Näyttää hyvälle.
niin ajttelinkin nàyttàà miten kauniista vàreistà ja raakaaineista saa ihan tavallisen sosekeitonNäyttää hyvälle.
Joo. Sitten soseena onkin paljon "tylsemmän" näköinen.niin ajttelinkin nàyttàà miten kauniista vàreistà ja raakaaineista saa ihan tavallisen sosekeiton
Tuossa taas ruoka joka vietävän hyvää, mutta kovin vaikea saada esteettisesti puhuttelevaksi...Äh, pitääkin kirjottautua sisään Mun pojan lempiruoka odottelee poikaa koulusta kotiin
Lisää on tuolla mun blogissa jos joku haluaa katsoa...
VillaNanna
Tosi hankala. Olkoon tuommoinen Olis voinut sillä sinapilla tehdä jonkun kuvan tuohon pinnalle ja kuvata sitten....tai jotainTuossa taas ruoka joka vietävän hyvää, mutta kovin vaikea saada esteettisesti puhuttelevaksi...
siin se nyt on: syòtàessà leipàpaloja sekaanniin ajttelinkin nàyttàà miten kauniista vàreistà ja raakaaineista saa ihan tavallisen sosekeiton
Sosekeitto on kans kyllä ihan super herkkuasiin se nyt on: syòtàessà leipàpaloja sekaan
Aijaa.com - 7525104.jpg
Ei... Ei mulla ikinä oo sellasia :ashamed: Tiiän että pitäis aina muistaa kirjottaa ylös jotta mitä noihin sekaan heittää mut en mä koskaan ehdiOnko sinulla noihin resepti. Voisi kokeilla...
Hernekeitto onkin kunnon pakkasruokaa.Äh, pitääkin kirjottautua sisään Mun pojan lempiruoka odottelee poikaa koulusta kotiin
Lisää on tuolla mun blogissa jos joku haluaa katsoa...
VillaNanna
Pienikin kyllä oppii, että ruokapöydässä ei sovi porsastella - kotonakaan.Alkuperäinen kirjoittaja Miä;23172831:Mummeliisa, ihanan rentoa kun kersa saa nuolla lautasensa Miä olen liian natsi kun en anna tehdä mitään tuollasta ruokapöydässä :ashamed: