bbbiii
Nukuttaahan monet tahallaan ilman tuttiakin, vaikka tutin käyttö vähentää kätkytkuolemia.
No ihan omasta tutkimuksesta ja kuuden lapsen kokemuksesta. Minäkin haluan nukku joten meillä lapset nukkuu minun kainalossa niin kauanko imetän heitä. Ja siihen ei sen kummempaa tutkimusta tarvit ku oma kokemukseni. Ja muiden sanomiset on aivan se ja sama.En usko että kääntävät kelkkansa. Riski on viisinkertainen mutta he voivat silti vedota että kätkytkuolemia tapahtuu muillekin. Lisäksi he saattavat nähdä siinä etuja joita ei ole todistettu.
jos ihmiset tekisivät päätöksiä pelkän tiedon perusteella niin homeopatia olisi kuopattu ajat sitten.
Maitoallergia vaikuttaa aika paljon tuohon. Kalakin on terveellistä, paitsi jos satut olemaan allerginen sille.Myös imetys suojaa jonkin verran kätkytkuolemilta. Jos ei imetä omasta valinnastaan, aiheuttaako lapsen kuoleman jos lapsi kuolee?
Meinaan, kun astro kirjoitti, että ei riskeeraa, että aiheuttaa lapsensa kuoleman.
En nyt juuri teidän tilanteesta mitään kummempaa tiedä, mutta maitohan on suhteellisen helppo karsia imettävän äidin ravinnosta..Maitoallergia vaikuttaa aika paljon tuohon. Kalakin on terveellistä, paitsi jos satut olemaan allerginen sille.
Siis vauvalla on maitoallergia, ei äidillä.En nyt juuri teidän tilanteesta mitään kummempaa tiedä, mutta maitohan on suhteellisen helppo karsia imettävän äidin ravinnosta..
Eri asia haluaako.
Et taida ymmärtää perhepedin ideaa; ei siinä ole tarkoitus nukkua iholla kiinni saman peiton alla, sama sänky riittää. Meillä vauva torpattiin sängyn yläpäätyyn kiinni ja vauvan ja iskän välillä oli vielä rullaksi kääritty pyyhe. Mun pää taas oli vauvan jalkojen tasalla, lyhyt kun olen, eli mitään pelkoa päälle kierähtämisestä tai varsinkaan ylikuumenemisesta ei ole. Tuo sun tapasi (vauva saman peiton alla) on ihan hullu enkä usko, että kovin moni sitä edes käyttää.Mulle on riittänyt se, että liika lämpö on suuria riskitekijöitä kätkytkuolemassa. Kahden ihmisen välissä tai ainakin yhden vieressä ja saman peiton alla vauvan lämpötila nousee kohtuuttoman suureksi. En tupakoi, juo alkoholia tai ota muitakaan hulluja terveysriskejä lasten kanssa, joten miksi sitten tahallani riskeeraisin, että aiheutan lapseni kuoleman?
Niin. Vauvalla on lehmänmaitoallergia, jolloin imettävä äiti voi imettää, mutta karsii ruokavaliostaan kaikki lehmänmaitotuotteet.Siis vauvalla on maitoallergia, ei äidillä.
Huomiona vielä, että maitoallergia ja laktoosi-intoleranssi eivät ole sama asia.
Niinpä, jokainen toimii niin kuin heille on parasta. Mutta ilmeisesti joku lukee viesteistä rivienvälistä liikaa ja kuvittelee pikkupäässään asioita mielensä mukaan.Minä en ylipäätänsä käsitä tätä intosta. Eikö se ole pääasia, että kaikki saa nukuttua? oli se ratkaisu sitten kenelle mitä tahansa?! Meillä saa tulla lapset viereen niin kauanko tahtovat.
Ei vauvan maitoallergia estä imetystä. Hyvän tekosyynhän siitä toki saa. Näen perhepedissä nukuttajat yhtä suurena riskinä lapsensa terveydelle kuin korvikevanhemmatkin.Siis vauvalla on maitoallergia, ei äidillä.
Huomiona vielä, että maitoallergia ja laktoosi-intoleranssi eivät ole sama asia.