Ruusa jättää hyvästit. (haikeana, mutta pakosta)

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä jäin tässä ihan kelaileen tätä asetelmaa, että on pakko vielä hieman kommentoida. Äijä tuossa viittasi siihen, että ruusa saa varauksetonta kannatusta viestimäärän vuoksi. Mä luulen että tuossa on varmasti totuuttakin, onhan ruusa pidetty ja näkyvä palstapersoona ja ennen kaikkea nainen. Mitä mä tätä ketjua katsoin niin hetihän tässä ketjussa mies lynkattiin ja ruusa sai sumpatiat puolelleen, vaikka nimenomaan ruusa teki tällaisen (anteeksi nyt vaan suoruuteni) mustamaalaavan aloituksen. :eek:

Mutta mitäpä me muut edes tiedetään näiden erosta tai yhdessäolosta, siis oikeasti? Multa nyt on muutenkin menny nää eroa koskevat ketjut ohi. Mutta joka tapauksessa ei me olla siinä suhteessa oltu ja tuskin ollaan kuultukaan tasaväkisesti molempien näkemystä ja eipä meidän tarvitsekaan (ei siis todellakaan). Musta tämä aloitus on tehty hyvin provosoivaan sävyyn, ja vähän siihen tyyliin että pyrittäisiin kääntämään muu palsta tätä toista osapuolta vastaan ja ennen kaikkea ärsyttämään tätä miesosapuolta. Minkä takia? Miksi pitäisi olla ruusan puolella ja äijää vastaan tai toisin päin? Onko jonkun pakko olla syntipukki?

Mä en ole ikinä tykännyt siitä kun ihmiset heittäytyy marttyyriksi. Sellainen on kaikkea muuta kuin rakentava asenne suhtautua yhtikäs mihinkään.

Ja oikeasti mitä vitun väliä sillä on että kuka on kenenkin puolella? Kotitonttu tossa fiksusti sanoikin, että eihän meidän mielipiteillä herran jumala sentäs pitäisi olla merkitystä. Tällaiset asiat kannattaa tosiaan ruotia jossain aivan muualla.

Kyllä tällä palstalla on tilaa teille molemmille, kunhan jätettä tämän kaltaiset aloitukset tekemättä. Molemmat olette pohjimmiltanne varmastikin ihan fiksuja ihmisiä ja osaatte pysyä tällaisen yläpuolella. ;)

Peace.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:
Mä jäin tässä ihan kelaileen tätä asetelmaa, että on pakko vielä hieman kommentoida. Äijä tuossa viittasi siihen, että ruusa saa varauksetonta kannatusta viestimäärän vuoksi. Mä luulen että tuossa on varmasti totuuttakin, onhan ruusa pidetty ja näkyvä palstapersoona ja ennen kaikkea nainen. Mitä mä tätä ketjua katsoin niin hetihän tässä ketjussa mies lynkattiin ja ruusa sai sumpatiat puolelleen, vaikka nimenomaan ruusa teki tällaisen (anteeksi nyt vaan suoruuteni) mustamaalaavan aloituksen. :eek:

Mutta mitäpä me muut edes tiedetään näiden erosta tai yhdessäolosta, siis oikeasti? Multa nyt on muutenkin menny nää eroa koskevat ketjut ohi. Mutta joka tapauksessa ei me olla siinä suhteessa oltu ja tuskin ollaan kuultukaan tasaväkisesti molempien näkemystä ja eipä meidän tarvitsekaan (ei siis todellakaan). Musta tämä aloitus on tehty hyvin provosoivaan sävyyn, ja vähän siihen tyyliin että pyrittäisiin kääntämään muu palsta tätä toista osapuolta vastaan ja ennen kaikkea ärsyttämään tätä miesosapuolta. Minkä takia? Miksi pitäisi olla ruusan puolella ja äijää vastaan tai toisin päin? Onko jonkun pakko olla syntipukki?

Mä en ole ikinä tykännyt siitä kun ihmiset heittäytyy marttyyriksi. Sellainen on kaikkea muuta kuin rakentava asenne suhtautua yhtikäs mihinkään.

Ja oikeasti mitä vitun väliä sillä on että kuka on kenenkin puolella? Kotitonttu tossa fiksusti sanoikin, että eihän meidän mielipiteillä herran jumala sentäs pitäisi olla merkitystä. Tällaiset asiat kannattaa tosiaan ruotia jossain aivan muualla.

