s*taanan mies!Nyt isot halit taksikuskille kannelmäen prismassa!!

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Toltakohan miehestäkin tuntu kun mä jätin sen kerran turvakaukalo kädessä seisomaan sairaalan pihalle :whistle: Mut se ei ollu raskaana :D
tää sai mut hymyilemään.. :D :snotty: musta on jo pitkään tuntunut ettei tästä tule mitään..ihan sama jos olisin jättäny miehen katkenneen jalan kanssa sinne prismaan ja ite huristellu pois!!ja vaikka me oltais tapeltu mistä tahansa niin noin ei sais mun mielestä tehdä! :eek:

ja,ainoa miinus siinä eroomisessa on se että esim. autolaina on meijän kummankin nimissä,eikä miehellä ole luottotiedot kunnossa joten en voi noin vaan irtisanoa itteeni siitä.mieli kyllä tekis.
miks ei voi olla semmosta idiootti suodatinta jota käytetään siihen ettei rakastuis-päihin??!

Onko muka aikuinen?
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
lähettiin miehen kanssa prismaan ostamaan ruokaa,piti tehdä tortilloja.
mutta tää herkkänahkanen ***** ei halunnut normaalia vähän paksumpaa jauhelihakastiketta koska se EI SOVI tortilloihin!ollaan aina tehty sitä.olis pitäny jotain chili salsaa ostaa josta mulla menee pakki ihan sekasin ja näin raskaana olis ihan kiva syödä sitä mikä vaan maistuu.
no,tästä kimpaantuneena ukko hävis jonnekkin ja mä jatkoin ostoksiani kunnes tajusin että lompakko on autossa,autonavaimet ukolla ja ukko hävyksissä.
no,ei muuta kun mistä ettimään,lopulta katoin parkkikselta meijän autoa ja UKKO OLI LÄHTENY MENEMÄÄN!
kävin infossakin ja kuuluttivat vielä..
mulla siis oli vain kotiavaimet mukana.raskausviikkoja 34 ja hitonmoinen turvotus,hyvä jos kävellä pystyy ilman että sattuu.
supistellu on jo kipeestikkin pari kertaa enkä uskaltanut lähtee liikkeelle.istuin ulos penkille vähän kauemmas,ja kun nää hormonit on nyt lievästi sanottuna rullaamassa niin itkuhan siinä sitten pääsi.
kotiin olis ollut 8km matka kehä 1 pitkin,ei siinä paljoo auttajia olis ollut jos supistamaan olis alkanut.
ykis vanhempi nainen tuli kysymään että olenko mä kunnossa jos voisi auttaa jotenkin.mummo meni sitten lähimmälle takisille sanomaan jotain ja taksikuski heitti mut kotiin..en voinu tarpeeksi kiittää ukkoa!!onneksi maksu hoitui näin tilisiirtona.

jumalauta |O mitä ihmisen päässä pyörii!itelleni ei tulis pieneen mieleenkään jättää ketään oman onnensa nojaan raskaana,tai muutenkaan.ei edes vaikka olisin 3.maailmansodan käyny tän ihmisen kanssa.
nyt tää mussukka on äitinsä luona,oli lähettäny puhelimeen 2 viestiä,ei kertakaan soittanu.
1. viestissä luki "kiitos."
2.viestissä "olen nyt mutsin luona että tiedät"

nyt ei näe mitään vikaa siinä että jätti mut sinne yksin,ilaman rahaa ja puhelita.
ihan varmana on nähnyt mun laukun siinä autossa!

Sulla on harvinaisen typerä mies... Mua ei tarvis kyl jättää ku kerran tolleen.
Samoin mua! Ihan piti hampaita alkaa purra kun niin ärsyttää! Tosi,tosi moukkamaista, keskenkasvuinen kakara!

Mä varmaan jo kotona pakkaisin ukon tavaroita! Noin olen lopettanut yhden suhteen. Vaatteet ovenpielessä odottamassa, tosin ei lapsia hänelle!

Yrtti
Itse samantyylisen tapauksen kanssa seurustelleena, arvaan, ettei tämä ollut eka tempaus ukoltasi! Oletan, että saat kokea vastaavaa ihan mistä asiasta milloinkin!

