s*taanan mies!Nyt isot halit taksikuskille kannelmäen prismassa!!

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
Alkuperäinen kirjoittaja kilowattituntimittari:
Sen verran, että ei lainat ole ennenkään estäneet ihmisiä eroamasta. Nuitahan voi järjestellä, jos tosissaan eroon haluaa.
tuo on totta.helpointahan tässä on se että ite en oo tikkua ristiin laittanui koko jutussa niin ei tarvii "omiaan periä".
toi mies lähetti viestin ettei enää kiinnosta,ei kuulema tehnyt mitään väärää ja käsilaukku tulee tunnin sisällä...
se siitä sitten..
Näytä/tulosta sille tää viestiketju, että näkee mitä mieltä naiset on sen tempauksesta

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sinähän äkkiä ukon löysit/otit takaisin!? vasta sanoit että oot yksin eikä miestä kuvioissa. Siis sillon kun oli kyse siitä maksamattomasta palkasta/sairaspäivärahasta.

Vai onko ukko semmonen lusmu että ootte yhdessä ja erikseen miten millonkin?

Kyllä vain,takasin menin ottamaan...en edes muista mistä kaikesta oon tännekkin palstalle teille itkeny mutta tuntuu että olisi yksin ja tuo yks tuossa käy välilllä kääntymässä ja tekee källejä.suuret ovat puheet mutta pettyny olen ja monesti :'(
No ole rakas ihminen anna sen pompotella miten lystää! Viisastu nainen ja ole oman itsesi herra! Mitä sä paskakasalla? Kun semmosen saa omasta takaakin syömällä vaikka sitä chilikastiketta ;)

Päätös on iso, mutta kirjaappa plussia ja miinuksia ylös niin huomaat jotain.... Mitä tekee lapselle se että isä lähtee käveleen "kun ei oo just sitä juustoo jota mä haluun" ja palailee sitten taas kun on mamman nurkissa pyöriny vähän aikaa? Voin vakuuttaa että ei tee hyvää...

Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:

ja,ainoa miinus siinä eroomisessa
on se että esim. autolaina on meijän kummankin nimissä,eikä miehellä ole luottotiedot kunnossa joten en voi noin vaan irtisanoa itteeni siitä.mieli kyllä tekis.
No sittenhän ero kuulostaa oikein hyvältä vaihtoehdolta. :D
Mut tosissaan, mikset vois noin vaan irtisanoa ittees lainasta? Siis että maksat vaan oman puoles omin päin, eikös se niin mene, jos laina on yhteinen.
Noin tekisin!

Siis vaikka olis mitä riitoja tai vaikeuksia taustalla ja vaikka ap olis kaupassa ollut millainen kiukkupussi tahansa ja vaikka molemmissa olis vikaa, niin SILTI todella törkeä temppu mieheltä!!! Turha on mun mielestä tuossa kohtaa kaivella aiempia vaikeuksia tai muita. Onhan sitä hölmömmästäkin asiasta riidelty kuin jauhelihakastikkeesta, mutta eihän sitä nyt ihan oikeesti voi jättää toista miltei kymmenen kilometrin päästä kotoaan!! Ihan sama onko käsilaukku mukana vai ei!!!! Jestas sentään!! Jos joku teistä kritisoijista hyväksyy tuollaisen käytöksen niin en voi kuin ihmetellä!!! Täysi peesi ap:lle, heivaa ihmeessä tuollainen mies tai anna sen vähintään tuntea nahoissaan todella törkeä käytöksensä!! Mä varmaan itse häipyisin kokonaan, tai vähintään lähtisin pidemmäksi aikaa vaikka kaverin nurkkiin luuhaamaan ilman että ilmoittaisin mitään olemassaolostani!! Täytyy vielä sanoa että en voi kuin ihmetellä että tuollaisia miehiä on edes olemassa!!!

Sinähän äkkiä ukon löysit/otit takaisin!? vasta sanoit että oot yksin eikä miestä kuvioissa. Siis sillon kun oli kyse siitä maksamattomasta palkasta/sairaspäivärahasta.

Kyllä vain,takasin menin ottamaan...en edes muista mistä kaikesta oon tännekkin palstalle teille itkeny mutta tuntuu että olisi yksin ja tuo yks tuossa käy välilllä kääntymässä ja tekee källejä.suuret ovat puheet mutta pettyny olen ja monesti :'(
No ole rakas ihminen anna sen pompotella miten lystää! Viisastu nainen ja ole oman itsesi herra! Mitä sä paskakasalla?
Päätös on iso, mutta kirjaappa plussia ja miinuksia ylös niin huomaat jotain.... Mitä tekee lapselle se että isä lähtee käveleen "kun ei oo just sitä juustoo jota mä haluun" ja palailee sitten taas kun on mamman nurkissa pyöriny vähän aikaa? Voin vakuuttaa että ei tee hyvää...

