s*taanan mies!Nyt isot halit taksikuskille kannelmäen prismassa!!

viekku
Ehkäpäpä on syytä sinussakin. Kannattaako nyt jostain kastikkeesta nostaa tuollainen älämölö - kummankaan...Lapsellisessti teki nmiehesi, mutta mehän emme tiedä, oliko tämä juttu vain oljenkorsi, joka katkaisi kamelin selän!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
on nyt vaan pakko purkautua!miten voin luottaa siihen että ukko ei lähde seuraavalla kerralla samallalailla?entäs jos olaan jossain kauempana,eikä paikalle satu ketään auttajaa??
Miten te voitte naida tuomosia ukkoja!!!

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja viekku:
mehän emme tiedä, oliko tämä juttu vain oljenkorsi, joka katkaisi kamelin selän!
Siksi suhtaudunkin tällaisiin juttuihin aina varauksella. Jos kuulisi sen toisenkin osapuolen näkemyksen tilanteesta niin se voikin olla hieman erilainen. Ja jos vielä joku ulkopuolinen sivusta seuraaja kertoisi omansa, niin...
 
jos pitää epäillä niin pitääkö täne kirjottaa sitten?
minkäs minä sille voin jos toinen ottaa nokkiinsa kun ei tehdä juuri niinkun hän haluaa??
olisko mun pitänyt olla hiljaa ja myöntyä.istuu 3päivää perse kiinni pöntössä ja oksentaa??!! |O
tai olla syömättä.
jos toisen asenne on "kaikki tai ei mitään" niin minähän siinä olen lapsellinen juu :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja viekku:
mehän emme tiedä, oliko tämä juttu vain oljenkorsi, joka katkaisi kamelin selän!
Siksi suhtaudunkin tällaisiin juttuihin aina varauksella. Jos kuulisi sen toisenkin osapuolen näkemyksen tilanteesta niin se voikin olla hieman erilainen. Ja jos vielä joku ulkopuolinen sivusta seuraaja kertoisi omansa, niin...
Ja mitä sitten vaikka olisikin? :eek: Tuskin nämä mitkään palstajutut ihan STT:n vahvistamia ovat... (EN tarkoita tällä kommentillani sitä, etten uskoisi ap:n tarinaa!) Ja jokaiseen asiaanhan on aina niin monta näkemystä, kuin on ihmistäkin. Jokainen tällä palstalla varmaan kirjoittaa asiaa siltä omalta kannaltaan katsottuna.
 
vieras
Mitäs tosta, jos nyt kerran jättää kauppaan? Kauheet haukut saa mies täällä. Kyllähän suutuspäissään voi kaikkea tehdä ja tuo on pienimmästä päästä.
Mut jätettiin kokonaan heti alkuraskaudesta. ja varmasti monet kokeneet pahempaakin riitojen aikana.

Pienet on murheet tai sitten on pumpulissa kasvettu.
 
Tosi hyvin hoidettu asia.. Nyt saat keskittyä ittees ja siihen pieneen masu asukkiin :hug: Toivottavasti miehes ymmärtää muuttaa tapojaan,ettei menetä sua ja vauvaa. Nyt vaan rentoudut ittes ja mahas kanssa. Kaikkea hyvää teille
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitäs tosta, jos nyt kerran jättää kauppaan? Kauheet haukut saa mies täällä. Kyllähän suutuspäissään voi kaikkea tehdä ja tuo on pienimmästä päästä.
Mut jätettiin kokonaan heti alkuraskaudesta. ja varmasti monet kokeneet pahempaakin riitojen aikana.

Pienet on murheet tai sitten on pumpulissa kasvettu.
niin.. ainoo vaan et viimeisillään raskaana ollessa tuommoinen matka ja kuumuus voi aiheuttaa pahempaakin kun pahan mielen.. ja vaikka sinä tai joku muu olis joutunut kokemaan kuinka paljon pahempaa niin ap:lla on oikeus olla pahoillaan tapahtuneesta vaik olis sinun mielestä miten pientä. aika harva sais mistään valittaa, koska aina löytyy joku, jolla on vielä huonommin asiat.
 
Pandora
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Mä en jaksanut lukea kaikkia vastauksia, mutta en voi sanoa kuin :eek: (tai kirjaimellisesti toi ei ole sanomista...)

Siis kyllä mä sen voin ymmärtää, että joskus sitä voi pinna palaa ...vaikka vaan kaupassa (köhöm.. joku kuulemma on jonkin verran äikäinen joskus väsyneenä ja nälkäisenä :xmas: ) Mutta siis: HALOO! ei sieltä kaupasta mihinkään lähdetä! Vähäksi aikaa voi kävellä kauemmas rauhottumaan, mutta eihän aikuiset noin tee. (no joo, ton varmaan tiesit itsekin, että ei auta yhtään).

Voi hyvä isä, olis kyllä melekosen äkänen akka kotona miestä vastassa kun tulis meillä kotiin. :xmas: ..mä tunnustan mun pahimman piirteeni samalla, mutta täytyypä sanoa, että mulla ei miehelle olis kovin montaa sanaa sanottavana varmaan aika pitkään aikaan.. |O |O
joo munkin mielestä on ok että jos tulee sanaharkkaa missä tahansa niin mennään etäämmälle ja rauhotutaan.
mutta onhan se meillä kotonakin että jos tulee riitaa niin useesti toi ukko lähtee menemään..useemmin äitinsä luokse jossa onkin sitten sen yön.
tai sitten niinkun nytkin tokas että "voitasko puhuu jostain muusta?"
siis täh,pitäskö mun olla nyt ihan kun mitän ei olis tapahtunukkaan?
ja eipä oo miestä näkyny..
Ai että muusta? ...vastaisinpa, että ei voi. :kieh: Tosin joo... tossa vaiheessa mun pahin piirteeni ois varmaan jo ihan valloillaan ja ukko sais puhua vaikka lumiukoista, mutta mulla ei olis sanaakaan sanottavaa ennen kuin itse olen sen verran rauhottunut, että tiedän voivani sanoa muuta kuin pahoja sanoja. ...siihen voi mennä päiviä. Eli ei tosiaan voida puhua sitten muustakaan. En sillä ylpeile (tosiaankaan), mutta meillä ukko onkin oppinut, että nyt tuli tehtyä ja pahasti, jos akka hiljenee. (en siis harrasta mykkäkoulua huvikseni vaan kun oikein pahasti jostain suutun, mulla vaan ei ole mitään sanottavaa ja jos sanoisin väkisin jotain, se ei ainakaan parantais tilannetta. Joten katson parhaammaksi olla hiljaa). Siinä sitten voi mennä parikin päivää, että en menoistanikaan kerro ukolle ja sekös se sitä rassaa, kun yleensä meillä a) jutellaan koko ajan b) kerrotaan mihin mennään.

Mutta mun käyrä nousis jo aika korkeelle pelkästään siitä, että ukko meni sitten äitinsä luo... Sais olla siellä just niin kauan kuin tahtoo. Minä en sitä sieltä kotiin soittas tai näyttäs muutenkaan merkkiä, että nyt ois jo "turvallista" tulla kotiin. :kieh: (hmm.. hyvinkin mahdollista, että olen jo vihainen sun puolesta.. :ashamed: )

:LOL: meijän luonteet kohtaa..mä en yleensä suutu helposti,tai en nytkään ole niinkään suuttunut vaan loukkaantunut ja pettynyt.koska toi ukko teki noin niin tuntuu ettei välitä jos joytain kävisikin.
en mä odottelekkaan tota kotiin,olkoon äitinsä helmoissa mun puolesta,ja vois sinne jäädäkkin.on sillä sielä oma huone vielä joten mikä ettei.
Vai on vielä oikein oma huone äitinsä luona.
Siis poika ei ole laskenut vielä äidistään irti.
Se on aikas iso ongelma mun mielestä!!!
Koska, jos ei ole päässyt irti äidistään, niin ei voi aloittaa uutta elämäänsä oikeilla perusteilla.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ap:lle voimahali! Mä en kuitenkaan aio puuttua lasteni ja heidän kumppaneidensa riitoihin. En millään tavalla. Ymmärrän ap:n anoppiakin, sillä en minäkään olisi halunnut jäädä kuuntelemaan mitään katkeraa vuodatusta poikani idioottimaisesta käytöksestä.

Minun mielestä tuo kyllä menee jotenkin puuttumiseksi, että piilottelee poikaa kotonaan.
Pojalla on jo oma perhe, joten jos on riitaa, niin ei niitä selvitellä äitinsä kotoa.
Minun mielestäni se ei ole asioihin puuttumista, jos laittaa omaan kotiinsa takasin asioita selvittämään ja ehkä antaa muutaman neuvonkin, kuinka voisi olla järkevää käyttäytyä.
 
vieras
voin vain kuvitella miltä tuntuu tollanen ukko.meillä oli tossa reilu vuosi sitten ukon kanssa sellasta että piti vääntää kaikki asiat tappeluksi ja anoppi hämmenti soppaa erittäin taitavasti ja kaikki vikahan oli minussa.lähdin hetkeksi pois ja ukko sai asua omillaan.ei ollut ketään kuka passaa ja siivoaa saati pyykkää vaatteet.se oli niin helppo mua juoksuttaa mutta hoksasi että ei se niin helppoa ole lähteä hakemaan.lapsiinki suhde oli kärsinyt kun huusi lapsille minkä kerkesi.nyt on tasapainoinen aikuisten suhde johon anoppi ei pääse väliin melomaan ja sen näkee sen naamasta että sillä vetuttaa kun ei tapella miehen kanssa ja poika ei ole enää kaverina haukkumassa minua.ja terapeutilla käytiin läpi meidän parisuhde kriisin pahimmat karikot ja se auttoi kun molemmat saatiin puhua suu puhtaaksi ja opimme keskustelemaan taas oikein.ennen korvattiin seksillä kaikki puhuminen ja pahaa oloa ei purettu sen jälkeenkään puhumalla
 
juu,viimeisillään ollaan vieläkin..ja miehen knassa yhdessä.
tosin eri osotteissa.
nyt menee miehen kanssa varmaan paremmin kun koskaan,asiat puhuttiin kerralla halki ja pinoon.
nyt vaan odotellaan esikon syntymä ja katsotaan miten tää kaikki lähtee käyntiin.
mies myönsi ettei voi olla isä ja poika samaan aikaan..siis että joko itsenäistyy tai sitten ei.
lupaavalta näyttäs :D :wave:
 

Yhteistyössä