Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kauemmin. Se jatkui täällä kahteen otteeseen ja vauvalla kahteen tai kolmeen otteeseen tämä aikana. Koen ahdistavaksi ja, että suljetaan yhteisöstä pois. En edes tehnyt mitään pahaa. Täällä on ihan hirveitä tekstejä välillä ja vauvalla myös. Niihin ei suhtauduta samalla tavalla.
Mitähän traumaa tää ihminen koittaa näillä tekaistuilla uhriutumisillaan ratkoa? Koska tilanne ei nyt tällä viikolla keskusteluissa mennyt millään lailla pahaksi häntä kohtaan. Hän joutui pulaan omaa syytään, kun ei esittänyt pyydettyjä todisteita tai vastannut, että mulla ei ole niitä. Siis ekalla kerralla, kun sitä häneltä kysyttiin.
Vaikuttaa joltain esitykseltä tuo loukkaantuminenkin.
 
vierailija
Mitähän traumaa tää ihminen koittaa näillä tekaistuilla uhriutumisillaan ratkoa? Koska tilanne ei nyt tällä viikolla keskusteluissa mennyt millään lailla pahaksi häntä kohtaan. Hän joutui pulaan omaa syytään, kun ei esittänyt pyydettyjä todisteita tai vastannut, että mulla ei ole niitä. Siis ekalla kerralla, kun sitä häneltä kysyttiin.
Vaikuttaa joltain esitykseltä tuo loukkaantuminenkin.
Eipäs vaikuta, et varmaan ollut ketjuissa paikalla tuolloin, kun toi kiistely alkoi ja naureskelu hänelle.
 
vierailija
Asia on jo käsitelty. Moneen kertaan. Myös tuo etsiminen. Edelleen minua on kiusattu ja ivattu ja haukuttu ja yritetty ajaa pois niin vauvalta kuin täältäkin tuon kuva-asian takia. Luulisi, että ymmärtäisit ettei tuollainen ole mukavaa.
Ihme uhriutumista jokaiseen viestiin, johon vähänkin mahdollista. Vaikuttaa ihan jonkun oman traumansa hoidattamiselta meidän kustannuksellamme, kuin miltään aidolta reagoinnilta meneillä olleeseen tilanteeseen. Tai kommenttiin, jota lainaa.
 
vierailija
En usko, mutta en liity tuohon keskusteluun millään tavalla. Mä oon nukkunut kaksi viime yötä. Mutta se rehellisyyden vaatija teki hyvää työtä. Systemaattisesti ja sössöttäjön harhauttamatta koitti vaatia häntä olemaan rehellinen. Osaisinpa olla itse yhtä systemaattinen, mutta en osaisi.
Henkilö, joka ei todisteita (tai selkeitä, fiksuja vastauksia) antanut, uhriutuu aivan käsittämättömästi. Oli hyvää viihdettä se toissa yö.
Aito
Ja tämä oli myös ensimmäinen kommenttini koko asiaan ikinä.
 

Yhteistyössä