Ruokakuvaketju

[QUOTE="vieras";23200069]Piditkö sämpyläsydäntä kauemmin uunissa kuin perussämpylöitä? Onko kypsyminen siis hitaampaa kun sämpylät on kiinni toisissaan?[/QUOTE]

Pidin vähän pidempään ja laskin vähän lämpötilaa juuri tuota kypsymistä ajatellen.
:)
 
Pitää laittaa tämmöinenkin kuva vaikka sillä voi melkein kisata "pahimman näköisen" tittelistä.
Eli lasten tänään väsäämien suklaahippucoocieiden ensimmäinen satsi.
(Jälkimmäiset olivat sitten enemmän keksien näköisiä, mutta eivät yhtä "hauskoja lehmänläjiä")

 
Keittiönoita
Päivän Pöperöt:

Kunnon pakkaspäivän ruokaa :heart:

Meillä on ollut tänään ravintolaruokapäivä ja ensi viikolla saan aitoa meksikolaista sapuskaa. Ei mitään texmexiä vaan meksikolaista. Pikkasen jouduttiin etsimään ennenkuin löytyi oikeanlaista maissijauhoa tortilloihin. Perjantaina lähden - anopin ominaisuudessa :saint: - avustamaan oikeanlaisen chilin metäsästyksessä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23210729:
Kunnon pakkaspäivän ruokaa :heart:

Meillä on ollut tänään ravintolaruokapäivä ja ensi viikolla saan aitoa meksikolaista sapuskaa. Ei mitään texmexiä vaan meksikolaista. Pikkasen jouduttiin etsimään ennenkuin löytyi oikeanlaista maissijauhoa tortilloihin. Perjantaina lähden - anopin ominaisuudessa :saint: - avustamaan oikeanlaisen chilin metäsästyksessä.
Oikeaa meksikolaista olisi kiva kokeilla.
Pidän minä tosin niistä feikkijutuistakin esim Pancho Villan ja Pedrinaksen tyyliin.
:)
 
Tää on aivan loisto-ketju!
Miekin innostuin panostamaan tuohon esillelaittoon sen sijaan että länttäsen vaan lapsillekin annokset lautaselle. Ja kiitostakin oon saanut. :D
Ja innostuin kanssa kuvailemaankin, tosin tuolla ne kuvat on vielä kamerassa, noinkohan niitä koskaan edes mihkään esille laittelen.

Matkin Mummeliisan ideaa, ja nyt meillä olis käärme uunissa paistumassa :p
 
Tää on aivan loisto-ketju!
Miekin innostuin panostamaan tuohon esillelaittoon sen sijaan että länttäsen vaan lapsillekin annokset lautaselle. Ja kiitostakin oon saanut. :D
Ja innostuin kanssa kuvailemaankin, tosin tuolla ne kuvat on vielä kamerassa, noinkohan niitä koskaan edes mihkään esille laittelen.

Matkin Mummeliisan ideaa, ja nyt meillä olis käärme uunissa paistumassa :p
Hauska kuulla, että on saanut olla innoittamassa.
Laita ihmeessä kuvia esille. Mitä useampia laittajia on, sitä kivempi.
:)
 
Keittiönoita
Tää on aivan loisto-ketju!
Miekin innostuin panostamaan tuohon esillelaittoon sen sijaan että länttäsen vaan lapsillekin annokset lautaselle. Ja kiitostakin oon saanut. :D
Ja innostuin kanssa kuvailemaankin, tosin tuolla ne kuvat on vielä kamerassa, noinkohan niitä koskaan edes mihkään esille laittelen.

Matkin Mummeliisan ideaa, ja nyt meillä olis käärme uunissa paistumassa :p
Laitat kuvat ainakin tähän ketjuun :)
 

Yhteistyössä