Ruotsissa varoitetaan nukkumasta perhepedissä

• Viestiketjun aloittaja vier as
  • Ensimmäinen viesti
Eli sivuutat kokonaan sen koko idean mikä minulla oli ja takerrut käyttämäät tuota fraasiasi ymmärtämättä että se mitä astrolabe on aijemmin sanonut on hyvin oleellista tässä asiassani.

Väittelette vaan kaikkea vastaan, mitään ymmärtämättä. Anna kun arvaan, olette väärinymmärretty pari ja keskenänne voivottelette mitä taas sanottiin palstalla. Mietitte ettei se ole mikään ihme että teidän kanssa aina tapellaan, koska olette niin erilaisia kuin muu väestö. KUN KUKAAN EI TAJUU MUA YHYY!
Tämä oli sinun nimimerkkisi ensimmäinen kirjoitus, joten vaikea on tietää mikä sinun ideasi on. Mutta ei sen takia tarvitse itkeä.

En lukenu vielä juttua...

En usko että vauvan päälle voi kääntyä (terve aikuinen joka ei ole humalassa tms). Mutta petikamppeet saattais olla riski... Ite muistan yhen kerran ku saatto olla mun peitto vauvan kasvoilla. Olin nukahtanu kun vauva tissillä. Jostain syystä (äidinvaistot!) havahduin ja automaattisesti nykäsin peittoa ennen ku tajusinkaan. Jatkossa olin tarkempi siitä, että nostin vauvaa vähän ylemmäs syötön jälkeen, tai laitoin peittoa silleen ettei se voi päätyä ihan noin vaan vauvan kasvoille vaikka nukahtaisinki siihe. Ja aika pian alkoi nukkua osan yötä sivuvaunussa.

"jees"
Fiksuja nuo ruotsalaiset. Itse nukuin muutaman yön vauvan kanssa ja herättiin kumpiki ihan hikisenä. Tajusin, ettei tämä voi olla hyväksi. Sivuvaunussa on meidän muksut ekan vuoden nukkunet ja erittäin hyvin ovatkin.

Yhteistyössä