Näkökään voi Ja nyt alkoi tekemään mieli kaalikeittoa |OVoiko kaalisoppaa kuvata niin että se näyttäisi lähellekään siltä, miltä maistuu?
Kiitos Mä yritän opetella syömään taas aamiaista eikä puuro, pelkkä voileipä tms uppoa, joten on pakko koittaa väsätä jotain sellaista, minkä saa alas.Sinun aamiaisesi ovat järkyttävän uepita , Keittiönoita.
*kuolaa herkän naisellisesti*
Mä teen etätöitä kotoa käsin. Säästän siinä 2-3 tuntia päivässä, kun ei tarvitse istua busseissa ja junissa.Miten ihmeessä teillä on aikaa tehdä aamupalaa noin pitkän kaavan mukaan, oletteko kotona päivät?
No sehän sen selittää kun on aikaa aamulla väsäillä vaikka mitä.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22980591:Mä teen etätöitä kotoa käsin. Säästän siinä 2-3 tuntia päivässä, kun ei tarvitse istua busseissa ja junissa.
Noh. Vodka ja sprite on jo avattu, joten antaa olla.Kiva kuva voisi olla.
Juuh; maissia, suikalepaprikaa, sipulia ja valkosipulia + tietenkin mustapippuri ja suola.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22994119:Maissiako sulla on mureketaikinassa?
Mitä tuo 'möhnä' on?Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22994176:Eilinen iltapala kananmuna-katkarapumöhnäleipä
Nams, mikä kakku!!!Illan kokeilu.
Sharon-banaani-vaniljavaahdolla täytetty sydänten surujen kakku.
Hyvää oli.