"Kun semmosen saa omasta takaakin syömällä vaikka sitä chilikastiketta ;)"
totta,sit saa aina uuden jos ei edellinen miellyttäny :LOL:

ootsä lukenu niitä aikasempia vai tuliko toi juustojuttu ihan hatusta?
ja oikeessa oot sen suhteen että lapsi tarvii pikkusen tasapainosemman kasvualustan kun tää meidän "perhe",tai siis huonosti sanottu.
on parempi lapsellekkin että nää asiat on hoidettu pois alta ennenkun edes syntyy..

tyttärestäni äiti vajaa 18v ja opiskeli, mies töis
Alkuperäinen kirjoittaja hmmmm:
Kyllähän nyt kaikki tajuaa, että eihän tuossa ollut koko tarina. Ei kukaan normaali ihminen raivostu jostain tortillakastikkeesta. Kyllä taustalla on varmasti pitempiaikaista nahinaa ja myöskin syytä ap:ssa. Eli kaikki nyt haukkuu ukkoa yksipuolisen tarinan perusteella.
No, kuiteski mun kanta on että törkeää tietenkin jättää raskaanaoleva ilman puhelinta ja rahaa tyhjän päälle. Vaikka olis kuinka riitaa, niin tuommoista ei saa tehdä. Ap:na selvittäisin teidän solmut, koska niitä on varmasti enemmän kuin tuo tortillakastikkeen koostumus!
Hyvä oivallus sulta! Liekö vaikka vain itse halunnut lapsen että saa miehen pidettyä!
Pikkasen kuulostaa siltä ja kun prpfiiliakin katsoo, vajaa kaksikymmentä! Lapsia molemmat ja vauva tulossa, voi ei!

Alkuperäinen kirjoittaja tyttärestäni äiti vajaa 18v ja opiskeli:
Alkuperäinen kirjoittaja hmmmm:
Kyllähän nyt kaikki tajuaa, että eihän tuossa ollut koko tarina. Ei kukaan normaali ihminen raivostu jostain tortillakastikkeesta. Kyllä taustalla on varmasti pitempiaikaista nahinaa ja myöskin syytä ap:ssa. Eli kaikki nyt haukkuu ukkoa yksipuolisen tarinan perusteella.
No, kuiteski mun kanta on että törkeää tietenkin jättää raskaanaoleva ilman puhelinta ja rahaa tyhjän päälle. Vaikka olis kuinka riitaa, niin tuommoista ei saa tehdä. Ap:na selvittäisin teidän solmut, koska niitä on varmasti enemmän kuin tuo tortillakastikkeen koostumus!
Hyvä oivallus sulta! Liekö vaikka vain itse halunnut lapsen että saa miehen pidettyä!
Pikkasen kuulostaa siltä ja kun prpfiiliakin katsoo, vajaa kaksikymmentä! Lapsia molemmat ja vauva tulossa, voi ei!

?mitenköhän tää liittyy tapahtuneeseen?tapahtuuko tämmösiä vain nuorille?
ja en todellakaan halunnut lasta pitääkseni miehen..voi kiesus..

vieras

No ole rakas ihminen anna sen pompotella miten lystää! Viisastu nainen ja ole oman itsesi herra! Mitä sä paskakasalla?

ja oikeessa oot sen suhteen että lapsi tarvii pikkusen tasapainosemman kasvualustan kun tää meidän "perhe",tai siis huonosti sanottu.
on parempi lapsellekkin että nää asiat on hoidettu pois alta ennenkun edes syntyy..
Ainut sun alottama viestiketju on ollu se sairaspäiväraha homma jonka luin oliko se nyt viime viikon loppupuolella. Oliko toi juustojuttukin sitten joku ihan oikeasti tapahtunut? KÄÄK millanen mies...

velaton
Alkuperäinen kirjoittaja Täysikuu:
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:

ja,ainoa miinus siinä eroomisessa
on se että esim. autolaina on meijän kummankin nimissä,eikä miehellä ole luottotiedot kunnossa joten en voi noin vaan irtisanoa itteeni siitä.mieli kyllä tekis.
No sittenhän ero kuulostaa oikein hyvältä vaihtoehdolta. :D
Mut tosissaan, mikset vois noin vaan irtisanoa ittees lainasta? Siis että maksat vaan oman puoles omin päin, eikös se niin mene, jos laina on yhteinen.
Noin tekisin!
Siis jos sanoo itsensä irti lainasta, eihän sitä puolikasta tarvitse maksaa jos auto jää miehelle! Kuten varmasti tässä tapauksessa!