Minäkin kestin (ja selittelin) miehen törttöilyjö aikani, kunnes meni kuppi nurin, ja sain lopultakin voimaa erota.

Riisu ne vaaleanpunaiset lasit silmiltäsi. Mitäs, jos olisit ollut liikkeellä esim. vastasyntyneen kanssa?
Ymmärrät varmaan itsekin, että koska mies suuttuu noin noin typerästä asiasta EIKÄ näe toiminnassaan mitään väärää, olet tekemisissä IDIOOTIN kanssa.

Mieti, MITÄ elämältäsi haluat ja MIETI millaisessa perheessä haluat lapsesi kasvavan...

Alkuperäinen kirjoittaja kurja tilanne:
Minä kans soittaisin terveiset anopille (en haluaisi puhua miehen kanssa) ja sitten jättäisin puhelimen kotiin ja menisin hotelliin yöksi.

Ei mitään väliä sillä, tietääkö ukko missä minä olen, vaan ajatuksena se, että muutaman kympin hemmottelu (ja monipuolinen aamiainen) kyllä tommoisen epäonnistuneen ruuanhakureissun jälkeen on enemmän kuin tarpeen itseni hemmottelemiseksi.
tee noin! tai mee johonkin pois että saa huolestua susta! ei kai näin sais neuvoa mut mä oon just näin lapsellinen B)

Just
Kutsutko sä ukoksi tollasta keskenkasvusta kakaraa? :O Kuulostaa kyllä siltä, että nyt ei puhuta kovin kypsästä ihmisestä tai miehestä ylipäätään. Taitaa ola ihan pentu, itse olet ääliön valinnut.

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Toltakohan miehestäkin tuntu kun mä jätin sen kerran turvakaukalo kädessä seisomaan sairaalan pihalle :whistle: Mut se ei ollu raskaana :D
tää sai mut hymyilemään.. :D :snotty: musta on jo pitkään tuntunut ettei tästä tule mitään..ihan sama jos olisin jättäny miehen katkenneen jalan kanssa sinne prismaan ja ite huristellu pois!!ja vaikka me oltais tapeltu mistä tahansa niin noin ei sais mun mielestä tehdä! :eek:

ja,ainoa miinus siinä eroomisessa on se että esim. autolaina on meijän kummankin nimissä,eikä miehellä ole luottotiedot kunnossa joten en voi noin vaan irtisanoa itteeni siitä.mieli kyllä tekis.
miks ei voi olla semmosta idiootti suodatinta jota käytetään siihen ettei rakastuis-päihin??!
No kun muo alko itteä naurattaa, vaikka sun tilanne tietty oli ihan toinen -mulla oli tietenkin oikea syy :whistle: :ashamed: -mutta mä kerran suutuin miehelle ja jätin sen naapurikaupungin sairaalan pihalle ja sillä vielä sattu olemaan kaukalo kädessä. Kylläkin tyhjä :saint: Hän tuumi, että kun ei tässä nyt heti voi muuta tehdä kun marssia kapakkaan, katu uskottavuus laskee kaukalon takia ja jätti sen keskelle sairaalan parkkipaikkaa...eikä hävettäny hakea sitä jälkeenpäin sairaalan infosta :whistle: :headwall: Mut sillä oli varmaan sit ainakin vähän rahaa taskussa, kun pääsi kaljalle ja taksit nyt yleensäkin täällä kuskaa pankkisiirrolla tarvittaessa.

jennifer
ohoh.. no jopas oli kastike tärkeä juttu miehellesi. tärkeämpi kuin sinä ja tuleva lapsenne??? aika teinitouhua. ja oikeesti millä helevitillä olisit päässyt pois sieltä kaupasta jos taxi ei olis tehnyt laskua...? vieläkin siellä varmaan istuisit ellet alkais kotiin kävelemään. heivaa nyt hemmettiin tollainen ukko. paskiainen.