Kyllä tällä palstalla on tilaa teille molemmille, kunhan jätettä tämän kaltaiset aloitukset tekemättä. Molemmat olette pohjimmiltanne varmastikin ihan fiksuja ihmisiä ja osaatte pysyä tällaisen yläpuolella. ;)

Peace.
peesaan tätä kirjoitusta. hyvin kirjoitettu, ei mitään lisättävää. täällä kun lähdetään heti mukaan niihin ketjuihin, kun joku haukkuu miestään, niin heti alkaa tulla kommentteja, että jätä se sika, ja näitä kehotuksia tulee aika pienistä jutuista. ja kun tiedetään vain se mitä kirjoittaja kirjoittaa, ei sitä mitä oikeesti on tapahtunut. sama juttu näissä anoppi ketjuissa. anoppi saa taatusti palstan haukut, vaikke palstalaiset henkilöä tunne. ja lukevat vain sen toisen osapuolen kirjoituksen asiasta
 
Alkuperäinen kirjoittaja no:
ruotikaa nää asiat muualla kuin täällä palstalla
Täällähän te ruoditte kaikki asianne aina muutenkin. Nyt sattuu vain kuulemaan se toisenkin puolen näkemyksen... Ja nyt ollaan kauhuissaan asiasta.
 
No siinähän se sitten hirnosti tulikin.

Mies on tehnyt työtä, mies on rempannut, mies on hoitanut lapsia, mies on vaikka mitä.

Eikä tarvitse tapella. Mies saa lapset, mies saa talon ja mies saa elarit.

Mutta on se jumalauta kumma, kun on jo kaiken antanut minkä voi, pois ei pääse, kun ei ole kämppää eikä rahaa, niin sitten vahditaan sitä viimeistäkin kanavaa missä voi olla yhteydessä toisiin.

On liikaa minulle.
 
Mietin nyt tässäkin,että Ruusa,miksi sinä olet täällä sitten kaikki asiasi kertoillut,että sinun miestäsi niin kiinnostaa.Eikös kannattaisi pysyä "yleismaailman" linjalla? Sitä mie kaikella ystävyydellä kyselen?Ilmeisesti tämä on sun ainoa ystäväpiiri?
 
vieras
OLenkin ihmetellyt, että ihmeen kauan äijä on ruusaa jaksanut katsella. Näin sivusta seurattuna tuntuu, että ruusa ei mitään muuta ole moneen vuoteen tehnytkään kun palstaillut.
Hän on aina palstalla kun tänne itse sattuu eksymään ja johan viestien määräkin kertoo, että paljoa ei ehdi kotia, miestä ja lapsia huoltamaan jos tuohon malliin palstailee... ja saati että palstailun lisäks käy vielä muilla foorumeilla, huh heijaa! Tosiaan uskon, että äijä on tehnyt kaiken.
Jaksamista molemmille ja äijä, on varmasti oikea ratkaisu, että sinä olet lasten lähivanhempi!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ruusa harmaana:
Ainakin se täti siellä (lastenvalvoja siis) totesi, että sitä voi sitten muuttaa tarvittaessa.

Mutta, eiköhän tämä nyt näinkin onnistu.
Hjup. No, me pelattiin "varman päälle", ja tehtiin sopimus aina kalenterivuodeksi kerrallaankin.
Nykyiset tapaamisajat on kummallekin ok, mutta ruokot on turhan kovat.. en vain hennonut tapella kovemmin vastaan. Joten viime vuonna loppuvuodesta meni kaikki viimeisetkin säästöt niihin, ja nyt on pakko maksaa ulosoton kautta, että jää jotain omaan käteenkin (kun ulosotto voi ottaa enintään 1/3 tuloista). Enhkäpä tässä loppuvuodesta saadaan rukattua ruokotkin alemmaksi. Ikävää, että lapset sitten vuosien päästä perii multa pirunmoisen velan, joka tavallaan aiheutuu niistä itsestään :( *ei tykkää*

Mutjuu, hyviä jaksamisia sinne. (Ja olen samaa mieltä muiden kanssa, ettei sun pitäis antaa muiden mielipiteiden vaikuttaa tekemisiisi noin paljon, etenkin kun olet nyt asettumassa omillesi).

:hug:

- Kez:
 
Mun mielestä on typerää tulla tänne kyttäämään tulevan ex-puolisonsa kirjoituksia, ja ehkäpä vielä ottaa ne asiat esille kotona kahvipöytäkeskusteluissa.