Ainut sun alottama viestiketju on ollu se sairaspäiväraha homma jonka luin oliko se nyt viime viikon loppupuolella. Oliko toi juustojuttukin sitten joku ihan oikeasti tapahtunut? KÄÄK millanen mies...
joo..onhan noit tullu tänne kirjoteltua kun oon ruvennu jo miettimään onko mulla vai miehellä päässä vikaa..

vieras
Minun mieheni jätti minut lapsen kanssa huvipuistoon, kotiin 100 km. Hermot siltäkin meni aivan mitättömästä syystä, kun kadottiin lapsen kanssa sen näköpiiristä hetkeksi. Mies lähti ajelemaan kotiin, laittoi puhelimen kiinni ja jälkikäteen väitti, että yhteyksissä oli vikaa. No mies ei ikinä myönnä, että itsessä olisi vikaa, vaan selittelee asioita. Tyypillistä hänelle.

Vietin päivän lapsen kanssa huvipuistossa ja tulimme junalla kotiin. Mies tuli sentään hakemaan meidät junalta. Kauheesti otti miehen käytös päähän. Mies kyllä ymmärsi toimineensa tyhmästi ja selitteli asiaa...

Tapahtuneesta on kymmenisen vuotta aikaa ja yhdessä ollaan edelleen. Toista kertaa tällaista ei ole tapahtunut. Hyvä mies, mutta huonoja puoliakin hänellä on kuten meillä kaikilla. Vanhemmiten onneksi on tasaantunut, joten temperamenttisyyskään ei enää niin vaivaa.

Katso kokonaisuutta ja tee sen perusteella päätöksesi jatkosta. Mutta anna nyt kulua muutama päivä ensin, sillä suuttuneena ei kannata tehdä isoja päätöksiä.

Mä en jaksanut lukea kaikkia vastauksia, mutta en voi sanoa kuin :eek: (tai kirjaimellisesti toi ei ole sanomista...)

Siis kyllä mä sen voin ymmärtää, että joskus sitä voi pinna palaa ...vaikka vaan kaupassa (köhöm.. joku kuulemma on jonkin verran äikäinen joskus väsyneenä ja nälkäisenä :xmas: ) Mutta siis: HALOO! ei sieltä kaupasta mihinkään lähdetä! Vähäksi aikaa voi kävellä kauemmas rauhottumaan, mutta eihän aikuiset noin tee. (no joo, ton varmaan tiesit itsekin, että ei auta yhtään).

Voi hyvä isä, olis kyllä melekosen äkänen akka kotona miestä vastassa kun tulis meillä kotiin. :xmas: ..mä tunnustan mun pahimman piirteeni samalla, mutta täytyypä sanoa, että mulla ei miehelle olis kovin montaa sanaa sanottavana varmaan aika pitkään aikaan.. |O |O

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Mä en jaksanut lukea kaikkia vastauksia, mutta en voi sanoa kuin :eek: (tai kirjaimellisesti toi ei ole sanomista...)

Siis kyllä mä sen voin ymmärtää, että joskus sitä voi pinna palaa ...vaikka vaan kaupassa (köhöm.. joku kuulemma on jonkin verran äikäinen joskus väsyneenä ja nälkäisenä :xmas: ) Mutta siis: HALOO! ei sieltä kaupasta mihinkään lähdetä! Vähäksi aikaa voi kävellä kauemmas rauhottumaan, mutta eihän aikuiset noin tee. (no joo, ton varmaan tiesit itsekin, että ei auta yhtään).

Voi hyvä isä, olis kyllä melekosen äkänen akka kotona miestä vastassa kun tulis meillä kotiin. :xmas: ..mä tunnustan mun pahimman piirteeni samalla, mutta täytyypä sanoa, että mulla ei miehelle olis kovin montaa sanaa sanottavana varmaan aika pitkään aikaan.. |O |O
joo munkin mielestä on ok että jos tulee sanaharkkaa missä tahansa niin mennään etäämmälle ja rauhotutaan.
mutta onhan se meillä kotonakin että jos tulee riitaa niin useesti toi ukko lähtee menemään..useemmin äitinsä luokse jossa onkin sitten sen yön.
tai sitten niinkun nytkin tokas että "voitasko puhuu jostain muusta?"
siis täh,pitäskö mun olla nyt ihan kun mitän ei olis tapahtunukkaan?
ja eipä oo miestä näkyny..

Iinaliina
Tuli mieleen,ku mä suutuin kaupassa kassalla miehelle ni sentään annoin lompakon sille.. Ja ite lähdin vieläpä käveleen kotia n. 7km.. :) Sunki mies ois voinu itte lähtee käveleen kotia!!!!!!!!!!!!!!!!

joo munkin mielestä on ok että jos tulee sanaharkkaa missä tahansa niin mennään etäämmälle ja rauhotutaan.
mutta onhan se meillä kotonakin että jos tulee riitaa niin useesti toi ukko lähtee menemään..useemmin äitinsä luokse jossa onkin sitten sen yön.
Ai että muusta? ...vastaisinpa, että ei voi. :kieh: Tosin joo... tossa vaiheessa mun pahin piirteeni ois varmaan jo ihan valloillaan ja ukko sais puhua vaikka lumiukoista, mutta mulla ei olis sanaakaan sanottavaa ennen kuin itse olen sen verran rauhottunut, että tiedän voivani sanoa muuta kuin pahoja sanoja. ...siihen voi mennä päiviä. Eli ei tosiaan voida puhua sitten muustakaan. En sillä ylpeile (tosiaankaan), mutta meillä ukko onkin oppinut, että nyt tuli tehtyä ja pahasti, jos akka hiljenee. (en siis harrasta mykkäkoulua huvikseni vaan kun oikein pahasti jostain suutun, mulla vaan ei ole mitään sanottavaa ja jos sanoisin väkisin jotain, se ei ainakaan parantais tilannetta. Joten katson parhaammaksi olla hiljaa). Siinä sitten voi mennä parikin päivää, että en menoistanikaan kerro ukolle ja sekös se sitä rassaa, kun yleensä meillä a) jutellaan koko ajan b) kerrotaan mihin mennään.

Mutta mun käyrä nousis jo aika korkeelle pelkästään siitä, että ukko meni sitten äitinsä luo... Sais olla siellä just niin kauan kuin tahtoo. Minä en sitä sieltä kotiin soittas tai näyttäs muutenkaan merkkiä, että nyt ois jo "turvallista" tulla kotiin. :kieh: (hmm.. hyvinkin mahdollista, että olen jo vihainen sun puolesta.. :ashamed: )

Ai että muusta? ...vastaisinpa, että ei voi. :kieh: Tosin joo... tossa vaiheessa mun pahin piirteeni ois varmaan jo ihan valloillaan ja ukko sais puhua vaikka lumiukoista, mutta mulla ei olis sanaakaan sanottavaa ennen kuin itse olen sen verran rauhottunut, että tiedän voivani sanoa muuta kuin pahoja sanoja. ...siihen voi mennä päiviä. Eli ei tosiaan voida puhua sitten muustakaan. En sillä ylpeile (tosiaankaan), mutta meillä ukko onkin oppinut, että nyt tuli tehtyä ja pahasti, jos akka hiljenee. (en siis harrasta mykkäkoulua huvikseni vaan kun oikein pahasti jostain suutun, mulla vaan ei ole mitään sanottavaa ja jos sanoisin väkisin jotain, se ei ainakaan parantais tilannetta. Joten katson parhaammaksi olla hiljaa). Siinä sitten voi mennä parikin päivää, että en menoistanikaan kerro ukolle ja sekös se sitä rassaa, kun yleensä meillä a) jutellaan koko ajan b) kerrotaan mihin mennään.

Mutta mun käyrä nousis jo aika korkeelle pelkästään siitä, että ukko meni sitten äitinsä luo... Sais olla siellä just niin kauan kuin tahtoo. Minä en sitä sieltä kotiin soittas tai näyttäs muutenkaan merkkiä, että nyt ois jo "turvallista" tulla kotiin. :kieh: (hmm.. hyvinkin mahdollista, että olen jo vihainen sun puolesta.. :ashamed: )

:LOL: meijän luonteet kohtaa..mä en yleensä suutu helposti,tai en nytkään ole niinkään suuttunut vaan loukkaantunut ja pettynyt.koska toi ukko teki noin niin tuntuu ettei välitä jos joytain kävisikin.
en mä odottelekkaan tota kotiin,olkoon äitinsä helmoissa mun puolesta,ja vois sinne jäädäkkin.on sillä sielä oma huone vielä joten mikä ettei.

Yhteistyössä