s*taanan mies!Nyt isot halit taksikuskille kannelmäen prismassa!!

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
No jopas oli toimintaa! :eek:
Mutta en nyt raskauteen toisaalta vetois, sehän on "olotila" ei sairaus. ;)
Mutta kummasti se vaan elämiseen (vaikkapa kahdeksan kilometrin kävelymatkaan) vaikuttaa, olipa sairaus tai olotila.
ja noin loppuraskaudesta voi tuollainen matka vaikka käynnistää synnytyksen..
sentakia on raskaus mun mielestä pätevä syy olla kävelemättä...

vieras
Mä meinasin jäädä Kanarialla miljoonakaupunkiin illalla ilman rahaa. Mies loukkasi mua todella pahasti, ja olin kauempana itkemässä ku hän ja muu porukasta alko tekeen lähtöä. Tarjoilija tuli sanoon että sun porukkas on menossa (annoin miehelle rahat, ku sillä ei ollut jotta sen ei tarvi hävetä, kun miehet sakilla makso sapuskat. mies ei ollut ottanut viikon matkalle ku 300mk) Sit mentiin tanssipaikkaan, mies osti itelleen juotavia (mun rahoilla) eikä ees tajunnu mulle ostaa mtn. Ei tajunnu loukanneensa mua pahasti, ei kyllä muka ymmärtänyt sitä selvinpäinkään.

Eiks tuon nyt vois jo sopia koko jutun?

Ja ihan vastasuuden varalle, niin nainen ilman käsilaukkua, lompakkoa ja pihelinta on kuin tuoppi ilman olutta. Eli periaate on ettei missään liikuta ilman käsilaukkua, mistä ei omin voimin pääse kotiin ;)

nmkui
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
Mutta kummasti se vaan elämiseen (vaikkapa kahdeksan kilometrin kävelymatkaan) vaikuttaa, olipa sairaus tai olotila.
Ja paljos kävelet päivän aikana kotona....? :whistle:

Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:

Ja ihan vastasuuden varalle, niin nainen ilman käsilaukkua, lompakkoa ja pihelinta on kuin tuoppi ilman olutta. Eli periaate on ettei missään liikuta ilman käsilaukkua, mistä ei omin voimin pääse kotiin ;)
Täys peesi tähän!!!
Huomenna tulet sitten hehkuttamaan kuinka "onnellinen" taas hetken aikaa olet.Kannattaako erolla uhkailla jos ei ole pokkaa sit toteuttaa sitä? ;)

Alkuperäinen kirjoittaja nmkui:

niimpä!ktona on pikkusen eri asia kävellä kun kehä1 vieressä menevää metsätietä jossa ei liiku ihmisiä.ilamn puhelinta jos jotain tulee niin ei voi edes soittaa apua.
sitä meiasin..ja jo siinä vaiheessa kun penkillä istuin ja kökötin oli jalat,lonkat ja selkä p.skana kun olin kaupassa ravannu.olisko siitä pitäny lähtee kävelemään vielä?ja istuu sitten puunjuuren kun olis ruvennu sattumaan?

uhuuuu
Alkuperäinen kirjoittaja nmkui:

Ja vissiin hieman eri asia. Kotona on lähellä tuoleja, puhelinta. Ei tätä tarvi selittää.

hmmmm
Kyllähän nyt kaikki tajuaa, että eihän tuossa ollut koko tarina. Ei kukaan normaali ihminen raivostu jostain tortillakastikkeesta. Kyllä taustalla on varmasti pitempiaikaista nahinaa ja myöskin syytä ap:ssa. Eli kaikki nyt haukkuu ukkoa yksipuolisen tarinan perusteella.
No, kuiteski mun kanta on että törkeää tietenkin jättää raskaanaoleva ilman puhelinta ja rahaa tyhjän päälle. Vaikka olis kuinka riitaa, niin tuommoista ei saa tehdä. Ap:na selvittäisin teidän solmut, koska niitä on varmasti enemmän kuin tuo tortillakastikkeen koostumus!