ajattelematonta
mutta tää herkkänahkanen ***** ei halunnut normaalia vähän paksumpaa jauhelihakastiketta koska se EI SOVI tortilloihin!ollaan aina tehty sitä.olis pitäny jotain chili salsaa ostaa josta mulla menee pakki ihan sekasin ja näin raskaana olis ihan kiva syödä sitä mikä vaan maistuu.
no,tästä kimpaantuneena ukko hävis jonnekkin ja mä jatkoin ostoksiani kunnes tajusin että lompakko on autossa,autonavaimet ukolla ja ukko hävyksissä.
no,ei muuta kun mistä ettimään,lopulta katoin parkkikselta meijän autoa ja UKKO OLI LÄHTENY MENEMÄÄN!
mulla siis oli vain kotiavaimet mukana.raskausviikkoja 34 ja hitonmoinen turvotus,hyvä jos kävellä pystyy ilman että sattuu.
supistellu on jo kipeestikkin pari kertaa enkä uskaltanut lähtee liikkeelle.istuin ulos penkille vähän kauemmas,ja kun nää hormonit on nyt lievästi sanottuna rullaamassa niin itkuhan siinä sitten pääsi.
kotiin olis ollut 8km matka kehä 1 pitkin,ei siinä paljoo auttajia olis ollut jos supistamaan olis alkanut.
ykis vanhempi nainen tuli kysymään että olenko mä kunnossa jos voisi auttaa jotenkin.mummo meni sitten lähimmälle takisille sanomaan jotain ja taksikuski heitti mut kotiin..en voinu tarpeeksi kiittää ukkoa!!onneksi maksu hoitui näin tilisiirtona.

jumalauta |O mitä ihmisen päässä pyörii!itelleni ei tulis pieneen mieleenkään jättää ketään oman onnensa nojaan raskaana,tai muutenkaan.ei edes vaikka olisin 3.maailmansodan käyny tän ihmisen kanssa.
nyt tää mussukka on äitinsä luona,oli lähettäny puhelimeen 2 viestiä,ei kertakaan soittanu.

nyt ei näe mitään vikaa siinä että jätti mut sinne yksin,ilaman rahaa ja puhelita.

Pakko kysyä et minkäikäinen sun miehes on?

ja,ainoa miinus siinä eroomisessa
on se että esim. autolaina on meijän kummankin nimissä,eikä miehellä ole luottotiedot kunnossa joten en voi noin vaan irtisanoa itteeni siitä.mieli kyllä tekis.
No sittenhän ero kuulostaa oikein hyvältä vaihtoehdolta. :D
Mut tosissaan, mikset vois noin vaan irtisanoa ittees lainasta? Siis että maksat vaan oman puoles omin päin, eikös se niin mene, jos laina on yhteinen.

Iinaliina

Uskomatonta! Oikeesti voiko jollain olla noin k**ipää mies!!!? Olen lukenut täällä näitä juttuja miehistä ja tuntuu,et voiko olla tosi,et tollasia miehiä on olemassa?? Mulle ei tarttis tehä,ku kerran noin ja se ois siinä!!

voimia aapeelle
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
No jopas oli toimintaa! :eek:
Mutta en nyt raskauteen toisaalta vetois, sehän on "olotila" ei sairaus. ;)

Mä uskon että ap. olis yhtä suivaantunut vaikka ei olisikaan ollut raskaana. laukun puuttuminen, joten ei rahaa ei kännyä jne. Se olisi jo syy ihmetellä, tai että toinen vain häipyy paikalta, vaikka ovat yhdessä tulleet. Eri asia jos se kauppa olisi 500 metrin päässä, mutta tässäkin kyse kilometreistä.

ja raskaus ei ole sairaus, mutta raskauteen liittyy monenlaisia vaivoja. Turvotusta ja kun raskaus on noinkin pitkällä niin käveleminen kotiin näillä hellekeleillä ja turvonneilla jaloilla on huono vaihtoehto. Ja kun pitää sitä lastakin siellä masussa ajatella.

nyt mä oon mukamas lähteny kävelemään ja mun olis pitäny sanoa että lähden!
milläs mä voin sen ilmottaa jos en löydä miestä mistään ja se on lähteny jo aikoja sitten!!
mä olen nyt kuulema se joka on syypää!koska en halunnut sitä kastiketta,eikä mies suostunu ostamaan jotain mitä munkin pakki kestäis.

