Ruokakuvaketju

mummeli, nam. yks juttu on pakko kysyà (ihan vilpittòmàsti) , missà sun pòytàliinat tai lautasenaluset? :ashamed:
anteeksi jos oli liian tungetteleva kysymys
Minä en pidä niistä.
Otan aina joskus kaapista esiin mutta koen käytössä epämukavina niin päätyy taas pian sinne.
Edes poppanaliinoja ei nykyään juuri koskaan. (Ne sinnittelivät pisimpään mukana)
:)
 
Minä en pidä niistä.
Otan aina joskus kaapista esiin mutta koen käytössä epämukavina niin päätyy taas pian sinne.
Edes poppanaliinoja ei nykyään juuri koskaan. (Ne sinnittelivät pisimpään mukana)
:)
toi sun pòytà on kyllà kaunis, mutta edes vahakangas (niitàkin on melkein aidon pòytàliinan nàkòisià) ? poppaliinat ei vàlttàmàttà olekaan parhaita katettuun pàytààn (muuten kivoja)
 
toi sun pòytà on kyllà kaunis, mutta edes vahakangas (niitàkin on melkein aidon pòytàliinan nàkòisià) ? poppaliinat ei vàlttàmàttà olekaan parhaita katettuun pàytààn (muuten kivoja)
Minä en edes pidä pöydästä etten voi sillä puolustella että tahtoisin pitää pinnan esillä.
Pojista yksi tekee uutta tammipöytää joka valmistuu sitten kun valmistuu...
Vahakankaitakin olen kyllä kokeillut, mutta niihinkin jostain syystä leipäännyn pian vaikka ovatkin käteviä ja osa kuoseista kovin kauniita...
 
Vierestä katsova
Pakko näin väliin kommentoida. Ihmiset jotka tähänkin ketjuun ovat ruokakuviansa laittaneet, eivät ihan pienellä rahalla sapuskoitansa tee. Yhdessäkin kuvassa hienosti esillä Felix Special - kastikkeita, ei ihan halvimmasta päästä kuitenkaan. Siis verrattuna x-tran, euroshopin yms tuotteisiin. Vaikka samainen kirjoittaja mainitsikin ostavansa näitä ns. punaisella lapulla olevia ruokia. Niitä meilläkin käytetään ja mieluiten vielä -50% alennus ruokia, sitten päälle vaan Lidl:n euron ketsuppia tai muita halpoja tuotteita. Että kuten jo joku mainitsi, niin ei näitä kuvia ihan lenkillä ja potuilla saa aikaseksi. Tai hapankorpuilla ja lauantai makkaralla. Ja aikaa muuten tärvääntyy siis kuluu jonkun verran noiden kauniiden annosten tekoon. Että periaatteessa hattua nostan, että jaksaa ja että on aikaa moisia väkertää, niin ja sitä rahaa. Kyllä ei minulla moiseen olisi jaksamista, sitä aikaa, eikä rahaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vierestä katsova;23182262:
Pakko näin väliin kommentoida. Ihmiset jotka tähänkin ketjuun ovat ruokakuviansa laittaneet, eivät ihan pienellä rahalla sapuskoitansa tee. Yhdessäkin kuvassa hienosti esillä Felix Special - kastikkeita, ei ihan halvimmasta päästä kuitenkaan. Siis verrattuna x-tran, euroshopin yms tuotteisiin. Vaikka samainen kirjoittaja mainitsikin ostavansa näitä ns. punaisella lapulla olevia ruokia. Niitä meilläkin käytetään ja mieluiten vielä -50% alennus ruokia, sitten päälle vaan Lidl:n euron ketsuppia tai muita halpoja tuotteita. Että kuten jo joku mainitsi, niin ei näitä kuvia ihan lenkillä ja potuilla saa aikaseksi. Tai hapankorpuilla ja lauantai makkaralla. Ja aikaa muuten tärvääntyy siis kuluu jonkun verran noiden kauniiden annosten tekoon. Että periaatteessa hattua nostan, että jaksaa ja että on aikaa moisia väkertää, niin ja sitä rahaa. Kyllä ei minulla moiseen olisi jaksamista, sitä aikaa, eikä rahaa.
Meilläon lähimpään Lidliin noin 40 kilsaa eli harvoin tulee käytyä.
Se joskus harmi myös siksi että siellä niitä kivoja keittiöteemaviikkoja; aasialaista, välimeren maiden jne.

Mitä tulee kattaukseen ja asetteluun , niin kiinnostusjuttuhan se on. Osa väkertää, osa ei. Ruoan makuun ja terveellisyyteen se ei vaikuta, mutta minulla itselläni lisää "kokkauskestävyyttä" eli jaksan pitkän päälle paremmin tehdä kaunista kuin nopeinta.
:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vierestä katsova;23182262:
Pakko näin väliin kommentoida. Ihmiset jotka tähänkin ketjuun ovat ruokakuviansa laittaneet, eivät ihan pienellä rahalla sapuskoitansa tee. Yhdessäkin kuvassa hienosti esillä Felix Special - kastikkeita, ei ihan halvimmasta päästä kuitenkaan. Siis verrattuna x-tran, euroshopin yms tuotteisiin. Vaikka samainen kirjoittaja mainitsikin ostavansa näitä ns. punaisella lapulla olevia ruokia. Niitä meilläkin käytetään ja mieluiten vielä -50% alennus ruokia, sitten päälle vaan Lidl:n euron ketsuppia tai muita halpoja tuotteita. Että kuten jo joku mainitsi, niin ei näitä kuvia ihan lenkillä ja potuilla saa aikaseksi. Tai hapankorpuilla ja lauantai makkaralla. Ja aikaa muuten tärvääntyy siis kuluu jonkun verran noiden kauniiden annosten tekoon. Että periaatteessa hattua nostan, että jaksaa ja että on aikaa moisia väkertää, niin ja sitä rahaa. Kyllä ei minulla moiseen olisi jaksamista, sitä aikaa, eikä rahaa.
Mua tällä nyt tuskin takoitettiin. Meillä syödään punalappuruokaa, sekä LIDLin tuotteita myös, Pirkalla on myös hyviä ja suht edullisia tuotteita..

Aikaa käytän kyllä mielelläni ruuan tekoon, valitettavasti aina ei jaksa kun lapset "auttaa" siinä jaloissa niin kovasti. Silloin meillä tehdään tätä...



Spagettia ja jauhelihakastiketta :) Tässä seassa heinzin purkkipapuja ja suippopaprikaa.

Täytyy myös myöntää että mä pidän ihan oikeasti jauhelihasta kun siitä saa niin monipuolisesti tehtyä ruokia :D
 

Yhteistyössä