Kateellinen ei kannata olla, mutta sen sijaan on kyllä kiva kuulla että on ilahduttanut ja piristänyt.Mummeliisa, oon jo vähän aikaa seuraillu sun aikaan saannoksia yms. täällä palstalla ja siis vau!! Olet sellanen ihminen jota ite arvostan todella paljon. Jos sulta joskus ulos tulee keittokirja nii ostan ihan heti Tuot helposti myös piristystä päivään. Teidän perheessä ei varmastikkaan tylsää ole, kun on tuollainen vaimo/äiti/mummi/anoppi/ystävä Olet ihana!
Joku kehui aiemmin minun kuviani valokuvauksellisesti.Mummeliisa: oot kyllä taas tehny kaikenlaisia ihanan näköisiä herkkuja!
Myö tehtiin eilen omena-kaneli torttuja:
Kiitos! Ja siun kuvat on valokuvauksellisia, osaat tehdä hienoja asetelmia ja valo tulee oikeasta suunnasta. Siulla taitaa olla aika hyvä kamerakin.Joku kehui aiemmin minun kuviani valokuvauksellisesti.
Tätäkin kuvaa saisi kyllä kehua. Ihanan lämmin kuva. Tulee vesi kielelle.
Noissa on sisällä jauhelihaa, paprikaa, tomaattisosetta ja tuorejuustoa. Oikeastaan mikä vain käy, kunhan ei laita liian paksua kerrosta . Paksulla täytteellä ne eivät pysy kasassa.Mummeliisa, mitä noissa pitsakiekoissa on täytteenä? Pitäisi tehdä tuollaisia synttäreille sekä kasvis että lihatäytteellä. Onko ideoita mitä laittaa?
Isänpäiväkakku/synttärikakku