vierailija
En kuulu siihen porukkaan.Ota itse taukoa. Kiusaaja.
En kuulu siihen porukkaan.Ota itse taukoa. Kiusaaja.
Minä ainakin kirjoitin ensimmäisen viestini kuvaan liittyen juuri äsken, koska tulin juuri palstalle. Ehdotin että joku muu voisi etsiä kuvaa jos et itse halua jakaa sitä. Tarvitaan päivämäärä ja alusta ja mahdollinen nimimerkki.Kyllä se on kiusaamista ja vainoamista jatkaa aiheesta toistuvasti ja vielä viedä asia muualle missä valehdellaan ja vääristellään ja ivataan asiaa. Minä en ole asiaa tuonut uudestaan puheeksi. Puolustanut vain itseäni enkä mene pois. Ongelma ei ole minun aiheuttamani.
Ootko kompostin ennustajaksi nimitetty?Ota itse taukoa. Kiusaaja.
En ole, käsitit väärin.Ota itse taukoa. Kiusaaja.
Asia on käsitelty jo niin vauvalla kuin täälläkin. Moneen kertaan.Minä ainakin kirjoitin ensimmäisen viestini kuvaan liittyen juuri äsken, koska tulin juuri palstalle. Ehdotin että joku muu voisi etsiä kuvaa jos et itse halua jakaa sitä. Tarvitaan päivämäärä ja alusta ja mahdollinen nimimerkki.
En käy missään kompostissa. HyiOotko kompostin ennustajaksi nimitetty?
Yritin keskustella asiasta hyvässä hengessä. Ja ilen valmis siihen. Mutta metsä vastaa kuten sinne huudetaan. Asiattomuuksia en hyväksy. En itseäni enkä muitakaan kohtaan.Tämä on Käärijä/Bojan-shippauskeskustelu, ei egojen taistelutanner.
Tämäkin yhdenlaista kiusausta nämä väärät tunnistelut?Ootko kompostin ennustajaksi nimitetty?
Ok. Olen pahoillani.Käsitit ainakin minun kirjoituksen väärin, en ole kiusaaja, vaan puolustin. Erillinen viesti, koska vastaukset meni moderaatioon.
Anteeksi, en ole ollut paikalla ja halusin olla etsimisessä avuksi, koska ajattelin että moni varmaan haluaisi sen kuvan nähdä. Mutta jätetään asia ja kuva sitten puolestani sikseen, en taida olla perillä miksi tämä herättää nyt kärhämää.Asia on käsitelty jo niin vauvalla kuin täälläkin. Moneen kertaan.
En halua laitonta kuvaa vaan tumblr:n version, siellä on yleensä tehty nopea vedos kuvasta. OFn ostan vasta myöhemmin kerralla, mutta kiinnostaa, millainen kuva oli. Yleensä tänne tai vauvalle on linkattu vastaavia, mut nyt en löytänyt kuvaa edes tumpusta.Löydät sen kuvankin ihan Lpsg sivustolta, on vuotanut sinne.
Asia on jo käsitelty. Moneen kertaan. Myös tuo etsiminen. Edelleen minua on kiusattu ja ivattu ja haukuttu ja yritetty ajaa pois niin vauvalta kuin täältäkin tuon kuva-asian takia. Luulisi, että ymmärtäisit ettei tuollainen ole mukavaa.Anteeksi, en ole ollut paikalla ja halusin olla etsimisessä avuksi, koska ajattelin että moni varmaan haluaisi sen kuvan nähdä. Mutta jätetään asia ja kuva sitten puolestani sikseen, en taida olla perillä miksi tämä herättää nyt kärhämää.
Se taiteilija joka niitä nopeiten teki taisi lopettaa tilauksensa.En halua laitonta kuvaa vaan tumblr:n version, siellä on yleensä tehty nopea vedos kuvasta. OFn ostan vasta myöhemmin kerralla, mutta kiinnostaa, millainen kuva oli. Yleensä tänne tai vauvalle on linkattu vastaavia, mut nyt en löytänyt kuvaa edes tumpusta.
Ymmärrän, olen kokenut tavallaan samaa jossain vaiheessa niinkuin joku muukin kirjoitti. Jokainen saa täällä olla kuka haluaa.Ok. Olen pahoillani.
Minä en kuitenkaan ole lähdössä yhtään mihinkään. Jos olet hän joka niin käski tekemään. En usko sellaiseen. Uskon enemmän ongelmaan puuttumiseen
Selvä. Minulle koko asia on kuitenkin uusi. Siksi kiinnostuin ja kysyin.Asia on jo käsitelty. Moneen kertaan. Myös tuo etsiminen. Edelleen minua on kiusattu ja ivattu ja haukuttu ja yritetty ajaa pois niin vauvalta kuin täältäkin tuon kuva-asian takia. Luulisi, että ymmärtäisit ettei tuollainen ole mukavaa.
Hei kiitos tiedosta! Mietinki että miks tästä kiinnostavasta kuvasta ei oo ehkä tullu ainakaa vielä!Se taiteilija joka niitä nopeiten teki taisi lopettaa tilauksensa.
Kiitos, Kökkis !Pieni välipala. Marketat voi jättää avaamatta, sisältää klassista mieskauneutta koko komeudessaan.
Annaliisa Kökkönen on Instagram: "Patsastelijat. #nautadom #kyrpoksenvenus #kivenkova"
0 likes, 0 comments - annaliisakoekkoenen on September 29, 2024: "Patsastelijat. #nautadom #kyrpoksenvenus #kivenkova".www.instagram.com
T. Kökkis
En usko, mutta en liity tuohon keskusteluun millään tavalla. Mä oon nukkunut kaksi viime yötä. Mutta se rehellisyyden vaatija teki hyvää työtä. Systemaattisesti ja sössöttäjön harhauttamatta koitti vaatia häntä olemaan rehellinen. Osaisinpa olla itse yhtä systemaattinen, mutta en osaisi.Sama tulkinta ja A:kin saattaa jopa usko mahdolliseen kuvaan mistä sen tietää, ei ole ainakaan asiaan räyhäävästi puuttunut?
Ah, rakastan sun logiikkaa, kuka oletkaan!!!Oletko nyt sitä mieltä, että koska joku aiheutti viime yönä jollekulle pahaa mieltä,, muille ihmisille saa sen takia keksiä kuvitteellisia mielipiteitä, syytellä aivan toisiab henkilöitä perusteettomasti kiusaamisesta ja väittää, että palstalla on tapahtunut vakavia, systemaattisia rikoksia, vaikka tämä ei pidä paikkansa?
Vahinko kiertämään?