Jokaisella on oikeus purkaa itseään ja tuntemuksiaan. Ja jos on vuosikausia ollut kotiäitinä, ja asuu "korvessa" kuten Ruusa, niin tämä voi olla ainoa tapa olla yhteydessä ihmisiin, jotka on kuitenkin jo vuosikaudet tuntenut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
No siinähän se sitten hirnosti tulikin.

Mies on tehnyt työtä, mies on rempannut, mies on hoitanut lapsia, mies on vaikka mitä.

Eikä tarvitse tapella. Mies saa lapset, mies saa talon ja mies saa elarit.

Mutta on se jumalauta kumma, kun on jo kaiken antanut minkä voi, pois ei pääse, kun ei ole kämppää eikä rahaa, niin sitten vahditaan sitä viimeistäkin kanavaa missä voi olla yhteydessä toisiin.

On liikaa minulle.
Rahaa saat vaikka Noksulta, Halikossahan asut? Siellä on jatkuva tarve työntekijöille. Ja rahalla saat asunnon. Ai niin, sinuahan laiskottaa töihinmeno?

Ja kuten usein aiemminkin herää kysymys, mitä vahtimista on julkisella foorumilla käyminen? Ei tämä ole sinun yksityinen tilityskanavasi. Miehesikin saa täällä käydä ja kertoa oman näkemyksesi. Sitä kaipaisi moneen muuhunkin keskusteluun, kun toinen ripittää puolison asioista koko maailmaa, eikä toinen ole välttämättä asiasta edes tietoinen. Mustamaalaus on niin pirun kivaa, jos toinen ei "pääse" puolustautumaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
OLenkin ihmetellyt, että ihmeen kauan äijä on ruusaa jaksanut katsella. Näin sivusta seurattuna tuntuu, että ruusa ei mitään muuta ole moneen vuoteen tehnytkään kun palstaillut.
Hän on aina palstalla kun tänne itse sattuu eksymään ja johan viestien määräkin kertoo, että paljoa ei ehdi kotia, miestä ja lapsia huoltamaan jos tuohon malliin palstailee... ja saati että palstailun lisäks käy vielä muilla foorumeilla, huh heijaa! Tosiaan uskon, että äijä on tehnyt kaiken.
Jaksamista molemmille ja äijä, on varmasti oikea ratkaisu, että sinä olet lasten lähivanhempi!
Peesi tälle.
 
Kippuravarvas
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Mun mielestä on typerää tulla tänne kyttäämään tulevan ex-puolisonsa kirjoituksia, ja ehkäpä vielä ottaa ne asiat esille kotona kahvipöytäkeskusteluissa.

Jokaisella on oikeus purkaa itseään ja tuntemuksiaan. Ja jos on vuosikausia ollut kotiäitinä, ja asuu "korvessa" kuten Ruusa, niin tämä voi olla ainoa tapa olla yhteydessä ihmisiin, jotka on kuitenkin jo vuosikaudet tuntenut.
No josko miespuolinenkin on käynyt täällä jo aikaisemmin?
Tottakai on oikeus purkaa, mutta on kai täällä kaikilla oikeus käydäkin?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Mun mielestä on typerää tulla tänne kyttäämään tulevan ex-puolisonsa kirjoituksia, ja ehkäpä vielä ottaa ne asiat esille kotona kahvipöytäkeskusteluissa.

Jokaisella on oikeus purkaa itseään ja tuntemuksiaan. Ja jos on vuosikausia ollut kotiäitinä, ja asuu "korvessa" kuten Ruusa, niin tämä voi olla ainoa tapa olla yhteydessä ihmisiin, jotka on kuitenkin jo vuosikaudet tuntenut.
Jokaisella on myös oikeus puolustautua ja kertoa oma näkemyksensä julkisella foorumilla esitettyihin asioihin. Valaisee kummasti ja antaa perspektiiviä asioihin, kun kuulee sen asioiden toisenkin puolen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
OLenkin ihmetellyt, että ihmeen kauan äijä on ruusaa jaksanut katsella. Näin sivusta seurattuna tuntuu, että ruusa ei mitään muuta ole moneen vuoteen tehnytkään kun palstaillut.
Hän on aina palstalla kun tänne itse sattuu eksymään ja johan viestien määräkin kertoo, että paljoa ei ehdi kotia, miestä ja lapsia huoltamaan jos tuohon malliin palstailee... ja saati että palstailun lisäks käy vielä muilla foorumeilla, huh heijaa! Tosiaan uskon, että äijä on tehnyt kaiken.
Jaksamista molemmille ja äijä, on varmasti oikea ratkaisu, että sinä olet lasten lähivanhempi!
Sivusta seurattuna. Siinä ne avainsanat tulikin.