Täys peesi tähän!!!
Huomenna tulet sitten hehkuttamaan kuinka "onnellinen" taas hetken aikaa olet.Kannattaako erolla uhkailla jos ei ole pokkaa sit toteuttaa sitä? ;)
nojoo,monesti olen ilman käsilaukkua kaupassa..nytkin puuttu vaan se lompakko,ja mies kyllä maksaa sapuskat kun yhdessä käydään kaupassa.
eihän sillä käsilaukulla kotiin mennä!!!

ja,ainoa miinus siinä eroomisessa
on se että esim. autolaina on meijän kummankin nimissä,eikä miehellä ole luottotiedot kunnossa joten en voi noin vaan irtisanoa itteeni siitä.mieli kyllä tekis.
No sittenhän ero kuulostaa oikein hyvältä vaihtoehdolta. :D
Mut tosissaan, mikset vois noin vaan irtisanoa ittees lainasta? Siis että maksat vaan oman puoles omin päin, eikös se niin mene, jos laina on yhteinen.
laina otettiin mun nimille että saatiin se auto..ja mies on sen maksanut.
saattaahan siinä muuten käydä niin etei mies maksa ja minä joudun maksumieheksi sitten..eikä oo tommosia autoja varaa ostella.
paitsi tietysti jos ja kun kävelen pankkiin ja kysyn sieltä miten pitäis toimia.

huoh! :snotty:
No mut sit sä myyt tietty sen auton! Vai onko vaan laina sun nimellä ja auto miehen? Mut mitäs sit on vakuutena?

ei yhden autolainan takia kannata kusipään kanssa yhteen jäädä.
siis jos se on todellakin ainoa syy jatkaa suhdetta!!
pankissakin ollaan vaan ihmisiä ja jos menet reilusti kertomaan miten asiat on niin saat varmasti vinkkiä. ja uskon, että pahinta mitä voi tapahtua on se, että auto menee myyntiin, jotta pankki saa omansa pois!!

joten jos olet päättänyt lempata tuon ylisuuren mammapojan pois hoidettaviesi listalta niin hyvä!!ei tuommoiseen hemmoteltuun penskaan voi luottaa, joka noin helpolla kimpaantuu ja jättää raskaana olevan puolisonsa ilman rahaa ja kulkuneuvoa...olisi itse lähtenyt jalkapatikassa jos kerran on pakko mennä mieltä osoittamaan äidin helmoihin.

niin ja soitappa anopillesi ja sano, että pitäköön mammanpoikansa...ja mielellään kasvattakoon aikuiseksi, ellei ole jo aivan liian myöhäistä!!

Täys peesi tähän!!!
No mä en ajatellut sitä ihan noin, vaan että jokainen suuttuu joskus turhasta ja käyttäytyy lapsellisesti, vaikka olisi kuinka aikuinen.

Aikuisen tunnistaa siitä että osaa myöntää mokansa ja sopia asiat. Ja voidaan vielä päälle luvata ettei koskaan enää tehdä moista tempausta.

Alkuperäinen kirjoittaja hmmmm:
Kyllähän nyt kaikki tajuaa, että eihän tuossa ollut koko tarina. Ei kukaan normaali ihminen raivostu jostain tortillakastikkeesta. Kyllä taustalla on varmasti pitempiaikaista nahinaa ja myöskin syytä ap:ssa. Eli kaikki nyt haukkuu ukkoa yksipuolisen tarinan perusteella.
No, kuiteski mun kanta on että törkeää tietenkin jättää raskaanaoleva ilman puhelinta ja rahaa tyhjän päälle. Vaikka olis kuinka riitaa, niin tuommoista ei saa tehdä. Ap:na selvittäisin teidän solmut, koska niitä on varmasti enemmän kuin tuo tortillakastikkeen koostumus!
joo aiksempia kahinoita on meilä ollutkin mutta nyt tää ihan oikeesti alkoi siitä että mä en voi syödä sitä chilisalsaa ettei tarvii paskalla istuu kokopäivää ja mies ruopes huutaa että "ettei tässä mitään jauhelihakastiketta osteta!" sitten lähti menemään.
en tiedä missä oli pyöriny vai oliko menny suoraan autolle..
puhu jo kertaalleen ristiin,sano odottaneensa ja seuraavaks oli muka menny autolla suoraan.
elikkäs?
ukokaa mitä uskotte,asia on jokatapauksessa noin miten kerroin.

vieras
Sinähän äkkiä ukon löysit/otit takaisin!? vasta sanoit että oot yksin eikä miestä kuvioissa. Siis sillon kun oli kyse siitä maksamattomasta palkasta/sairaspäivärahasta.

Vai onko ukko semmonen lusmu että ootte yhdessä ja erikseen miten millonkin?

nojoo,monesti olen ilman käsilaukkua kaupassa..nytkin puuttu vaan se lompakko,ja mies kyllä maksaa sapuskat kun yhdessä käydään kaupassa.
eihän sillä käsilaukulla kotiin mennä!!!
Mutta rahapussilla joka mul aon käsilaukussa mennään, joko taksilla tai bussilla, ja puhelimella voidaan soittaa kyytiä kaverilta jne. Ja ne ruuatkin saa ostettua ite, jos mies päättää tehä oharit.

meillä mies voi lähteä liikenteeseen mun rahapussillani ( eli että mä maksan) mutta mä en voi ikinä mennä asioille, ilman että rahapussi on mukana.

