Ruusa jättää hyvästit. (haikeana, mutta pakosta)

Status
Viestiketju on suljettu.
Fleur de la Cour
Alkuperäinen kirjoittaja ymmärrys?:
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
..nyttemmin opettelemme tulemaan toimeen sen kanssa, että mies urkkii mun kirjoitukset...
Oikeastaan mitä urkkimista?

Kaikki mitä tänne kukaan kirjoittaa, on aina kirjoitettu kaikkien vapaasti katsottavissa olevalla julkiselle areenalle, jota ei ole rajoitettu millään tavalla. Luulisi jokaisen ymmrätävän tämän.

Jos olet kirjoittanut esim. paikallislehden tai hesarin yleisonosastolle, niin miehesikö ei saisi sitä lukea. Vaikuttaisi aika oudolta. Tässä ympäristössä julkisuuden aspekti kun on vielä tuotakin laajempi, niin outous tulee sitäkn suuremaksi.
Julkiselle areenalle suht tuntemattomana tai julkiselle areenalle niin, että joku tietää sinut on vähän eroa. Olen vuosikausia kirjoitellut tänne ajatuksiani ja purkanut vitutuksiani ja suuttuneena päästellyt ties mitä ja välillä tosi railakkaalla huumorilla kirjoittanut mitä sattuu.. kun joku saa päähänsä lukea tekstejä vuosien takaa, hän ei palstateksteistä tavoita kyseisen hetken tunnetasoa, sillä kirjoitettu teksti on aina raakaa. Läheisesi tulkitsee tekstejäsi eri tavalla kuin tuntematon ihminen ja pohtii syitä miksi rakkaani on kirjoittanut jotakin noin julmaa, vaikka se olisi vain hetken suivaannus, joka menee ohi yhdellä kirjoituksella, yksi pieni heitto vastaukseksi johonkin. Enkä ole miestä kieltänyt lukemasta, koska hän niin kuitenkin tekee. Välillä vain mainitsen, että kannattaako hankkia itselleen hirveä ahdistus lukemalla tekstejä joista tulee sitten kuitenkin lopulta hämmentynyt olo kuin ei ymmärrä niiden tarkoitusta.. Itse en ole sellainen, että viitsisin rasittaa itseäni tiedolla joka ehkä sais mut levottomaksi, mieheni taasen on vastakohtani.

 
Heetkinen, hetkinen taas.

Mä olen tässä se joka on lähdössä ja ymmärrän kyllä, jos miestä vaivaa ja haluaa urkkia...

Mutta kun ongelma on siinä, että toki minuunkin sattuu ja kun sitä purkaa kuulostaa se toisen korvaan syytökseltä...

Enhän mä voi enää. Suojelen kai molempien tunteita näin.

Aina ei taidakaan kannattaa puhua. *muuttaa mielensä*

Ja todella, EN MINÄ KOKONAAN PALSTALTA KATOA! Harmailen kunnes olen omassa kämpässä. Sitten keksin uuden nikin ja olen täällä taas, tunnistatte sitten tai ette.
 
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Heetkinen, hetkinen taas.

Mä olen tässä se joka on lähdössä ja ymmärrän kyllä, jos miestä vaivaa ja haluaa urkkia...

Mutta kun ongelma on siinä, että toki minuunkin sattuu ja kun sitä purkaa kuulostaa se toisen korvaan syytökseltä...

Enhän mä voi enää. Suojelen kai molempien tunteita näin.

Aina ei taidakaan kannattaa puhua. *muuttaa mielensä*

Ja todella, EN MINÄ KOKONAAN PALSTALTA KATOA! Harmailen kunnes olen omassa kämpässä. Sitten keksin uuden nikin ja olen täällä taas, tunnistatte sitten tai ette.
juu,luin viestis hätäsesti.
:whistle:
 
Mee
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Heetkinen, hetkinen taas.

Mä olen tässä se joka on lähdössä ja ymmärrän kyllä, jos miestä vaivaa ja haluaa urkkia...

Mutta kun ongelma on siinä, että toki minuunkin sattuu ja kun sitä purkaa kuulostaa se toisen korvaan syytökseltä...

Enhän mä voi enää. Suojelen kai molempien tunteita näin.

