Nam mitä kuvia täällä Itse tein tänään tämmöstä: St. Brigitten: Pakasteseistä herkkuruokaa Oli niin hyvää, että kielen vei mennessään
Oi, miten hyvälle näyttää.Nam mitä kuvia täällä Itse tein tänään tämmöstä: St. Brigitten: Pakasteseistä herkkuruokaa Oli niin hyvää, että kielen vei mennessään
Piditkö sämpyläsydäntä kauemmin uunissa kuin perussämpylöitä? Onko kypsyminen siis hitaampaa kun sämpylät on kiinni toisissaan?Candle Lightin innoittamana meilläkin tänä aamuna sämpyläsydän.
Mausteena Kalamataoliiveja.
Kiitos! Täytyy kokeilla saanko kypsiksiPidin vähän pidempään ja laskin vähän lämpötilaa juuri tuota kypsymistä ajatellen.
Kunnon pakkaspäivän ruokaa :heart:Päivän Pöperöt:
Oikeaa meksikolaista olisi kiva kokeilla.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23210729:Kunnon pakkaspäivän ruokaa :heart:
Meillä on ollut tänään ravintolaruokapäivä ja ensi viikolla saan aitoa meksikolaista sapuskaa. Ei mitään texmexiä vaan meksikolaista. Pikkasen jouduttiin etsimään ennenkuin löytyi oikeanlaista maissijauhoa tortilloihin. Perjantaina lähden - anopin ominaisuudessa :saint: - avustamaan oikeanlaisen chilin metäsästyksessä.
Hauska kuulla, että on saanut olla innoittamassa.Tää on aivan loisto-ketju!
Miekin innostuin panostamaan tuohon esillelaittoon sen sijaan että länttäsen vaan lapsillekin annokset lautaselle. Ja kiitostakin oon saanut.
Ja innostuin kanssa kuvailemaankin, tosin tuolla ne kuvat on vielä kamerassa, noinkohan niitä koskaan edes mihkään esille laittelen.
Matkin Mummeliisan ideaa, ja nyt meillä olis käärme uunissa paistumassa
Laitat kuvat ainakin tähän ketjuunTää on aivan loisto-ketju!
Miekin innostuin panostamaan tuohon esillelaittoon sen sijaan että länttäsen vaan lapsillekin annokset lautaselle. Ja kiitostakin oon saanut.
Ja innostuin kanssa kuvailemaankin, tosin tuolla ne kuvat on vielä kamerassa, noinkohan niitä koskaan edes mihkään esille laittelen.
Matkin Mummeliisan ideaa, ja nyt meillä olis käärme uunissa paistumassa
Pätkismokkapaloja en olekaan koskaan tehnyt.
Paistettuja perunoita ja lihapullia
Köyhiä ritareita
Pätkismokkapaloja
Kovin, kovin kaunis tuo ensimmäinen annos.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23220382:Tänään oli päivälliseksi surf & turf ja jälkkäriksi appelsiinirahka
onpas herkullisen näköistäAlkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23220382:Tänään oli päivälliseksi surf & turf ja jälkkäriksi appelsiinirahka
Teetkö leivän itse vai ostatko? Eilen muuten taas marketin yrttihyllyllä salviaa katsellessani tulit mieleeni Tulisipa pian kesä ja saisi pihalle taas yrttejä =)se on ihan tavallista, arkista lohta. ostin palan ja osan suolasin, loput nakkasin uuniin. tilliàkin ostin (sità ei meillà kaikista ihan pienemmistà marketeista edes lòydy)