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:

ja,ainoa miinus siinä eroomisessa
on se että esim. autolaina on meijän kummankin nimissä,eikä miehellä ole luottotiedot kunnossa joten en voi noin vaan irtisanoa itteeni siitä.mieli kyllä tekis.
No sittenhän ero kuulostaa oikein hyvältä vaihtoehdolta. :D
Mut tosissaan, mikset vois noin vaan irtisanoa ittees lainasta? Siis että maksat vaan oman puoles omin päin, eikös se niin mene, jos laina on yhteinen.
laina otettiin mun nimille että saatiin se auto..ja mies on sen maksanut.
saattaahan siinä muuten käydä niin etei mies maksa ja minä joudun maksumieheksi sitten..eikä oo tommosia autoja varaa ostella.
paitsi tietysti jos ja kun kävelen pankkiin ja kysyn sieltä miten pitäis toimia.

huoh! :snotty:
No mut sit sä myyt tietty sen auton! Vai onko vaan laina sun nimellä ja auto miehen? Mut mitäs sit on vakuutena?
tai siis äh..auto on rahotusyhtiön vielä..minä 1.haltija ja mies 2.
eli ollaan molemmat kiinni siinä lainassa..

Sulla on kyllä ihan hyvä syy olla kävelemättä joo!!Eriasia kävellä kotona kun saa istahtaa välillä eikä se oo semmosta kävelyä mitä ulkona teitä pitkin(se on sata kertaa raskaampaa)Tiiän sen itekkin että jo nyt vaikka viikkoja on 30 että 8kilometriä en pystyis lähellekkään käveleen ja tämmösillä helteillä |O Kun meikäläinen ei taho ees 2kilometriä jaksaa kävellä ku sinnillä!Ja Jybis,jos tuntuu että haluat erota ja teillä on ollut niin paljon riitoja/erimielisyyksiä ettei niitä saa ratkaistua eikä oo haluja niin siinä tapauksessa suosittelen kyllä sitä eroa.Se on mielenterveydellekkin parempi entäkö huonossa suhteessa riutuminen..Tiiän sen..Itelle riittäs kyllä tommonen käyttäytyminen,ku pahanenkin kakara! :kieh: Alkaa itteäki jo vituttaan..

Täys peesi tähän!!!
No mä en ajatellut sitä ihan noin, vaan että jokainen suuttuu joskus turhasta ja käyttäytyy lapsellisesti, vaikka olisi kuinka aikuinen.

Aikuisen tunnistaa siitä että osaa myöntää mokansa ja sopia asiat. Ja voidaan vielä päälle luvata ettei koskaan enää tehdä moista tempausta.
Minusta taas lupausten tekeminen on huono asia, ei ne takaa sitä, että niitä ei rikottaisi. Sitten tulee kahta lihavampi riita, kun tekee sekä väärin että rikkoo lupauksensa.

Muuten samaa mieltä Piipin kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sinähän äkkiä ukon löysit/otit takaisin!? vasta sanoit että oot yksin eikä miestä kuvioissa. Siis sillon kun oli kyse siitä maksamattomasta palkasta/sairaspäivärahasta.

Vai onko ukko semmonen lusmu että ootte yhdessä ja erikseen miten millonkin?

Kyllä vain,takasin menin ottamaan...en edes muista mistä kaikesta oon tännekkin palstalle teille itkeny mutta tuntuu että olisi yksin ja tuo yks tuossa käy välilllä kääntymässä ja tekee källejä.suuret ovat puheet mutta pettyny olen ja monesti :'(

voi vitjat!!!
Tuli mieleen, että sun ukko ei taida olla ihan henkisesti terve. Joku vika täytyy olla. Muistutti vähän exääni, joka ei ajatellut omia tekojaan mitenkään väärinä, vika oli aina muissa. Ja kehtas vielä saada raivokohtauksia kun itse teki vääryyksiä.
Varmaan narsisteja tms mun ex ja sun ukkos. Hyhhyh.

Alkuperäinen kirjoittaja kilowattituntimittari:
Sen verran, että ei lainat ole ennenkään estäneet ihmisiä eroamasta. Nuitahan voi järjestellä, jos tosissaan eroon haluaa.
tuo on totta.helpointahan tässä on se että ite en oo tikkua ristiin laittanui koko jutussa niin ei tarvii "omiaan periä".
toi mies lähetti viestin ettei enää kiinnosta,ei kuulema tehnyt mitään väärää ja käsilaukku tulee tunnin sisällä...
se siitä sitten..

Yhteistyössä