Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kyllä se on kiusaamista ja vainoamista jatkaa aiheesta toistuvasti ja vielä viedä asia muualle missä valehdellaan ja vääristellään ja ivataan asiaa. Minä en ole asiaa tuonut uudestaan puheeksi. Puolustanut vain itseäni enkä mene pois. Ongelma ei ole minun aiheuttamani.
Minä ainakin kirjoitin ensimmäisen viestini kuvaan liittyen juuri äsken, koska tulin juuri palstalle. Ehdotin että joku muu voisi etsiä kuvaa jos et itse halua jakaa sitä. Tarvitaan päivämäärä ja alusta ja mahdollinen nimimerkki.
 
vierailija
Olen tarpeeksi paskaa elämässäni kuunnellut ja yrittänyt olla sovinnollinen. Enää en myönny sellaiseen. En tehnyt mitään pahaa joten minin ei tarvitse lähteä yhtää mihinkään eikä myöskään kestää mitään paskaa.
 
vierailija
Anteeksi, en ole ollut paikalla ja halusin olla etsimisessä avuksi, koska ajattelin että moni varmaan haluaisi sen kuvan nähdä. Mutta jätetään asia ja kuva sitten puolestani sikseen, en taida olla perillä miksi tämä herättää nyt kärhämää.
Asia on jo käsitelty. Moneen kertaan. Myös tuo etsiminen. Edelleen minua on kiusattu ja ivattu ja haukuttu ja yritetty ajaa pois niin vauvalta kuin täältäkin tuon kuva-asian takia. Luulisi, että ymmärtäisit ettei tuollainen ole mukavaa.
 
vierailija
Nämä palstat on ihan mukavia. Yleensä. Trollien lisäksi ongelma on välillä se, että jotkut näkee trollauksia kaikkialla ja on aika vihamielisiä oletetulle trollille. Onneksi näitä ihmisiä lienee kuitenkin vähemmistössä. Ovat van hyvin äänekästä sakkia ja ihmiset mieluummin mukautuu kuin sanoo vastaan.
 
vierailija
vierailija
Sama tulkinta ja A:kin saattaa jopa usko mahdolliseen kuvaan mistä sen tietää, ei ole ainakaan asiaan räyhäävästi puuttunut?
En usko, mutta en liity tuohon keskusteluun millään tavalla. Mä oon nukkunut kaksi viime yötä. Mutta se rehellisyyden vaatija teki hyvää työtä. Systemaattisesti ja sössöttäjön harhauttamatta koitti vaatia häntä olemaan rehellinen. Osaisinpa olla itse yhtä systemaattinen, mutta en osaisi.
Henkilö, joka ei todisteita (tai selkeitä, fiksuja vastauksia) antanut, uhriutuu aivan käsittämättömästi. Oli hyvää viihdettä se toissa yö.
Aito
 
vierailija
Oletko nyt sitä mieltä, että koska joku aiheutti viime yönä jollekulle pahaa mieltä,, muille ihmisille saa sen takia keksiä kuvitteellisia mielipiteitä, syytellä aivan toisiab henkilöitä perusteettomasti kiusaamisesta ja väittää, että palstalla on tapahtunut vakavia, systemaattisia rikoksia, vaikka tämä ei pidä paikkansa?

Vahinko kiertämään?
Ah, rakastan sun logiikkaa, kuka oletkaan!!!
 

Yhteistyössä