Aina ei taidakaan kannattaa puhua. *muuttaa mielensä*

Ja todella, EN MINÄ KOKONAAN PALSTALTA KATOA! Harmailen kunnes olen omassa kämpässä. Sitten keksin uuden nikin ja olen täällä taas, tunnistatte sitten tai ette.
Näytät tosi tutulta,jos saan kysyä ikääsi :)

 
Höh. No, mutta toisaalta sen kuitenkin ymmärtää, onhan se nyt varma, että äijälle on kova paikka tuo ero, varsinkin, kun hän ei mun ymmärtääkseni sitä itse edes ole halunnut tai toivonut. Onhan se nyt vaikea päästä asiasta yli ja kai se tilanne on sit tulehdusarka puolin ja toisin ja ne paskat olot vaan purkautuu ja jos ei toisesta haluaisi päästää irti niin kai sitä sit tavalla tai toisella koittaa päästä selville siitä, että missä mennään ja mitä toisen päässä liikkuu. Koskapa noi erot oikeesti helppoja olisi?
 
Ai niin ja se piti ruusalle sanoa, että ootko varma, että sen huoltajuus sopparin saa jälkikäteen muutettua niin, että lapset on fifti-fifti eikä sitä kymmenen päivää kuussa. Ainakin mitä oon sivusta seurannut tuttujen vääntöjä lapsista niin heillä ei se sopimuksen muuttaminen jälkikäteen oo enää onnistunut kovinkaan helposti... Ja jos se sit käy puolet ja puolet niin miksette jo heti tee semmoista sopimusta? Eli miks sulle vain kymmenen päivää???
 
ruusa harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:
Ai niin ja se piti ruusalle sanoa, että ootko varma, että sen huoltajuus sopparin saa jälkikäteen muutettua niin, että lapset on fifti-fifti eikä sitä kymmenen päivää kuussa. Ainakin mitä oon sivusta seurannut tuttujen vääntöjä lapsista niin heillä ei se sopimuksen muuttaminen jälkikäteen oo enää onnistunut kovinkaan helposti... Ja jos se sit käy puolet ja puolet niin miksette jo heti tee semmoista sopimusta? Eli miks sulle vain kymmenen päivää???
Ainakin se täti siellä (lastenvalvoja siis) totesi, että sitä voi sitten muuttaa tarvittaessa.

Mutta, eiköhän tämä nyt näinkin onnistu.

 
Lunatic
Niin mutta miksi sun pitää kokonan poistua, oothan sinä täällä paljon muustakin jutellut kuin vaan omasta elämästä ja liitostasi. Itseasiassa niistä et mun mielestä ole jutellut oikeen mitään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ruusa harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:
Ai niin ja se piti ruusalle sanoa, että ootko varma, että sen huoltajuus sopparin saa jälkikäteen muutettua niin, että lapset on fifti-fifti eikä sitä kymmenen päivää kuussa. Ainakin mitä oon sivusta seurannut tuttujen vääntöjä lapsista niin heillä ei se sopimuksen muuttaminen jälkikäteen oo enää onnistunut kovinkaan helposti... Ja jos se sit käy puolet ja puolet niin miksette jo heti tee semmoista sopimusta? Eli miks sulle vain kymmenen päivää???
Ainakin se täti siellä (lastenvalvoja siis) totesi, että sitä voi sitten muuttaa tarvittaessa.

Mutta, eiköhän tämä nyt näinkin onnistu.
ok, no miksi sulle vain kymmenen päivää?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Niin mutta miksi sun pitää kokonan poistua, oothan sinä täällä paljon muustakin jutellut kuin vaan omasta elämästä ja liitostasi. Itseasiassa niistä et mun mielestä ole jutellut oikeen mitään.
Niinpä :(
Itsekin olen tykännyt ruusan kirjoitteluista :'(

 
joku kirjoitti että tämä on julkinen paikka, no niin onkin. Mutta kylä muakin ärsyttäs jos mies tulis tänne vahtaan mitä kirjotan. on eri asia lukea lehtiä kun tulla palstalle missä ei tapaa käydä, mutta tulee nyt kun haluaa vakoilla...

sama kun että kadut on julkisia, mutta ei tuntus mukavalta jos joku seurailee....
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä