tulihan se sitten lopulta, kaverin luona oli ollut. Kyllä sai kuulla olleensa. Oli muutenkin outo jätkä, ei kauheesti itseään pidemmälle katsonut...joten onneksi exä ollut jo pitkään.

Yhteistyössä