sanoin miehelle että tää loppuu nyt (ihminen joka on lukenut mun aijempiakin kirjotuksia meidän ongelmista ymmärtää ettei tää suhde lopu yhden kastikkeen takia),tää oli viimenen tikki.
puhelin soi taukoomatta mutta en vastaa :snotty:
tekee pahaa jo masukin takia myös,parempi näin..en voi enää luottaa mieheen ja siihen ettei tää taas lähde,mitä tahansa voi sattua :ashamed:
henkisesti on ollu muutenkin niin pirun raskasta ton ihmisen takia..

Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
No jopas oli toimintaa! :eek:
Mutta en nyt raskauteen toisaalta vetois, sehän on "olotila" ei sairaus. ;)
Mutta kummasti se vaan elämiseen (vaikkapa kahdeksan kilometrin kävelymatkaan) vaikuttaa, olipa sairaus tai olotila.
ja noin loppuraskaudesta voi tuollainen matka vaikka käynnistää synnytyksen..

Muru
On meilläkin mahtunut suhteeseen jos jonkinlaista idioottimaistakin temppuilua. Mies on joskus tehnyt samat kaupassa, en muista minkä takia silloin, lähti nostelemaan mutta ei sentään parkkipaikkaa kauemmas. ;) Sekin oli hirveä juttu minun mielestä. Mielessä kävi että jättikö se nyt kävelemään.

huhhuh
nyt mä oon mukamas lähteny kävelemään ja mun olis pitäny sanoa että lähden!
milläs mä voin sen ilmottaa jos en löydä miestä mistään ja se on lähteny jo aikoja sitten!!
mä olen nyt kuulema se joka on syypää!koska en halunnut sitä kastiketta,eikä mies suostunu ostamaan jotain mitä munkin pakki kestäis.

sanoin miehelle että tää loppuu nyt (ihminen joka on lukenut mun aijempiakin kirjotuksia meidän ongelmista ymmärtää ettei tää suhde lopu yhden kastikkeen takia),tää oli viimenen tikki.
puhelin soi taukoomatta mutta en vastaa :snotty:
tekee pahaa jo masukin takia myös,parempi näin..en voi enää luottaa mieheen ja siihen ettei tää taas lähde,mitä tahansa voi sattua :ashamed:
henkisesti on ollu muutenkin niin pirun raskasta ton ihmisen takia..

Oi että. Mä ymmärsin että olette yhdessä tulleet autolla. Oletti vissiin että sä lähdet kävelemään ilman jokanaisen perussettiä, käsilaukkua...jms

Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:

ja,ainoa miinus siinä eroomisessa
on se että esim. autolaina on meijän kummankin nimissä,eikä miehellä ole luottotiedot kunnossa joten en voi noin vaan irtisanoa itteeni siitä.mieli kyllä tekis.
No sittenhän ero kuulostaa oikein hyvältä vaihtoehdolta. :D
Mut tosissaan, mikset vois noin vaan irtisanoa ittees lainasta? Siis että maksat vaan oman puoles omin päin, eikös se niin mene, jos laina on yhteinen.
laina otettiin mun nimille että saatiin se auto..ja mies on sen maksanut.
saattaahan siinä muuten käydä niin etei mies maksa ja minä joudun maksumieheksi sitten..eikä oo tommosia autoja varaa ostella.
paitsi tietysti jos ja kun kävelen pankkiin ja kysyn sieltä miten pitäis toimia.

huoh! :snotty:

maikki
voimia sulle, yritä jaksaa! Yritä kuitenkin ajatella niin, että vaikka nyt tuntuu pahalta, niin pitkällä tähtäimellä se on varmasti paras vaihtoehto. vaikken historiaanne tunnekaan sanon näin. enemmän sua ja vauvaa stressaa se, kun ajattelet/pelkäät että milloin mies taas "tempaisee". Ja jos se oikeesti on sitä mieltä että oli sun syytä niin mä en edes jäis suremaan tuommosen k-pään perään...

Jaksamisia!*halaus*

Yhteistyössä