Sivusta seurattuna moni varmaan kuvittelee, etten minäkään ehdi tekemään mitään muuta kuin palstailla. Totuus on kuitenkin tarua ihmeellisempää. Hyvin on koti, lapset ja mies hoidettu, ruuat laitettu, pyykit pesty, ulkoilut ja kauppareissut tehty, ystäviä ja sukulaisia tavattu, jne. Ja nimenomaan minun toimestani.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
OLenkin ihmetellyt, että ihmeen kauan äijä on ruusaa jaksanut katsella. Näin sivusta seurattuna tuntuu, että ruusa ei mitään muuta ole moneen vuoteen tehnytkään kun palstaillut.
Hän on aina palstalla kun tänne itse sattuu eksymään ja johan viestien määräkin kertoo, että paljoa ei ehdi kotia, miestä ja lapsia huoltamaan jos tuohon malliin palstailee... ja saati että palstailun lisäks käy vielä muilla foorumeilla, huh heijaa! Tosiaan uskon, että äijä on tehnyt kaiken.
Jaksamista molemmille ja äijä, on varmasti oikea ratkaisu, että sinä olet lasten lähivanhempi!
Sivusta seurattuna. Siinä ne avainsanat tulikin.

Sivusta seurattuna moni varmaan kuvittelee, etten minäkään ehdi tekemään mitään muuta kuin palstailla. Totuus on kuitenkin tarua ihmeellisempää. Hyvin on koti, lapset ja mies hoidettu, ruuat laitettu, pyykit pesty, ulkoilut ja kauppareissut tehty, ystäviä ja sukulaisia tavattu, jne. Ja nimenomaan minun toimestani.
No sinä et kyllä ole jäänyt niin mieleen kuin ruusa. Jos yhtä paljon palstailisit kuin hän, niin varmasti ois sinunkin nimi muistissa.
Ruusa ei kyllä netin äärestä ole varmasti juurikaan muuta poistunut kuin juoksulenkilleen...
Ja et voi olla tosissas siinä, että kaikki on ihan samanlailla hoidettu kotona. Palstailitpa sitten 15h vuorokaudessa tai 2h vuorokaudessa?

 
Mä tiedän itse, mitä olen ehtinyt ja mitä en. =) Turha yrittääkään syyllistää.

Enkä mä kaipaa mitään puolia.

Mä haluan vain vapauteni kirjoitella muuallakin, ilman että mua etsitään, kuten sanoin, ei mua haittannut vaikka täällä kirjoituksiani lukikin.



 
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja et voi olla tosissas siinä, että kaikki on ihan samanlailla hoidettu kotona. Palstailitpa sitten 15h vuorokaudessa tai 2h vuorokaudessa?
Toiset meistä on tehokkaampia kuin toiset :xmas:
Jep. Minä en palstaile kuin jotain alle 2 tuntia päivässä, mutta en minä silti siivoa sitä loppuaikaa...

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja et voi olla tosissas siinä, että kaikki on ihan samanlailla hoidettu kotona. Palstailitpa sitten 15h vuorokaudessa tai 2h vuorokaudessa?
Toiset meistä on tehokkaampia kuin toiset :xmas:
Jep, jep.
Mutta jos tuollaisen ajan istuu netin ääressä, ni ei kyl tarvi ihmetellä että parisuhde ei kukoista, saatika mikään muukaan, vaik on sitten kuinkakin tehokas. ;)

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja et voi olla tosissas siinä, että kaikki on ihan samanlailla hoidettu kotona. Palstailitpa sitten 15h vuorokaudessa tai 2h vuorokaudessa?
Toiset meistä on tehokkaampia kuin toiset :xmas:
Jep, jep.
Mutta jos tuollaisen ajan istuu netin ääressä, ni ei kyl tarvi ihmetellä että parisuhde ei kukoista, saatika mikään muukaan, vaik on sitten kuinkakin tehokas. ;)
Meillä kukoistaa parisuhdekin, ja kaikki muukin.
En palstaile kun mies on kotona tai hereillä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä