Ruokakuvaketju



Jä tässä sitten kookoshiutaleista (vaihteeksi kookoksesta ;) ) ja kauraleseistä tehty rieska, päälle kokeilin näiden puolukka- ja lettuhillon lisäksi myös hunajaa ja voita, mutta nuo jälkimmäiset ei oikein olleet mitään kummosempia makuelämyksiä..
 
Onko sinulla noihin resepti. Voisi kokeilla...
Ei... Ei mulla ikinä oo sellasia :ashamed: Tiiän että pitäis aina muistaa kirjottaa ylös jotta mitä noihin sekaan heittää mut en mä koskaan ehdi :D

Ihan rieskaksi tein, eli siinä on maitoa, vehnäjauhoja, öljyä (han lorauttamalla), sitten noita kauraleseitä ja kookosta... Taisin lisätä vähäsen sokeria ja suolaakin.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Miä;23172831:
Mummeliisa, ihanan rentoa kun kersa saa nuolla lautasensa :D Miä olen liian natsi kun en anna tehdä mitään tuollasta ruokapöydässä :ashamed:
Pienikin kyllä oppii, että ruokapöydässä ei sovi porsastella - kotonakaan.
 
[QUOTE="vieras";23172853]Pienikin kyllä oppii, että ruokapöydässä ei sovi porsastella - kotonakaan.[/QUOTE]

Öh, onko lautasen nuoleminen porsastelua? Kotioloissa? Olen kyllä tyystin eri mieltä. En menisi lautasia nuolemaan missään ravintolassa, mutta jos kotona nuolee esim. jätskilautasen tyhjäksi niin se kertoo ennemmin hyvästä ruokailuhetkestä kuin huonoista ruokailutavoista.
 

Yhteistyössä