Ruusa jättää hyvästit. (haikeana, mutta pakosta)

Status
Viestiketju on suljettu.
:/ :/
Pöh pöh ja pöh.
Tosi hanurista, mutta toivottavasti palailet pian :wave:
Ruusa on aina niin ihastuttavan lämpösen oloinen tyyppi, että ihan pelkkää hyvää toivon sulle ja selkeyttä kurjaan tilanteeseen :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:
:/ :/
Pöh pöh ja pöh.
Tosi hanurista, mutta toivottavasti palailet pian :wave:
Ruusa on aina niin ihastuttavan lämpösen oloinen tyyppi, että ihan pelkkää hyvää toivon sulle ja selkeyttä kurjaan tilanteeseen :hug:
Tätä on hyvä peesata :wave:
 
Huokaise Ruusa pitkään. Nikinvaihto on varmaan ihan fiksu ajatus. Siltikin on pakko tunnustaa, että ymmärrän miehesi reaktion. Näin jos ajattelee, että mieheni haluaisi erota ja tietäisin hänen kertoneen ajatuksiaan ja tunteitaan netissä, niin voin olla ihan varma, että kävisin ne kyttäämässä. Ja saattaisin vielä riidassa ottaa esille, että mitäs silläkin tarkoitit, kun netissä sanoit tällaista ja mulla on ihan eri katsontakanta siitä asiasta. Eli ymmärtämystä toivon. Vaikka mulla kyllä on tunne, että sinä aika hyvin osaat ajatella asiat muidenkin kuin itsesi kannalta.
 
Hienoa että perhettään halveerava ja lastensa kitinää valittava, joka mainitsee ainoastaan äidinrakkauden yhdistävän lapsiin ja joka (rivien välistä luettavissa) odottaa, että mitenköhän pärjään saa näin paljon myötätuntoa...
Toivottavasti tiedätte mistä puhutte...
 
Alkuperäinen kirjoittaja äijä-69:
Hienoa että perhettään halveerava ja lastensa kitinää valittava, joka mainitsee ainoastaan äidinrakkauden yhdistävän lapsiin ja joka (rivien välistä luettavissa) odottaa, että mitenköhän pärjään saa näin paljon myötätuntoa...
Toivottavasti tiedätte mistä puhutte...
ehkäpä tämä palsta ei ole oikea paikka selvitellä noita asioita! Muuhun en san mittään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:
Alkuperäinen kirjoittaja äijä-69:
Hienoa että perhettään halveerava ja lastensa kitinää valittava, joka mainitsee ainoastaan äidinrakkauden yhdistävän lapsiin ja joka (rivien välistä luettavissa) odottaa, että mitenköhän pärjään saa näin paljon myötätuntoa...
Toivottavasti tiedätte mistä puhutte...
ehkäpä tämä palsta ei ole oikea paikka selvitellä noita asioita! Muuhun en san mittään.
Eipä ole minunkaan mielestäni...

 
Alkuperäinen kirjoittaja äijä-69:
Hienoa että perhettään halveerava ja lastensa kitinää valittava, joka mainitsee ainoastaan äidinrakkauden yhdistävän lapsiin ja joka (rivien välistä luettavissa) odottaa, että mitenköhän pärjään saa näin paljon myötätuntoa...
Toivottavasti tiedätte mistä puhutte...
Vai niin. En mä ole ainakaan missään vaiheessa huomannut, että ruusa olisi halveerannut perhettään. Jokainen meistä voi valittaa lasten kitinästä, tottahan se kaikilla joskus voi ottaa hermoon. Ja tuosta pärjäämisestä, että en tiedä tarkalleen mitä tarkoitat, mutta kaipa ruusa on sitä miettinyt että kuinka pärjää kun lapset ei asukaan samassa taloudessa.

Nämä siis mun olettamuksia eli en voi tietää totuutta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Alkuperäinen kirjoittaja äijä-69:
Hienoa että perhettään halveerava ja lastensa kitinää valittava, joka mainitsee ainoastaan äidinrakkauden yhdistävän lapsiin ja joka (rivien välistä luettavissa) odottaa, että mitenköhän pärjään saa näin paljon myötätuntoa...
Toivottavasti tiedätte mistä puhutte...
Vai niin. En mä ole ainakaan missään vaiheessa huomannut, että ruusa olisi halveerannut perhettään. Jokainen meistä voi valittaa lasten kitinästä, tottahan se kaikilla joskus voi ottaa hermoon. Ja tuosta pärjäämisestä, että en tiedä tarkalleen mitä tarkoitat, mutta kaipa ruusa on sitä miettinyt että kuinka pärjää kun lapset ei asukaan samassa taloudessa.

Nämä siis mun olettamuksia eli en voi tietää totuutta.
Mainitsee muualla, että ONGELMA on enemmän minun, kun minulla VAIN 1/3 kuukautta vapaata...
Minulle lapset eivät todellakaan ole ONGELMA...

 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä