Ruokakuvaketju

[QUOTE="vieras";22619325]Onko tuo homeessa? Ja mikä se edes on?[/QUOTE]

Ellen svinhufvudin kakusssa on käsittääkseni mantelilastukuorrutus.
Olen monta kertaa aikonut kokeilla sen leipomista, mutta aina jäänyt... Yhtä kaunista tuskin saisin tehtyä kuin Candle Light.
 
En ollut eilen ruoka-aikana kotona, joten hellalla odotti "jämiä". Tyttäristä yksi oli tehnyt kotitekoisia hampurilaisia. Ei vain pihvit olleet itse paistettuja vaan sämpylätkin varta vasten tuolle aterialle leivottuja.
Hyvää oli!

 
Ihania herkkuja taas!

Ja vieras, joka kysyit onko kakku homeessa, niin ei ole. Se on Ellen Svinhufvudin -kakku, kuten Mummeliisa kertoikin. Siinä on päällä paahdettuja manteleita ja tomusokeria. Täyte on mokkainen ja mantelinen, kuten myös kakkulevytkin. Kuvan valaistus ei ole mitään huippuluokkaa, niin kuin ei ole mun kamerakaan, joten kuva voi olla epäselvä. Mutta siis, ei ole homeinen kakku. :)
 
Tein ekaa kertaa rocky road-namuja, ne kun on tuolla blogeissa kuulostanut ja nättänyt niin herkulliselta, ja ajattelin viedä huomenna viemisiksi kun menen kylään jouluaterialle. Nam, suolainen ja makea toimii.

Kuva on tosi vaatimaton, eihän siitä erotu vaahtikset tai pähkinät juur ollenkaan. : /

 
Tein ekaa kertaa rocky road-namuja, ne kun on tuolla blogeissa kuulostanut ja nättänyt niin herkulliselta, ja ajattelin viedä huomenna viemisiksi kun menen kylään jouluaterialle. Nam, suolainen ja makea toimii.

Kuva on tosi vaatimaton, eihän siitä erotu vaahtikset tai pähkinät juur ollenkaan. : /

Kuola suupielestä valuen katselen...
Olivatko yhtä hyviä kuin miltä näyttivät?
 

Yhteistyössä