Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Mä en jaksanut lukea kaikkia vastauksia, mutta en voi sanoa kuin
(tai kirjaimellisesti toi ei ole sanomista...)
Siis kyllä mä sen voin ymmärtää, että joskus sitä voi pinna palaa ...vaikka vaan kaupassa (köhöm.. joku kuulemma on jonkin verran äikäinen joskus väsyneenä ja nälkäisenä :xmas: ) Mutta siis: HALOO! ei sieltä kaupasta mihinkään lähdetä! Vähäksi aikaa voi kävellä kauemmas rauhottumaan, mutta eihän aikuiset noin tee. (no joo, ton varmaan tiesit itsekin, että ei auta yhtään).
Voi hyvä isä, olis kyllä melekosen äkänen akka kotona miestä vastassa kun tulis meillä kotiin. :xmas: ..mä tunnustan mun pahimman piirteeni samalla, mutta täytyypä sanoa, että mulla ei miehelle olis kovin montaa sanaa sanottavana varmaan aika pitkään aikaan.. |O |O
joo munkin mielestä on ok että jos tulee sanaharkkaa missä tahansa niin mennään etäämmälle ja rauhotutaan.
mutta onhan se meillä kotonakin että jos tulee riitaa niin useesti toi ukko lähtee menemään..useemmin äitinsä luokse jossa onkin sitten sen yön.
tai sitten niinkun nytkin tokas että "voitasko puhuu jostain muusta?"
siis täh,pitäskö mun olla nyt ihan kun mitän ei olis tapahtunukkaan?
ja eipä oo miestä näkyny..
Ai että muusta? ...vastaisinpa, että ei voi. :kieh: Tosin joo... tossa vaiheessa mun pahin piirteeni ois varmaan jo ihan valloillaan ja ukko sais puhua vaikka lumiukoista, mutta mulla ei olis sanaakaan sanottavaa ennen kuin itse olen sen verran rauhottunut, että tiedän voivani sanoa muuta kuin pahoja sanoja. ...siihen voi mennä päiviä. Eli ei tosiaan voida puhua sitten muustakaan. En sillä ylpeile (tosiaankaan), mutta meillä ukko onkin oppinut, että nyt tuli tehtyä ja pahasti, jos akka hiljenee. (en siis harrasta mykkäkoulua huvikseni vaan kun oikein pahasti jostain suutun, mulla vaan ei ole mitään sanottavaa ja jos sanoisin väkisin jotain, se ei ainakaan parantais tilannetta. Joten katson parhaammaksi olla hiljaa). Siinä sitten voi mennä parikin päivää, että en menoistanikaan kerro ukolle ja sekös se sitä rassaa, kun yleensä meillä a) jutellaan koko ajan b) kerrotaan mihin mennään.
Mutta mun käyrä nousis jo aika korkeelle pelkästään siitä, että ukko meni sitten äitinsä luo... Sais olla siellä just niin kauan kuin tahtoo. Minä en sitä sieltä kotiin soittas tai näyttäs muutenkaan merkkiä, että nyt ois jo "turvallista" tulla kotiin. :kieh: (hmm.. hyvinkin mahdollista, että olen jo vihainen sun puolesta.. :ashamed: )