Ruusa jättää hyvästit. (haikeana, mutta pakosta)

Status
Viestiketju on suljettu.
No höh. :/

Mä kyllä ymmärrän miksi ruusa haluaa näin tehdä, aika helvettiä voi olla asua vielä saman katon alla tuollaisen, ilmeisesti sitten kovinkin mustasukkaisen, miehen kanssa.
On helppo sanoa että älä siitä äijästä välitä mutta onhan se nyt perkele jos aikuinen mies tuollaista tekee!!
Toivottavasti palailet pian!
 
Harmi, jos noin olet päättänyt, mutta yritän ymmärtää. Paljon hyvää ja mukavaa katoaa palstalta sun mukana, mutta laita yytä, jos jossain vaiheessa haluat :hug:

Ja ennenkaikkea: palaa pian! :flower:
 
Heti ku mä hetkeksi selkäni käännän, niin täti tekee tällasen tempun! |O

Ymmärrän kyllä. :/ Tule piipahtelemaan ku rupee ahdistamaan.
Mä olen täällä.
Osaat nyt meille tulla. :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kuka muistaa:
mikä sen entinen nikki oli?

Mä olen palstaillut Liimana, kangasajuruohona, Töllin Ruusana ja ruusana.

Ja sille toiselle; sopimuspaperissa lukee kymmenen päivää kuussa. Siis lapset minulla. On, on, se on vähän, ja ellei tää ala tätä paremmin sujua, syttyy sota ja ne ovat mulla paperillakin puolet ajasta.
 
kuka muistaa
höh mä oon kuvittelin sut ihan toiseksi. Hitsin pimpula sentään. Toivotaan että saatte asianne lasten kera kuntoon vaikka asusittekin eri osoitteissa. Parempi lasten kahdessa hyvinvoivassa paikassa kun yhdessä tosi huonosti voivassa. Äijä prkele älä IKINÄ käytä lapsiasi asenna äitiään kohtaan!!!! Muista että lapsetkin kasvaa ja jokainen saa ansionsa mukaan lapsilta aikanaan. Ruusalle voimia!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä